husqvarna_svartpilen_801_2




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
-Nio- (22) napsal 16.03.2015 v 23:22

Bohužel také špatná zkušenost. Neustálé výmluvy, obkecávání a výfuky nikde. Ve finále jsem stornoval objednávku. Toto nemá smysl. Kdo chcete výfuky tak tuto společnost rozhodně nedoporučuji protože by čekal tři měsíce a stále by slyšel jen výmluvy.
Je tu u nás spousta opravdu kvalitních společností které drží slovo.
Divím se jak může něco tak šíleně nespolehlivého ještě fungovat

IvanDvoutakťák (5069) napsal 24.07.2011 v 18:33

Na základě zkušeností mých a mého syna mohu k firmě Creptus
,respektive k odbornosti, preciznosti a postojům pana Nerada
z Výprachtic k zákazníkům, říci jediné :
zde se absolutně žádného nepříjemného překvapení a to v žád-
ném směru obávat nemusíte !!!
Jel jsem si pro moji zakázku přímo do Výprachtic a vše bylo
dle objednávky, perfektně, včas a moje"libůstka" na místě
byla s ochotou panem Neradem "doladěna" !

Zajda.Brno (3) napsal 05.05.2011 v 20:10

Tak tak. Hurááá Tak už jen doufejme že kamarád ve Švédsku bude spojen. Děkuji za pomoc v této věci.

saly.pce (1) napsal 05.05.2011 v 15:52

Jsem rád, že jsme se dnes dobrali úspěšného konce a vše si telefonicky vyříkali. Víc k tomu není asi co dodávat

Zajda.Brno (3) napsal 05.05.2011 v 07:37

Já jsem se do toho nachomejt náhodou, protože pan Narad neumí Anglicky, tak komunikace vedla přezemne aby byla rychleší. Jen jsem chtěl pomoci kamarádovi ze Švédska a teď jsem u toho ten největší blbec já. S tím, že by to byla referenční zakázka. Domluva zněla jasně, potvrzeno to bylo i v emailu. Peníze předem na účet!!! A dodávka do 14 dní od připsání peněz. Dnes to už jde na 6 týden a stále nic. Jelikož ve Švédsku nikdo tyto výfuky nemá a líbí se, tak tam už po nich byla poptávka. Jak jsem ti už psal PM. Zatím se v tom nechci vrtat, počkám na to jestli dojdou do konce týdne. Po včerejším rozhovoru s panem Neradem mě bylo zděleno, že výfuky jsou na cestě. Již po třetí!!! Počkám a pak se rozhodne co dál. Každopádně to pro Vás není dobrá reference a reputaci Česka to moc nepomáhá. Viz jiné firmy.
A o tom, že máte problémy, to se ví už min tři roky zpětně a že výroba trvá 3 měsíce. O tom by mohlo povykládat pár mích kamarádů co si je nechalo u Vás vyrábět.

saly.pce (1) napsal 04.05.2011 v 22:52

Zajdo, oproti tomu se musím ohradit. To že je problém dovolat se panu Neradovi, je známé - je to z důvodu časového vytížení a neustále práce v dílně. Každý ví, že když se nedovolá kolegovi, tak se vždy dovolá mě a tak tomu je celou dobu. To že máme teď problémy s dodržením termínů a důvody, proč tomu tak je, jsem uvedl jak zde, tak všude kde komunikujeme a je to i případ této zakázky. Toto bohužel v tuto chvíli neumíme ovlivnit a děláme vše pro to, abychm se zase vrátili do starých kolejí a dodávali tak, jak máme. Boohužel i toto je úskalí zakázkové výroby, kterou se zabýváme. Omluva to není a výmluva už vůbec ne, je to konstatování faktu dané situace a k tomu se nemůžeme postavit jinak, než čelem. Pevně věřím, že toto vysvětlení je dostatečné a nebráním se na toto téma i osobnímu setkání. Ale to jsem psal i do PM.

