Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
pro scoob - a když se koukneš na můj profil tak na fotkách čízy uvidíš že jsem na ní měl i samolepky Motoráje,ale toho dobrýho zlatýho starýho.Je to jen můj názor,ale kdyby se ty časy vrátili.
pro me2dcz: sakra, ty jsi ale liška podšitá, všemi mastmi mazaná! Hele, mám pro tebe takový návrh - v obchodních centrech, třeba v Tescu či Globusu, pořádají ochutnávky všeho možného, od sýrů přes uzeniny a různé sušenky až po kafe. Sice toho není moc, ale když se kolem pultíku proběhneš třikrát, čtyřikrát, ušetříš i za jídlo...
V aktuálním dubnovém čísle Motoráje najdete mimo jiného testík horké novinky ve třídě superbike BMW S 1000 RR, kterou Indi řádně vyvětral nejen na mosteckém dromu. Co čert nechtěl, teda ne čert, hlavně my jsme to nechtěli(!), šotek zařádil, chybička se vloudila a bohužel jeden odstavec testu, konkrétně „Raketový simulátor“ si tak nepřečtete vůbec. Takže – velká omluva všem a věříme, že nás proto, nejen na netových fórech, nepostavíte hned před matrace a nenatáhnete závěry samopalů. Uvádíme tedy inkriminovaný odstavec v plném znění aspoň touto formou.
Omlouváme se a děkujeme za pochopení.
Raketový simulátor
Jak se dá očekávat, volím ihned ze startu režim RACE a okamžitě si stroj získává můj respekt, se kterým pak řídím motorku celý den. Do první zastávky na čerpací stanici se stále seznamujeme a vyříkáváme si pravidla. Potom už opravdu na nic nečekám a řádně zatopím pod kotlem. Sotva jsem se ale rozjel, už jsem stál v padocku mosteckého autodromu. Motorka letí jako z praku a neměl jsem daleko od pocitů, co musel mít baron Prášil na dělové kouli. Chápu a oceňuji přítomnost systému Race ABS, který funguje excelentně. Ze začátku jsem brzdy mačkal jen tak zlehýnka, ale postupně jsem přitvrdil, až jsem se přistihl, že na pedál zadní brzdy šlapu jako v autě a přední brzdu zběsile mačkám jak posilovací kroužek. Až na rychlé zpomalení se nic neděje. Motorka se nehne ze své stopy, zadní kolo nešaškuje a přední se taky nikam nechystá, i když jsem nejel zrovna na čistém povrchu. Pokud i současně rychle podřazuji, o plynulost se stará elektronicky řízená antihoppingová spojka. Při akceleraci jsem si připadal jako kosmonaut na raketovém simulátoru, který brzo ztratí vědomí, protože razance, se kterou reaguje motorka na přidání plynu, je opravdu velká, a než jsem stihl v duchu spočítat rychlosti, které řadím, tak jsem byl na limitu digitálního rychloměru (299 km/h). Raději jsem se rozhodl, že zrychlení odzkouším až v bezpečí dromu, a po zbytek cesty jsem si vychutnával pohodlí, které bývá strojům BMW obvykle vlastní, byť u supersporta bych to nijak neočekával. Snažil jsem se držet na hranici zákona a vůbec jsem se nenudil. Mezi vesničkami jsem si přepínal mapy a odzkoušel si je všechny v praxi. Je fajn, že to jde v pohodě i za jízdy, ale nakonec šipka stejně zůstala směrem k režimu RACE. Když už mě nebavilo měnit mody, tak jsem si liboval, jak je motorka i na cestu příjemná a nevyžaduje vysoké otáčky na nižší rychlost. Na šestý stupeň se dá jet klidně padesátkou, a když je nutné zrychlit, není potřeba řadit. Motorka jde ochotně za plynem i v nízkých otáčkách a nereaguje škubáním. Sportovně založený jezdec, který i rád cestuje, si s touhle motorkou opravdu porozumí.
pro scoob - a když se koukneš na můj profil tak na fotkách čízy uvidíš že jsem na ní měl i samolepky Motoráje,ale toho dobrýho zlatýho starýho.Je to jen můj názor,ale kdyby se ty časy vrátili.
pro scoob-jo do globusu chodím na sekanou tam je nejlepší (a zaplatím 25) v tescu jsem si nevšiml,asi to máš líp zkouklí
V poho - už mám založeno Stane se, taky jsem dělala v Lidovkách (kdysi) Jsem to tam prostě vlepila
VerkaH: ten šotek nás vážně strašně mrzí, zvlášť u takové motorky jakou tohle Báwo je... no a samozřejmě i kvůli Indymu.
