Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Také jsem se zaujetím sledoval seriál a přečetl jsem si knížku. Myslím si, že jejich cestopis byl zaměřený na ně osobně, na jejich prožitky. Možná, že to byl záměr. Pak by se snad nedalo nic vytknout. Ale na to že cestovali přes takovou část země, bych čekal spíše obšírnější informace. Takže dá se říci "jsem zklamaný". A kniha za ty peníze by mohla být lépe zpracovaná, včetně fotografií, a ne jako vytištěná z pc.
Přečetl jsem si knihu (a viděl i některé díly seriálu) a poslední třetinu jsem louskal už jen s nevětším vypětím sil. Považuju tuto knihu za prostředek, kterým si autoři neskutečně honí vlastní ego. To neustálé zdůrazňování toho, jak je někdo "obtěžuje" s autogramy, jak je obtěžují novináři, zamluvené hotely, předpřipravené exkurze atd.. Hnus. Jedná se o vyloženě komerční pojetí, které opravdovým cestovatelům nic neříká. Zásadní věci jako např.o tom kudy cestovali, jaké tam bylo počasí, jací lidé atd. chybí. Myslím, že o takové cestě je zbytečné psát. Připadá mi to, jako bych cestoval s autobusem německých důchodců. Do Kazachstánu se chystáme letos v létě, bez podpůrného týmu a všelijakých známostí, pod stan. Bohužel jejich cesta je stejně trapná, jako partička kolem M. Zounara a jejich komerční cesta do Maroka. Byl jsem tam rok před nimi, téměř totožnou trasu a je to úplně o něčem jiném než oni popisovali. Obě party nepovažuji za motorkáře. Jejich cesty jsou absolutně bez adrenalinu a jediným smyslem je zviditelnit se. Škoda peněz a slov.
Zdar lidi, je to každého věc na co se dívá. I já jsem se díval. Jedna věc je komerce a druhá je LOVE. Někomu se toto líbilo, mně ale ne. Je spousta borců o kterých nevíme, že to dali, sami bez podpory sponzorů, jen sami ze svého. Je to na řadu polemik. Otázka zní ale jinak, je to o cestě né o cíli. Všichni tu řešíme peníze a každý rozumuje jak je zrovna při chuti. Já to beru jako inspiraci, když to dokázali takový lidi, tak já to musím dát taky . Takový Jarda ŠÍMA má za sebou jinou sadu km, píše se o něm, zajímá se někdo, natočil nebo vydal nějaké knihy dvdčka? Jak je možné, že se zajímáme o takovou lůzu Anglickou a doma máme více takových borců, ale pokud nejdete na besedu s nimi tak nevíte nic. Protože kurva tady ty šmejdy jenom zajímá v TV kdo fetuje, s kým spí a kde se ožral. Sere mě že vznikají televize tipu ŠLÁGR nebo TV pětka jsou tam samé pochvoviny. Proč tu není TV pro nás motorkáře s informacema o dění v naší komunitě. To jsme tak malé stádečko, že se to nevyplatí, jasně všechny přece zajímá ten zas*raný bulvár, bleju bleju bleju. Pokud se tu najde někdo kdo by chtěl udělat takovou TV. Hlásím se k práci, protože motorky miluju a všechno dění kolem nich Lidé nic se samo nikdy neudělalo samo. Takže nebrečte a pojdme udělat naši TV pro nás. Všem lidem i nemotorkářům krásné vánoce a slunce do duše, a do srdce jen to dobré. Bl
Ewan McGregor S fňuknou kolem světa. Na Tv pořad jsem se docela těšil, ale po pár dílech mě to docela přešlo. Koukat na rozmazlené hošánky, kteří ani pořádně neumí jezdit a poslouchat jak pořád plačou, jak je hrozně těžké, cestovat zadarmo s věškerým myslitelným vybavením, na fungl nových motorkách, na to jsem oravdu neměl žaludek...
Myslím že opravdové motorkáře z nich udělala až právě ta cesta.Neznám žádného kámoše co jezdí na mašině a nemá žádnou zkušenost v terénu.Cílem dokumentu bylo asi seznámit lidi s ostaníma zeměma kam se nikdy nepodívají.
Pro spoustu lidí ze západu je rusko něco tak vzdáleného že ani nepřemýšlí že nějaké existuje.Že někdo mluví a čte rusky ve střední evropě je pro ně velké překvapení.Oči se jim otevřou až po vlastní návštěvě východu.
jsem rád za každý, alespoň trochu kvalitní pořad o cestování na motorkách často až životní filosofii , radostech i strastech, které s takovým cestováním souvisí.
