Bultaco má zastoupení v ČR. Zatím prodává elektrobiky, připravuje silniční motorku

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
vikivik

Zdravím, mně by se líbilo, kdyby se to z kopců rekuperovalo... používá se to? Po kopcích je to nahoru dolů a po vyhrazených trasách umístit solární sloupy s akumulátory pro dobíjení...
Vik.

Bad_girl
Bad_girl (1) napsal 23.1.2017

gresini - Vyzkouším a uvidím

gresini

Bad_girl - kupuješ??

Bad_girl
Bad_girl (1) napsal 23.1.2017

chudelapipa - Nad tím začnu dumat po první pokutě

chudelapipa

pro Bad_girl-- a kde s tím bulshitem vyjet???viz níže

gresini

terénní elektrokolo,cena přes150 litrů,Ital - za tu cenu mám slušné auto,motorku nebo 20 babet,tak tohle opravdu ne

Bad_girl
Bad_girl (1) napsal 22.1.2017 -1

Ano, tyto stroje nebudou pro každého . A v tom je jejich kouzlo .

ullw
ullw (-277) napsal 22.1.2017 +1

tento hnus si nikdy nekoupím,jeho hodnota je max.30 a ani to bych za takovou příšeru nedal!!

Bad_girl

Česká povaha se opravdu nezapře... Přijde mi, že každý hledá jen chyby. Už to z Vás někdo vyzkoušel, že to tak odsuzujete? V budoucnu jistě bude spousta jiných, lepších technologií ( někdo zde zmínil např. vodík ), ale v současné době je to právě tato technologie, která nás posouvá dál. Je skvělé, že existují takovéto stroje a lidé, kteří v ně věří. Nebýt podobných, dodnes chodíme pěšky Co bude následovat po nich, je přirozený vývoj. My žijeme v této době, tak na co čekat, že jednou bude něco lepšího... A cena? Někomu se zdá přehnaná, ale je to jen otázka priorit. Každý máme nějaký koníček. A ruku na srdce, kdo z nás do něj nesype víc peněz, než je zdrávo Tyto stroje se mi líbí, takže názor na ně si udělám ráda osobně .

ullw
ullw (-277) napsal 22.1.2017 -1

pitchovina za 150 litrů Postavte něco pořádného,dobré elektrokolo za 70 je lepší!!

Petřičák

Ať se na to člověk dívá jak chce, autonomní elektromobilita založená na klasických akumulátorech je slepá vývojová větev, která v případě elementární soudnosti zákazníků časem odumře sama. Svůj smysl si dokáže jakž takž obhájit jen u podobných pomalých a lehkých hraček kde akumulátor může zůstat rozumně malý a doba dobíjení je relativně akceptovatelná byť ve srovnání s dolitím nádrže běžného mopedu i tak směšně dlouhá. A když už tady čtu o ekoteroristech a dalších "živlech", cukají mi koutky. Nevím o tom, že by někdo občanům ČR zakazoval lobbování u svých zákonodárců v parlamentu pro stanovení výjimky vjezdu do státních lesů pro elektrická vozidla. Pokus o případnou dohodu s majitelem privátního lesa může být v tomto směru ještě jednodušší.

Mojmír366

Je to úplně k ničemu. Stejně nemá žádnou budoucnost tak jako hybrib. Stejně se bude jezdit na vodík.

boccacco

Super, konečně Enduro nebo kolo (?) , které nevypadá nudně Je znát, že firma vyráběla motorky . Cena mi přijde k jeho výkonu a výbavě přiměřená. Koukala jsem na pár videí a fakt paráda

chudelapipa

Mopedy
Dvoukolové mopedy (LA) jsou dvoukolová vozidla s objemem válců motoru nepřesahujícím 50 cm³ v případě spalovacího motoru a s maximální konstrukční rychlostí nepřesahující 45 km/h při jakémkoli druhu pohonu.
Tříkolové mopedy (LB) jsou tříkolová vozidla s jakýmkoli uspořádáním kol, s objemem válců motoru nepřesahujícím 50 cm³ v případě spalovacího motoru a s maximální konstrukční rychlostí nepřesahující 45 km/h při jakémkoli druhu pohonu.
Lehké čtyřkolky (LB), jejichž hmotnost v nenaloženém stavu je menší než 350 kg, do čehož se nezapočítává hmotnost baterií v případě elektrických vozidel, dále, jejichž nejvyšší konstrukční rychlost nepřesahuje 45 km/h a jejichž zdvihový objem motoru nepřesahuje 50 cm³ u zážehových motorů nebo pro jiné druhy motorů maximální čistý výkon nepřesahuje 4 kW.

chudelapipa

Motocykly
Motocykly jsou dvoukolová vozidla (LC) s objemem válců motoru přesahujícím 50 cm³ v případě spalovacího motoru, nebo s maximální konstrukční rychlostí přesahující 45 km/h při jakémkoli druhu pohonu.
Motocykly s postranním vozíkem (LD) jsou vozidla s třemi koly uspořádanými nesouměrně vzhledem k střední podélné rovině, s objemem válců motoru přesahujícím 50 cm³ v případě spalovacího motoru, nebo s maximální konstrukční rychlostí přesahující 45 km/h při jakémkoli druhu pohonu.

