Supermoto 11/2010

Obsah listopadového čísla časopisu Supermoto.

Supermoto 11/2010
Intermot 2010
Sedmý ročník výstavy Intermot 2010 v Kolíně nad
Rýnem je minulostí. Jaký byl? Názory se jako vždy různí. Podle mě byl velmi dobrý. Vzpomeňme na minulý rok, kdy pořadatelé v Paříži stáhli trenky a na světovou výstavu se raz, dva, tři. Němci se jí letos zhostili se ctí a jako pořadatelům tohoto významného světového podniku jim lze jen těžko něco vytknout.
František Gorczyca, Pavel Suchý, Jaroslav Šíma, foto Ivo Helikar

Aprilia

Aprilia a Max Biaggi letos slaví titul mistra světa v kategorii superbike. A přikládají tomu velkou váhu. Stejně jako vítězství ve značkách, pochopitelně. V celkové bilanci je to pro Apri-lii už 45. titul mistra světa (277 vítězství v GP).



Moto Guzzi

Pilně se nepracovalo jen u Aprilie, ale i v koncernové značce Moto Guzzi. Pamatujete si ještě na projekt V7 Clubman, představený v loňském roce v Miláně? Málokdo věřil, že se ještě někdy objeví.


Intermot girls

Nechceme omílat známé klišé, že dívky k motocyk-lům patří. Samozřejmě. Dívky jsou ozdobou všeho, vždycky a všude. A jak jsme tak chodili a čekali na tiskovky, tak jsme je fotili a fotili…
Hon na lišku
Triumph kolem žebrovaného dvouválce z Bonnieho vytvo-řil pěknou rodinku retro motocyklů, přičemž reminiscence na off-roadové začátky je bezesporu tím nejzajímavějším. Scrambler, jak se obecně vzpomínkám na první „endura” říká, je pěkným kouskem železa se slušnou dávkou chromu. A za zajímavou cenu. Co tedy umí, kromě toho, že skvěle vypadá?
Pavel Suchý, foto Ivo Helikar

Moto Guzzi Nevada 750
Když se podíváte na Nevadu z roku 1991 a porovnáte ji se současnou verzí, napadne vás jediné, klasika prostě nestárne. Za téměř dvacetiletí se motocykl hodně proměnil, ale jinak je to stále ta dobrá stará Nevada z Mandella.
Ivo Helikar, foto archiv

SIBIŘSKÝ DVOJBOJ
Je 21. července, tedy přesně měsíc před smutným výročím okupace sovětskými vojsky. Pro mě, jako přímého pamětníka roku 1968, má toto datum dodnes hořkou příchuť. Přesto jsem se rozhodl (anebo možná právě proto) vyrazit do Ruska, a to až na jeho nejvzdálenější konec. Tím hlavním důvodem je test BMW F 800 GS, ale také touha po dobrodružství, zdolávání dálek, poznávání sama sebe a třeba i toho, jací jsou vůbec Rusové. Jaroslav Šíma, foto autor
Šestiválcová Honda CBX 1000
V šedesátých letech převzala značka Honda definitivně ini-ciativu v silničních motocyklových závodech díky výkonným čtyřdobým víceválcům a zcela převálcovala především evropskou konkurenci. Bylo jen otázkou času, kdy Honda tuto převahu komerčně využije.
Miloslav Straka, foto archiv

Král dlouhé
Zdeněk Schneiderwind se dlouhá léta držel v evropské i světové špičce dlouhé ploché dráhy. I dnes ho potkáváme na závodech, někdy ještě v pozici závodníka, ale daleko častěji už jako trenéra mateřského pražského Olympu. Ivo Helikar, foto archiv


První oběť Moto2

MS motocyklů si po sedmi letech vyžádalo lidskou oběť, pilota Moto2 Shoyu Tomizawu. Pět závodů před finále je situace napjatá ve třídě do 125 cm3, kde dělí vedoucí trojici jedenáct bodů. V Moto2 vede Elias a v MotoGP Lorenzo. Tomáš Gescheidt, foto autor

Jak se Vám líbil tento článek?
Průměr: 4.00
Známkováno: 6x

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.



TOPlist