Kdyby jeli sami dva na těch motorkách, těžko by z toho vznikl koukatelný dokument. Přinejlepším ne na takové úrovni. Samo je třeba to celé brát s rezervou, protože s podporou teamu a prachů se cestuje mnohem líp. I tak mě ale dycky pobaví jak většina lidí na tomto foru všechno shazuje
Jinak mít nějaké prachy a sponzory, klidně bych na tu cestu vyrazil hned z fleku na své staré vráně. Jestli bych to zvládl nevím, ale rozhodně bych to zkusil. Třeba se to jednou podaří
pořad se mi líbíl, bylo to fajn
dát mi někdo na takovou cestu prachy s tím, že pojede ještě pár týpků v autech s náma tak bych jim rozhodně neřek ne, to si strčte někam, to nebudu ten nejhustší cestovatel. jel bych rád a nasrat, kdo si co myslí
Na ten cestopis jsem se také díval. Jelikož na podobné téma je toho v telce jako šafránu. Ale myslím, že by to bylo opravdu o něčem jiném, kdyby jeli dva na dvou motorkách, jak to často bylo podáváno divákům. Vlastně jeli tři na třech motorkách plus tým BBC ve dvou autech. Zapůjčené nové mašiny, pořádná výbava a peníze. To se to potom cestuje! Neberu jim odvahu ani zažitá dobrodružství, ale za těchto podmínek by jel určitě kde kdo. Ale i tak to třeba v Mongolsku, nebo na cestě kostí na Sibiři nebyla žádná prdel. Za to jim patří mé uznání.
Škoda, ta kniha u nás mohla vyjít určitě o pár let dříve.
Jediné co si pamatuju je, jak do jednoho z nich najelo to auto, jak je policajti tahali na ty maškarády na náměstí, jak si ten jeden dvakrát hrkl benzín do očí a jak nemohli projet jakousi rokli :D Jinak mi to nepřišlo moc zajímavé... Ale tak proti gustu :)
Viděl jsem obě řady Long Way Round i long Way Down - jak jeli do Afriky a to už byla čiročirá komerční šaškárna. Jediný vzrůšo bylo přejít s mašinou asi 30m bahno Jinak nic... tým už regulerně jezdil s nima a když se něco vysypalo, dovezli, pomohli...
Ten první - Long way Round byl o level lepší. Jasně, jsou větší dobrodruzi, ale na druhou stranu, pokud máš podepsaný smlouvy se sponzorama, tak si zas některý věci nelajsneš, zodpovědnost ti to nedovolí... A když si vemu některý situace - třeba jak rozsekali to auto, skoro utopili mašinu nebo jak přejížděli ty řeky na Cestě kostí, tak to je rozhodně něco obdivuhodného. A bylo na tom cejtit to dobrodružství - o což asi tvůrcům taky šlo...
Jak tu píšete, jsou větší machři (Šima, Igor nebo ten Taloš, co jezdí v Asii na TA600 za 10 doláčů denně , ale tohle nebylo rozhodně špatný. Určitě inspirativní...
O kvazicestě Noida a Fananánka se nemá cenu vyjadřovat... škoda slov!
Jako nebylo to špatné. Jen sem nevěřil některé z příhod,... zlatými zuby oplývající gangster z Ruska (samo ho nikdo nenatočil) a podobně,..prostě "styl US problém z křivě zatlučeného hřebíku". Třeba drama je si Evan 2x za sebou nasere ruský benzin do očí,..??? WTF??
Jinak kdekoliv dojeli tak hotely, bossové, všecko se zaplatilo,..to bych snad jel i na 353 z roku 1955.
Sám cestuju hodně, a to výhradně na Východ a vesměs zcela sám... Cestovat s takovou podporou opravdu žádné hrdinství není... Zajeďte si sami jen s motorkou do Stalingradu, to je jiný level...
myslim ze ktokolvek co je priemerny cestovatel po europe by to dal jak oni. motorky od sponzora a podporny tym do 50km... to by so ja dal na Honda INNOVA .len neviem ci by mi dali vizum do ruska...
RadekTDM: Po pěti? Tahle cesta je někdy z roku 2004 a knížku jsem měl koupenou už v roce 2005...
Svět je rozdělen na dva znepřátelené tábory. Jedni tvrdí jaká je to trapárna, druhá jak je to báječný. Osobní názor mám, že je to někde uprostřed. Zdokumentování takové cesty profi štábem dalo částečnou možnost nahlédnout do světa cestování na moto. Co nám to přináší. Na druhou stranu říci: jsem filmová hvězda, chci to a to a dejte to sem a já si vyjedu... Beru jako nešťastné a mohlo se to postavit do trochu jiného úhlu... Ale to je věc názoru. Nicméně, dokázali to a už jen proto bych smeknul helmu... Omezeně samozřejmě...
