Supermoto 8/2009

Představení srpnového čísla časopisu Supermoto.

Supermoto 8/2009

Změna rytmu

Krčím se sbalený za malým vypouklým štítkem, opřen o zápěstí a s nohama hodně vysoko. Tohle znám. Kde jsem jen sakra zažil tuhle závodní trapičskou pozici se spoustou červené kolem, říkám si, když ženu čtyřválec Aprilie RSV4 vstříc červenému poli otáčkoměru. Byla to tehdy otevřená RS 250. Ta věc pode mnou má totiž stěží rozměry šestistovky a právo říkat si SUPERbike!
Pavel Suchý, foto Ivo Helikar

Do kapot!

Velké nadšení pro poměrně dostupné naháče střední třídy brzdí občas obavy z přílišného nepohodlí na delších rychlých výletech. Výrobci to už dávno rozpoznali a prakticky s prvními naháči přišli na trh i jejich více nebo méně přiodění
sourozenci. Tady je srovnání průřezem letošních novinek, jejichž nabídka je vcelku štědrá. Pavel Suchý, foto Ivo Helikar


Náhodná podobnost

Teprve přímé srovnání dvou zdánlivě srovnatelných evropských dvouválců ve společném testu ukázalo naplno jejich rozdílnost. Zajímá vás, jak si vedla léty prověřená Ducati Multistrada, když jsme vedle ní postavili letošní novinku z Mattighofenu, KTM 990 SM T? Zde jsou odpovědi.
Jaroslav Šíma, foto Ivo Helikar


Staré dobré časy

Nepřebírat tenhle motocykl přímo v sídle českého zastoupení Moto Guzzi v branické Vrbovce, myslel by si jeden, že se nám do testu dostal veterán z časů, kdy motocykly měly nejen ušlechtilý vzhled a původ, ale také svoji duši. Uteklo 40 let a při pohledu na Moto Guzzi V7 Café Classic vidím, že u některých motocyklů to může platit i nyní.
Jaroslav Šíma, foto Ivo Helikar

Liga vyvolených

Elitní společnost luxusních křižníků silnic letos rozšířila Kawasaki s modelem VN 1700 Voyager. A protože se vskutku jedná o první japonskou „Electra Glide“, postavili jsme oba koráby silnic vedle sebe do společného testu, abychom odhalili jejich tajemství a seznámili vás na stránkách Supermota s jejich jízdními vlastnostmi.
František Gorczyca, foto Ivo Helikar

Za Stelviem do Dolomit

Po předvedení nového Stelvia s označením NTX v Kořenově a pak ve společném testu s jeho předchůdci v minulém čísle přišla začátkem června pozvánka od italského výrobce k novinářskému testu do srdce italských Dolomit, do Cortiny d’Ampezzo. Kromě Stelvia byly k dispozici k otestování také Shiver 750?GT a Mana 850 GT.
František Gorczyca, foto Moto Guzzi

Mezopotámie

„Čím se teď živíš?“ oslovuje Poubes při rodinné oslavě Romana, přítele své neteře. „Jeden podnikavý Arab nakupuje staré kamióny a nechává je odvézt do své vlasti, do Sýrie. Odtud putují dál a většinou mizí až za hranicí s Irákem. Mým úkolem je auta připravit, naložit a odvézt. Vracíme se potom po vlastní ose nebo autobusem.“ Jelikož Roman vlastní KTM LC8, je po vypití pár pivek plán jasný. Martin Pouba, foto autor

Poslední vzepětí II.

(pokračování z čísla 6/09)

Cairoli zvyšuje

Německo a Lotyšsko se stalo dalším pokračováním světového šampionátu motokrosu třídy MX1 a MX2. Nejsilnější MX3 pokračovalo hned týden po Holicích v Bulharsku a o další týden později v Holandsku. Ivo Helikar, foto autor a KTM

Jak se Vám líbil tento článek?
Průměr: 2.67
Známkováno: 12x

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.



TOPlist