Motokolo
Motokolo (LM), jízdní kolo s trvale zabudovaným motorem s objemem válců motoru nepřesahujícím 50 cm³ v případě spalovacího motoru a s maximální konstrukční rychlostí nepřesahující 25 km/h při jakémkoli druhu pohonu.

tzn. že se v tomto případě jedná podle zákona o MOTOROVÉ VOZIDLO

chudelapipa

za 150 klád pořídíš dobré moto operovat s tím že je to na elektriku je divné,poněvadž na některých foto to má RZ,tzn že to asi vedou jako motorové vozítko,a motorové vozítka dle dnešních paragrafů nemůžou ani na lesní cesty i tam kde není značka zákazu vjezdu motorovým vozidlům,takže to bude asi reklama na pěkný bulshit

SuperSic58

outdoor-training> děkuju, na kole sem neseděl od základky, to neni nic pro mě Jen mi to zkrátka přijde fest předražený, za 150 klacků 2kw stroj.. Ale špatně to vubec nevypadá

TomHorn
TomHorn (30) napsal 20.1.2017

Paráda, skvělej nápad tohle spojit dohromady, docela rád bych se na tom svez, kdysi jsem downhilloval. Držím palce, ať mají dost zákazníků a Bultaco zase žije.

BendaWR
BendaWR (25) napsal 20.1.2017

Jízda v terénu na čemkoli je problém, kromě endura jezdím na MTB kole a i to některejm deebilům vadí, co dodat. Kašlu na ně a jezdím a budu jezdit dál, co mi zdraví a technika dovolí, s motorem, elektromotorem nebo s pedálama (popř. se šlapkama ). Takže když na tenhle vehikl lidi mají peníz a líbí se jim to, tak hurá do toho!

Hofix
Hofix (2) napsal 20.1.2017

Je to hezký, ale není 24 palců v době 27,5 a 29 něják málo??

gresini

Kdysi jezdili i silnice a když v Brně při VC hlásívali tu pestrou paletu strojů,bývalo moc dobře Cena za tohle je nesmysl!

outdoor-training

k ceně: jsou tam špičkové komponenty, srovnejte s pořádným celoodpruženým kolem pro sjezd nebo enduro, tady máte navíc nezávislou plynovou rukojeť a downhill můžete midlit v podstatě kdekoli
SPZ: verze RE,S a C mohou mít SPZ připevněnou na platsovém zadním blatníku a je to potom kategorie AM (vlastně moped)
k ekoteroristům, zeleným mužíkům a jiným: no, co k tomu říci, sám závodím a ted i terénuji na enduru, s tímhle mohu jet někam mimo třeba přes park a pokud nepojedu 60 km/h, nikoho nenaseru, tvářím se jako spořádaný otec od rodiny a cyklista. hned jak vyjedu z parku, dám tam sport a jedu. kdo nevěří, podívejte se na fejkbůk (Bultaco CZ/SK), jsou tam nějaká videa a záznamy z endomonda, kde se můžete podívat na trasy, profily, rychlosti a časy.
Zdar
Petr Bulatco CZ/SK

z.a.j.o.c.h

škoda jen té ceny

radeki
radeki (30) napsal 20.1.2017

no vidím že to má SPZku, pokud bude registrované na dopravce s přidělenou SPZ (mimochodem jak asi bude velká ?? ) a jaký typ vozidla bude v TP ?? kolům se asi zatím SPZ nedává ?

31081
31081 (138) napsal 20.1.2017

paráda

chooki
chooki (55) napsal 20.1.2017

vyzera to celkom fajn. je to taky medzi krok medzi "normalnym" el.endurom (Freeride od KTM), a bicyklom s elektromotorom. Ekoteroristi mozu mat problem tak ci tak, je to vozidlo s motorom, ale urcite je to menej napadne

kokonhead

Je to pěkný, ale zelený mužici, houbaři, závistivci atd. budou mít problém tak jako tak...

outdoor-training

SuperSic58: 2 kw ruce netrhá, ale trhání není účel. Zvu Tě na svezení, bereš? Petr Král, Bultaco

Frankie
Frankie (199) napsal 20.1.2017

Pěkný, ale ta cena...To už radši za polovičku peněz terénní elektrokolo

SuperSic58

2kw, to bude trhat ruce

DOMINATOR

Pěkné
Jsem zvědav kdy někoho chytreho napadne že el. kola atd. nemužou do lesa.




faber_vespa_duben
Objednat reklamu
TOPlist