A pro ty, kteří chtějí nehraný a neprofesionální pohled na cestování dopuručuju MONDO ENDURO (kniha i DVD). Pro mě fakt dobrý. A taky je báječná knížka RUNNING WITH THE MOON od Jonny Bealbyho...
JJ Igor to je taky borec.Je někde ta část Long Way Down jak jeli afriku v češtině?První část jsem sledoval na youtubku englisch a pak jsem zjistil že je tam CZ.
KTM by asi byla váhově vhodnější nicméně jsou slyšet i názory jako Krátká Trvanlivost Motoru atp.Osobně bych zvolil Triumph 8 kilo má větší průchodnost terénem.
Motorka je ale na to aby se člověk podíval kam má chutˇ a nemusí přitom lámat rekordy.Prostě omrkněte zajímavé místa a užijte si volnost do míry která vás baví.Pro někoho je to Paříž jinému stačí výlet k rybníku.Objet svět zvládne víc lidí než si myslí ale málokdo na to sežene sponzora.
Bezva výkon těch dvou borců a štábu co jim jel za pr. náš Jarda Šíma to ale zvládá solo.
martin88:Jo,už skoro bylo vše hotové a KTM se jim ozvala,že jim motorky nakonec nedají,že jim nevěří že to zvládnou a bla,bla.Myslím,že si tím v KTM nasrali pod nohy,protože podle mě to pro BMW byla dobrá reklama
Také jsem se zaujetím sledoval seriál a přečetl jsem si knížku. Myslím si, že jejich cestopis byl zaměřený na ně osobně, na jejich prožitky. Možná, že to byl záměr. Pak by se snad nedalo nic vytknout. Ale na to že cestovali přes takovou část země, bych čekal spíše obšírnější informace. Takže dá se říci "jsem zklamaný". A kniha za ty peníze by mohla být lépe zpracovaná, včetně fotografií, a ne jako vytištěná z pc.
Přečetl jsem si knihu (a viděl i některé díly seriálu) a poslední třetinu jsem louskal už jen s nevětším vypětím sil. Považuju tuto knihu za prostředek, kterým si autoři neskutečně honí vlastní ego. To neustálé zdůrazňování toho, jak je někdo "obtěžuje" s autogramy, jak je obtěžují novináři, zamluvené hotely, předpřipravené exkurze atd.. Hnus. Jedná se o vyloženě komerční pojetí, které opravdovým cestovatelům nic neříká. Zásadní věci jako např.o tom kudy cestovali, jaké tam bylo počasí, jací lidé atd. chybí. Myslím, že o takové cestě je zbytečné psát. Připadá mi to, jako bych cestoval s autobusem německých důchodců. Do Kazachstánu se chystáme letos v létě, bez podpůrného týmu a všelijakých známostí, pod stan. Bohužel jejich cesta je stejně trapná, jako partička kolem M. Zounara a jejich komerční cesta do Maroka. Byl jsem tam rok před nimi, téměř totožnou trasu a je to úplně o něčem jiném než oni popisovali. Obě party nepovažuji za motorkáře. Jejich cesty jsou absolutně bez adrenalinu a jediným smyslem je zviditelnit se. Škoda peněz a slov.
je tady někdo, kdo už tu knížku četl? stojí to za to kupovat?
lidi prectete si tu knizku a nereste serial, je to nebe a dudy...
