Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Tak se zdá, že u Ducati konečně pochopili to co rejže před 20 lety.
A já naopak říkám... kupujte Ducati co nejvíc a i ti co jste ji dříve zavrhovali. Konečně totiž vymřou týpci co si myslí, že když ji mají jsou něco víc. A přitom jsou odkojeni rejží a po koupi duc se ihned pasjí na všeználky, mudrce a čestné předsedy spolku duc.
no, jelikož tady mluvíme o Ducati, tak je to světová bomba, protože krom desmodromu tam menechali nic z těch kravin co měli... Ale to, že tyto konstrukční prvky se v motocyklových motorech používají desítky let, krom Ducati mi tuto senzaci nějak ponižují Ale aspoň jim to už došlo. Nicméně z V2 skoro 200 koní je opravdu bomba a jsem rád, že někdo vůbec V2ky vyvýjí, když se na to japončíci vykašlali
všechno to jak to je popsaný tak to zní užasně a neskutečně a vsadim se že cena bude vypadat podobně.Takže kdo si nevzal hypoteku na barák tak si muže vzít na novou mašinu
hmm retez na vlozeny kolo, dekompresory.. kde uz sem tohle videl... suzuki pred 15ti lety opisovala u ducati s tim ze si ten rozvod udelala po svem a hle k cemu se ital postupem casu dopracoval
Když byla řeč o těch naháčích/skorostreetech, jeden z nejlepších byl starý dobrý bandit 1200... Jezdil hodně dobře A ten motor, to je zvíře Nezničitelný, táhne jako utržený vagon, design celé motorky je pak osobní věc... Ale jako celek, hodně dobrá mašina
Já jí žeru, jen má jednu nevýhodu... Začíná se líbit těm, kteří doteď na Ducati nadávali... Jen vás poprosím... Nadávejte pořád a nekupujte si jí, pořád je to italská je*ka, která se bude sypat jako všechny ostatní Ducati... Proto zůstaňte u mixérů a užívejte si lineární zátah elektromotoru!
Je legrační jak se tady oplakává trubkovej rám, a co si tak velice z toho rámu videl když tam měla kapotu?:D Chceš vidět rám? Kup si streetfightera, tam ho máš v plné kráse...to jsou takové řeči jako mlátit prázdou slámu, u kolika z nás bude stát v garáži abychom to tak moc olakávali že nemá to nebo ono, jako celek je to parádní stroj a posun kupředu a o to tady jde!
každá fabrika v dnešní době musí mít něco opravdu nového, technologicky pokrokového a zároveň něco "old". Díky Ducati, a vlastně třeba i Triumphu, BMW atd. nezůstáváme jako evropa "out"
na jednu stranu... japonci nebudou mít neklidný spaní protože nebudou mít vůbec žádný spaní a úvaha o dvanáctce vtr neni od věci...
sténě jako to že ducati nebude držet krok protože ostatní se o to budou zubama nehtama snažit vůči ní.
na druhou stranu jsem pořád tajně doufal že se rozběhne výroba dvou modelů současně jako s desmosedici.
nářadí to sice bude nejlepší na světě a všichni si z něho sednou na prdel ale...
ale aspoň to na pohled vypadá rozumně, což se bohužel o těch ostatních zrůdnostech jako současné monster, multistrada nebo diavel říct nedá
to stráta:dle mého je new monster stále monster se vším všudy,včem s ním máš problém??M900 je skvělá motorka o tom žádná,ale máme už rok 2012,takže za těch bezmála 20 let se to někam posunout muselo.
Taky uznávám jawu péráka či staré nortony,ale jezdit na nich celou sezonu bych nechtěl
pylot> Srandisto , já tam nepsal, že je SF nástupcem starýho Monstera - to musí být logicky novej Monster , když už má to stejný jméno! Píšu tam, že SF je !!náhrada!! za starýho Monstera , protože ten novej ho nedokáže nahradit ani náhodou!
lordKakacek> A znáš ty snad nějakej lepší naked? Nechceš snad tvrdit, že nejlepší naháč je nějaká půltunová napodobenina Jawy 350 z Asie, že ne? Jináč o šestce tu fakt nebyla řeč a v tom naprostej souhlas , je to vydechlina - i když sám musíš uznat, že ve své třídě je v porovnání s např. GS500, ER5, CB500 a dalšíma malorážkama pořád o hodně dál snad úplně ve všem a hlavně - není to žádná rozpočtovka... Ovšem když píšu o starém Monsteru, vždy myslím M900 a výše - ale je taky dobrý se na něm i projet, ne to posuzovat jen podle hodnot na papíře - kde to popravdě nevypadá jako žádná hitparáda - na silnici pak ale funguje naopak!
Sice mě taky štve že mizí věci, které Ducati charakterizovali spoustu let. Ale pokrok nezastavíš a jestli to mají být pořád nejlepší motorky světa tak musí přicházet s novýma věcma a nápadama ... Stejně myslím, že když Panigale někde projede, tak si všichni ukroutí hlavy a to znamená, že to je pořád plnohodnotná Ducati
Pro mne je Ducati především desmo v L dvouválu.To zůstalo.Takže za mne stále ještě Ducati,i když pár poznávacích znamení zmizlo.