Scoob MTR
Za mě dobrý - až na toho nechtěně řádícího "šotka" ! Když už to kvůli Indimu sbírám
pro me2dcz: sakra, ty jsi ale liška podšitá, všemi mastmi mazaná! Hele, mám pro tebe takový návrh - v obchodních centrech, třeba v Tescu či Globusu, pořádají ochutnávky všeho možného, od sýrů přes uzeniny a různé sušenky až po kafe. Sice toho není moc, ale když se kolem pultíku proběhneš třikrát, čtyřikrát, ušetříš i za jídlo...
kecy kecy kecy,já si to co je zajímavý přečtu na benzínce,jinak vyhozený prachy
Omluva za tiskovou chybu v dubnové čísle časopisu
V aktuálním dubnovém čísle Motoráje najdete mimo jiného testík horké novinky ve třídě superbike BMW S 1000 RR, kterou Indi řádně vyvětral nejen na mosteckém dromu. Co čert nechtěl, teda ne čert, hlavně my jsme to nechtěli(!), šotek zařádil, chybička se vloudila a bohužel jeden odstavec testu, konkrétně „Raketový simulátor“ si tak nepřečtete vůbec. Takže – velká omluva všem a věříme, že nás proto, nejen na netových fórech, nepostavíte hned před matrace a nenatáhnete závěry samopalů. Uvádíme tedy inkriminovaný odstavec v plném znění aspoň touto formou.
Omlouváme se a děkujeme za pochopení.
Raketový simulátor
Jak se dá očekávat, volím ihned ze startu režim RACE a okamžitě si stroj získává můj respekt, se kterým pak řídím motorku celý den. Do první zastávky na čerpací stanici se stále seznamujeme a vyříkáváme si pravidla. Potom už opravdu na nic nečekám a řádně zatopím pod kotlem. Sotva jsem se ale rozjel, už jsem stál v padocku mosteckého autodromu. Motorka letí jako z praku a neměl jsem daleko od pocitů, co musel mít baron Prášil na dělové kouli. Chápu a oceňuji přítomnost systému Race ABS, který funguje excelentně. Ze začátku jsem brzdy mačkal jen tak zlehýnka, ale postupně jsem přitvrdil, až jsem se přistihl, že na pedál zadní brzdy šlapu jako v autě a přední brzdu zběsile mačkám jak posilovací kroužek. Až na rychlé zpomalení se nic neděje. Motorka se nehne ze své stopy, zadní kolo nešaškuje a přední se taky nikam nechystá, i když jsem nejel zrovna na čistém povrchu. Pokud i současně rychle podřazuji, o plynulost se stará elektronicky řízená antihoppingová spojka. Při akceleraci jsem si připadal jako kosmonaut na raketovém simulátoru, který brzo ztratí vědomí, protože razance, se kterou reaguje motorka na přidání plynu, je opravdu velká, a než jsem stihl v duchu spočítat rychlosti, které řadím, tak jsem byl na limitu digitálního rychloměru (299 km/h). Raději jsem se rozhodl, že zrychlení odzkouším až v bezpečí dromu, a po zbytek cesty jsem si vychutnával pohodlí, které bývá strojům BMW obvykle vlastní, byť u supersporta bych to nijak neočekával. Snažil jsem se držet na hranici zákona a vůbec jsem se nenudil. Mezi vesničkami jsem si přepínal mapy a odzkoušel si je všechny v praxi. Je fajn, že to jde v pohodě i za jízdy, ale nakonec šipka stejně zůstala směrem k režimu RACE. Když už mě nebavilo měnit mody, tak jsem si liboval, jak je motorka i na cestu příjemná a nevyžaduje vysoké otáčky na nižší rychlost. Na šestý stupeň se dá jet klidně padesátkou, a když je nutné zrychlit, není potřeba řadit. Motorka jde ochotně za plynem i v nízkých otáčkách a nereaguje škubáním. Sportovně založený jezdec, který i rád cestuje, si s touhle motorkou opravdu porozumí.
Jóó, Laverda Formula... že bych si o ní konečně něco přečetl?