Zdar lidi, je to každého věc na co se dívá. I já jsem se díval. Jedna věc je komerce a druhá je LOVE. Někomu se toto líbilo, mně ale ne. Je spousta borců o kterých nevíme, že to dali, sami bez podpory sponzorů, jen sami ze svého. Je to na řadu polemik. Otázka zní ale jinak, je to o cestě né o cíli. Všichni tu řešíme peníze a každý rozumuje jak je zrovna při chuti. Já to beru jako inspiraci, když to dokázali takový lidi, tak já to musím dát taky . Takový Jarda ŠÍMA má za sebou jinou sadu km, píše se o něm, zajímá se někdo, natočil nebo vydal nějaké knihy dvdčka? Jak je možné, že se zajímáme o takovou lůzu Anglickou a doma máme více takových borců, ale pokud nejdete na besedu s nimi tak nevíte nic. Protože kurva tady ty šmejdy jenom zajímá v TV kdo fetuje, s kým spí a kde se ožral. Sere mě že vznikají televize tipu ŠLÁGR nebo TV pětka jsou tam samé pochvoviny. Proč tu není TV pro nás motorkáře s informacema o dění v naší komunitě. To jsme tak malé stádečko, že se to nevyplatí, jasně všechny přece zajímá ten zas*raný bulvár, bleju bleju bleju. Pokud se tu najde někdo kdo by chtěl udělat takovou TV. Hlásím se k práci, protože motorky miluju a všechno dění kolem nich Lidé nic se samo nikdy neudělalo samo. Takže nebrečte a pojdme udělat naši TV pro nás. Všem lidem i nemotorkářům krásné vánoce a slunce do duše, a do srdce jen to dobré. Bl
Ewan McGregor S fňuknou kolem světa. Na Tv pořad jsem se docela těšil, ale po pár dílech mě to docela přešlo. Koukat na rozmazlené hošánky, kteří ani pořádně neumí jezdit a poslouchat jak pořád plačou, jak je hrozně těžké, cestovat zadarmo s věškerým myslitelným vybavením, na fungl nových motorkách, na to jsem oravdu neměl žaludek...
Myslím že opravdové motorkáře z nich udělala až právě ta cesta.Neznám žádného kámoše co jezdí na mašině a nemá žádnou zkušenost v terénu.Cílem dokumentu bylo asi seznámit lidi s ostaníma zeměma kam se nikdy nepodívají.
Pro spoustu lidí ze západu je rusko něco tak vzdáleného že ani nepřemýšlí že nějaké existuje.Že někdo mluví a čte rusky ve střední evropě je pro ně velké překvapení.Oči se jim otevřou až po vlastní návštěvě východu.
Nick Sanders (//nicksanders.com) jazdi(l) sam, viac a dalej a natacal ovela lepsie dokumnety. McFuck and Boreman su parodiou na cestovanie na motorke.
jsem rád za každý, alespoň trochu kvalitní pořad o cestování na motorkách často až životní filosofii , radostech i strastech, které s takovým cestováním souvisí.
Kdyby jeli sami dva na těch motorkách, těžko by z toho vznikl koukatelný dokument. Přinejlepším ne na takové úrovni. Samo je třeba to celé brát s rezervou, protože s podporou teamu a prachů se cestuje mnohem líp. I tak mě ale dycky pobaví jak většina lidí na tomto foru všechno shazuje
Jinak mít nějaké prachy a sponzory, klidně bych na tu cestu vyrazil hned z fleku na své staré vráně. Jestli bych to zvládl nevím, ale rozhodně bych to zkusil. Třeba se to jednou podaří
Proč je tady cena 449,- a na e-shopu 349,-?
pořad se mi líbíl, bylo to fajn
dát mi někdo na takovou cestu prachy s tím, že pojede ještě pár týpků v autech s náma tak bych jim rozhodně neřek ne, to si strčte někam, to nebudu ten nejhustší cestovatel. jel bych rád a nasrat, kdo si co myslí
Na ten cestopis jsem se také díval. Jelikož na podobné téma je toho v telce jako šafránu. Ale myslím, že by to bylo opravdu o něčem jiném, kdyby jeli dva na dvou motorkách, jak to často bylo podáváno divákům. Vlastně jeli tři na třech motorkách plus tým BBC ve dvou autech. Zapůjčené nové mašiny, pořádná výbava a peníze. To se to potom cestuje! Neberu jim odvahu ani zažitá dobrodružství, ale za těchto podmínek by jel určitě kde kdo. Ale i tak to třeba v Mongolsku, nebo na cestě kostí na Sibiři nebyla žádná prdel. Za to jim patří mé uznání.
Škoda, ta kniha u nás mohla vyjít určitě o pár let dříve.
Jediné co si pamatuju je, jak do jednoho z nich najelo to auto, jak je policajti tahali na ty maškarády na náměstí, jak si ten jeden dvakrát hrkl benzín do očí a jak nemohli projet jakousi rokli :D Jinak mi to nepřišlo moc zajímavé... Ale tak proti gustu :)
Viděl jsem obě řady Long Way Round i long Way Down - jak jeli do Afriky a to už byla čiročirá komerční šaškárna. Jediný vzrůšo bylo přejít s mašinou asi 30m bahno Jinak nic... tým už regulerně jezdil s nima a když se něco vysypalo, dovezli, pomohli...