Ducati vyrábí sportovní stroje,nemůže zůstat na mrtvém bodě a těžit z tradic.Na to se hraje v jiných segmentech.Tady je potřeba pokrok.A když prostě nějaké konstrukční řešení přestane stíhat,musí být nahrazeno...
ZZ21:Asi tak
Rado:Prosimtě neblbni.Sám nemáš tu správnou Ducati,páč nemáš letmáč
Legenda Ducati se neustále vyvíjí a to je myslim dobře.Tradice u nich je spíš ojedinělý a pokrokový myšlení.Kolíbkovej rám (nebo jak se to jmenuje) nahradil žebřinovej,teď monocoque(trochu něco jinýho,než deltabox volové ),Vejfuky byly taky dole,pak nahoře a teď zas dole.Spojka tam suchá dát pude,kdyby někdo tak toužil a desmo zůstalo,tak nevim.Jediný kdo remcaj jsou ti co si to stejně nikdy nový nekoupěj a kdyby to někde vyhráli,tak tady stříkaj blahem...
Novej Monster 1100 jako klasika v podání Ducati je dle mě furt.Vzducháč,letmáč,desmo,suchá spojka.Jediný co může trochu srát je přístrojovka,ale na tu já třeba moc nekoukam,radši se dívam na cestu...
Jak jsem někde psal... ... napadá mě jediný – Tahle motorka se stane úžasnou anomálií, protože za rok, dva se u Ducati vrátí k trubkám… Kolik peněz a úsilí muselo být nainvestováno jen proto, aby jim Doctor řekl, že je ten koncept mrtvej. Úžasný, jednou si jí koupím…
ten článek je super a na ještě lepší tema
italšrot: můžeš mně říct co to ty rejžožravý kobylky tehdy pochopily tak zásadního?
já mám spiš pocit že to oni jsou deset let ve skluzu
italšrot> Hehe , tak to já mám vlastně ještě docela štěstí, že jsem odkojen Jawou a Nortonem , a ty "rejže" byly u mě vlastně jen velký krok vedle!
Tak se zdá, že u Ducati konečně pochopili to co rejže před 20 lety.
A já naopak říkám... kupujte Ducati co nejvíc a i ti co jste ji dříve zavrhovali. Konečně totiž vymřou týpci co si myslí, že když ji mají jsou něco víc. A přitom jsou odkojeni rejží a po koupi duc se ihned pasjí na všeználky, mudrce a čestné předsedy spolku duc.
DMC-tak to už bychom Ducati zase křivdili..
no, jelikož tady mluvíme o Ducati, tak je to světová bomba, protože krom desmodromu tam menechali nic z těch kravin co měli... Ale to, že tyto konstrukční prvky se v motocyklových motorech používají desítky let, krom Ducati mi tuto senzaci nějak ponižují Ale aspoň jim to už došlo. Nicméně z V2 skoro 200 koní je opravdu bomba a jsem rád, že někdo vůbec V2ky vyvýjí, když se na to japončíci vykašlali
všechno to jak to je popsaný tak to zní užasně a neskutečně a vsadim se že cena bude vypadat podobně.Takže kdo si nevzal hypoteku na barák tak si muže vzít na novou mašinu
hmm retez na vlozeny kolo, dekompresory.. kde uz sem tohle videl... suzuki pred 15ti lety opisovala u ducati s tim ze si ten rozvod udelala po svem a hle k cemu se ital postupem casu dopracoval
Interceptor> Jasně , a Ferrari je pořád jen Ferrari!
Jojo pravda naštestí Ducati je pořád jen Ducati
Krásná motorka, fantastický výkon, pro mě to ale není.
to S4R:přesně řečeno
to buldog:divím se,že si si dal tu práci článek přečíst a ještě připojit reakci
Tento článek vlastně krásně shrnuje všechny technické nedokonalosti(píčociny),nacházejicí se na moto Ducati
No jistě že je to stále Ducati ! Je to jasná revoluce techniky pro Boloňskou továrku a to je přeci v pořádku .
Ducati vždy byla je a bude Ducati !!!
Když byla řeč o těch naháčích/skorostreetech, jeden z nejlepších byl starý dobrý bandit 1200... Jezdil hodně dobře A ten motor, to je zvíře Nezničitelný, táhne jako utržený vagon, design celé motorky je pak osobní věc... Ale jako celek, hodně dobrá mašina
Prostě je krásná
Já jí žeru, jen má jednu nevýhodu... Začíná se líbit těm, kteří doteď na Ducati nadávali... Jen vás poprosím... Nadávejte pořád a nekupujte si jí, pořád je to italská je*ka, která se bude sypat jako všechny ostatní Ducati... Proto zůstaňte u mixérů a užívejte si lineární zátah elektromotoru!
Je legrační jak se tady oplakává trubkovej rám, a co si tak velice z toho rámu videl když tam měla kapotu?:D Chceš vidět rám? Kup si streetfightera, tam ho máš v plné kráse...to jsou takové řeči jako mlátit prázdou slámu, u kolika z nás bude stát v garáži abychom to tak moc olakávali že nemá to nebo ono, jako celek je to parádní stroj a posun kupředu a o to tady jde!