Zajda.Brno (3) napsal 03.05.2011 v 20:10+1

Několik palců dolu i za mě. Špatná komunikace a co hlavně!!! Neumí držet slovo a termíny. Peníze na účet předem to jó!!! Dělají z lidí akorát blbce, už tři týdna prý výfuky odeslány. Naposled jsem u nich něco objednával. Od připsání peněz na účat do 14 nů odesílá. Do dnes výfuky nejsou u svého majitele 5 týdnů. Pan Nerad mě radši nebere telefony. Hold Česká firma.

saly.pce (1) napsal 13.04.2011 v 11:02

V poslední době nám problémy vznikly hlavně kvůli dodávce carbonu a pak se nedaly dodržet termíny celkově. V tuto chvíli jsme se téměř vrátili na předchozí úroveň dodávek do 15 pracovních dní. Bohužel nám to způsobilo velké komplikace, ale již máme 2 nové dodavatele carbonu a rýsuje se ještě třetí dodavatel, takže už by vše zase mělo být v pořádku

RBK (3) napsal 11.04.2011 v 22:18

perfektní práce, pěkné kousky a držím palce ať se daří - jen ty termíny chlapáci jen ty termíny, snad se časem podaří dodávat dle dohody, nicméně je to jen drobná muška na jinak super práci

jelen46 (0) napsal 10.04.2011 v 22:40

saly.pce (1) napsal 08.04.2011 v 22:21

Na homologace - finální testování a měření se vrhneme zase teď. Museli jsme na ně zase chvíli vydělávat,protože původní rozpočet se značně navýšil. Bohužel je to dosti nákladné,víc než nám na začátku bylo řečeno.Ale nebojte,budou,musí.

aaamoto (3) napsal 08.04.2011 v 21:19

Kdyby už tak byly slibovany homologace.

Agathon (0) napsal 08.04.2011 v 16:25

Tak maličká firma o třech lidech asi si těžko bude moci dovolit kvalitní brzdu od AVL za několik mega a na výpočty software jehož cena je cca mega/rok, stejně jako to dnes dělá Akrapovič.

Nicméně i Akrapovič začínal úplně od píky, takže v budoucnosti kdo ví. Rozhodně držím palce!

SuperSic58 (1307) napsal 08.04.2011 v 16:19

Tohle mě vždy zahřeje u srdce, že v naší totálně rozkradený a zplundrovaný zemi, existují i nějaké naše české a úspěšné firmy Klobouk dolů

Najt_Rajdr (0) napsal 08.04.2011 v 16:16

Kdyby měl raději Creptus už tu homologaci na cesty...

saly.pce (1) napsal 08.04.2011 v 11:36

Jsou věci, na které z pochopitelných důvodů kvůli konkurenci nechceme odpovídat Důležité je to, zda vše funguje správně, a to se děje. Ostatně to již potvrdili i námi podporovaní jezdci, viz. článek.

kodlisko (1) napsal 08.04.2011 v 11:13

no ale to pořád neodpovídá na otázku, jaké programy a elektroniku používáte při návrhu výfuků..right?

Malešice (12) napsal 08.04.2011 v 09:56

nejlepší vejfuk na kros a sm je DVR (dřív RAAS) od geniuse Petra Nekvapila. Tak to bylo, je a bude.

saly.pce (1) napsal 08.04.2011 v 09:04

A omlouvám se za gramatické chyby, ještě trochu chrápu

saly.pce (1) napsal 08.04.2011 v 09:03

LSbiker - ano, grafy postupně budou. Návrh a testování probíhalo zcela pod režií Aleše Doležala, který za sebou 20 let závodění na vrcholné úrovni. Měl jasnou představu o ideálním provedení a vlastnostech a svými poznatky perfektně pomáhal při vývoji. Hlavním cílem bylo získání výkonu v celém spetru otáček a ne jako u některých systémů, kdy najednou v určitém pásmu přijde výkonový "kopanec". A to je přesně ten rozdíl. Některé systémy mají grahy, které říkají: přidali jsme vám 3-5 HP, ale pocítíte je až nahoře. Naše systémy jsou odladěny tak, že výkon je již od spodu a motor táhne až do maxima. To se projevilo i na dráza, kde na motorce nebylo třeba tak brzo řadit.

LSbiker (0) napsal 08.04.2011 v 08:23

paráda, at se daří! budou k dispozici také grafy? jakou elektroniku využíva fa. Creptus při návrhu a testování full systémů pro konkrétní typ motorky?

Ermolenko (53) napsal 08.04.2011 v 07:10

super




TOPlist