Ten první - Long way Round byl o level lepší. Jasně, jsou větší dobrodruzi, ale na druhou stranu, pokud máš podepsaný smlouvy se sponzorama, tak si zas některý věci nelajsneš, zodpovědnost ti to nedovolí... A když si vemu některý situace - třeba jak rozsekali to auto, skoro utopili mašinu nebo jak přejížděli ty řeky na Cestě kostí, tak to je rozhodně něco obdivuhodného. A bylo na tom cejtit to dobrodružství - o což asi tvůrcům taky šlo...
Jak tu píšete, jsou větší machři (Šima, Igor nebo ten Taloš, co jezdí v Asii na TA600 za 10 doláčů denně , ale tohle nebylo rozhodně špatný. Určitě inspirativní...
O kvazicestě Noida a Fananánka se nemá cenu vyjadřovat... škoda slov!
Jako nebylo to špatné. Jen sem nevěřil některé z příhod,... zlatými zuby oplývající gangster z Ruska (samo ho nikdo nenatočil) a podobně,..prostě "styl US problém z křivě zatlučeného hřebíku". Třeba drama je si Evan 2x za sebou nasere ruský benzin do očí,..??? WTF??
Jinak kdekoliv dojeli tak hotely, bossové, všecko se zaplatilo,..to bych snad jel i na 353 z roku 1955.
Milý Ježíšku ...
Sám cestuju hodně, a to výhradně na Východ a vesměs zcela sám... Cestovat s takovou podporou opravdu žádné hrdinství není... Zajeďte si sami jen s motorkou do Stalingradu, to je jiný level...
je fakt ze ty korejky na skutrech co tu byly pred par mesicema byly vetsi frajerky
myslim ze ktokolvek co je priemerny cestovatel po europe by to dal jak oni. motorky od sponzora a podporny tym do 50km... to by so ja dal na Honda INNOVA .len neviem ci by mi dali vizum do ruska...
No.. cestovat s realizačním týmem za prdelí by mě asi nebavilo.. kdyby kluci jeli sami, měli by můj obdiv, ale takhle.
RadekTDM: Po pěti? Tahle cesta je někdy z roku 2004 a knížku jsem měl koupenou už v roce 2005...
Svět je rozdělen na dva znepřátelené tábory. Jedni tvrdí jaká je to trapárna, druhá jak je to báječný. Osobní názor mám, že je to někde uprostřed. Zdokumentování takové cesty profi štábem dalo částečnou možnost nahlédnout do světa cestování na moto. Co nám to přináší. Na druhou stranu říci: jsem filmová hvězda, chci to a to a dejte to sem a já si vyjedu... Beru jako nešťastné a mohlo se to postavit do trochu jiného úhlu... Ale to je věc názoru. Nicméně, dokázali to a už jen proto bych smeknul helmu... Omezeně samozřejmě...
A pro ty, kteří chtějí nehraný a neprofesionální pohled na cestování dopuručuju MONDO ENDURO (kniha i DVD). Pro mě fakt dobrý. A taky je báječná knížka RUNNING WITH THE MOON od Jonny Bealbyho...
JJ Igor to je taky borec.Je někde ta část Long Way Down jak jeli afriku v češtině?První část jsem sledoval na youtubku englisch a pak jsem zjistil že je tam CZ.
Jirka4137- a nejen Jarda ale i Igor to zvádne ...
Objet Svět to dám za den...pokud je na mysli rybník Svět u Třeboně
KTM by asi byla váhově vhodnější nicméně jsou slyšet i názory jako Krátká Trvanlivost Motoru atp.Osobně bych zvolil Triumph 8 kilo má větší průchodnost terénem.
Motorka je ale na to aby se člověk podíval kam má chutˇ a nemusí přitom lámat rekordy.Prostě omrkněte zajímavé místa a užijte si volnost do míry která vás baví.Pro někoho je to Paříž jinému stačí výlet k rybníku.Objet svět zvládne víc lidí než si myslí ale málokdo na to sežene sponzora.
Bezva výkon těch dvou borců a štábu co jim jel za pr. náš Jarda Šíma to ale zvládá solo.
M. a p. díky za vysvětlení, jsem rád že nakonec jeli na čem jeli
příště by mohli na Stelviu
Sledoval jsem a i druhou část po Africe. No někdo si sny plní na 110% a po shlídnutí obou cestopisů si také někam vyjedu kolem komína
Me slibílo že ty bawory vydržely všechno projel vodou pak jenom z válců vytáhl vodu a je dál
martin88:Jo,už skoro bylo vše hotové a KTM se jim ozvala,že jim motorky nakonec nedají,že jim nevěří že to zvládnou a bla,bla.Myslím,že si tím v KTM nasrali pod nohy,protože podle mě to pro BMW byla dobrá reklama