Tak jak nastartovala novou éru 916 tak nyní ji startuje Panigale.
každá fabrika v dnešní době musí mít něco opravdu nového, technologicky pokrokového a zároveň něco "old". Díky Ducati, a vlastně třeba i Triumphu, BMW atd. nezůstáváme jako evropa "out"
na jednu stranu... japonci nebudou mít neklidný spaní protože nebudou mít vůbec žádný spaní a úvaha o dvanáctce vtr neni od věci...
sténě jako to že ducati nebude držet krok protože ostatní se o to budou zubama nehtama snažit vůči ní.
na druhou stranu jsem pořád tajně doufal že se rozběhne výroba dvou modelů současně jako s desmosedici.
nářadí to sice bude nejlepší na světě a všichni si z něho sednou na prdel ale...
ale aspoň to na pohled vypadá rozumně, což se bohužel o těch ostatních zrůdnostech jako současné monster, multistrada nebo diavel říct nedá
to stráta:dle mého je new monster stále monster se vším všudy,včem s ním máš problém??M900 je skvělá motorka o tom žádná,ale máme už rok 2012,takže za těch bezmála 20 let se to někam posunout muselo.
Taky uznávám jawu péráka či staré nortony,ale jezdit na nich celou sezonu bych nechtěl
a cital ten clanok autor po sebe? hlavne teda posledny odstavec?
"...kde se přiměřeně přidalo na "průměru" oválných
Celkově se na nové Panigale..." huh? nechyba tam nieco?
"...Ducati se začíná psát novou kapitola."
pylot> Srandisto , já tam nepsal, že je SF nástupcem starýho Monstera - to musí být logicky novej Monster , když už má to stejný jméno! Píšu tam, že SF je !!náhrada!! za starýho Monstera , protože ten novej ho nedokáže nahradit ani náhodou!
lordKakacek> A znáš ty snad nějakej lepší naked? Nechceš snad tvrdit, že nejlepší naháč je nějaká půltunová napodobenina Jawy 350 z Asie, že ne? Jináč o šestce tu fakt nebyla řeč a v tom naprostej souhlas , je to vydechlina - i když sám musíš uznat, že ve své třídě je v porovnání s např. GS500, ER5, CB500 a dalšíma malorážkama pořád o hodně dál snad úplně ve všem a hlavně - není to žádná rozpočtovka... Ovšem když píšu o starém Monsteru, vždy myslím M900 a výše - ale je taky dobrý se na něm i projet, ne to posuzovat jen podle hodnot na papíře - kde to popravdě nevypadá jako žádná hitparáda - na silnici pak ale funguje naopak!
zmulin: Moje slova!!
Tahle mašina už ale bude na cestě absolutně nevyužitelná...jsem zvědav na menší sestřičku...
Sice mě taky štve že mizí věci, které Ducati charakterizovali spoustu let. Ale pokrok nezastavíš a jestli to mají být pořád nejlepší motorky světa tak musí přicházet s novýma věcma a nápadama ... Stejně myslím, že když Panigale někde projede, tak si všichni ukroutí hlavy a to znamená, že to je pořád plnohodnotná Ducati
Pro mě je to jen další Ducati a ještě k tomu ne tak pěkná jak 1198
Pro mne je Ducati především desmo v L dvouválu.To zůstalo.Takže za mne stále ještě Ducati,i když pár poznávacích znamení zmizlo.
Ducati vyrábí sportovní stroje,nemůže zůstat na mrtvém bodě a těžit z tradic.Na to se hraje v jiných segmentech.Tady je potřeba pokrok.A když prostě nějaké konstrukční řešení přestane stíhat,musí být nahrazeno...
ZZ21:Asi tak
Rado:Prosimtě neblbni.Sám nemáš tu správnou Ducati,páč nemáš letmáč
Legenda Ducati se neustále vyvíjí a to je myslim dobře.Tradice u nich je spíš ojedinělý a pokrokový myšlení.Kolíbkovej rám (nebo jak se to jmenuje) nahradil žebřinovej,teď monocoque(trochu něco jinýho,než deltabox volové ),Vejfuky byly taky dole,pak nahoře a teď zas dole.Spojka tam suchá dát pude,kdyby někdo tak toužil a desmo zůstalo,tak nevim.Jediný kdo remcaj jsou ti co si to stejně nikdy nový nekoupěj a kdyby to někde vyhráli,tak tady stříkaj blahem...
Novej Monster 1100 jako klasika v podání Ducati je dle mě furt.Vzducháč,letmáč,desmo,suchá spojka.Jediný co může trochu srát je přístrojovka,ale na tu já třeba moc nekoukam,radši se dívam na cestu...
Jak jsem někde psal... ... napadá mě jediný – Tahle motorka se stane úžasnou anomálií, protože za rok, dva se u Ducati vrátí k trubkám… Kolik peněz a úsilí muselo být nainvestováno jen proto, aby jim Doctor řekl, že je ten koncept mrtvej. Úžasný, jednou si jí koupím…