Motohouse 3/2011

Do českých motocyklových dějin se předcházející měsíc zapíše díky příchodu nové FGR, u čehož jsme samozřejmě nemohli chybět. Navíc se v tomto čísle MH můžete těšit na představení řady zajímavých novinek, či na praktické testy těch nejdostupnějších stálic. A máme dobrou zprávu i pro slovenské čtenáře - na základě opravdu četných přání bude od teď slovenská mutace obsahovat v převážné části originální české redakční texty. Věříme, že k vaší plné spokojenosti a že se budete bavit.

Motohouse 3/2011
Představení – FGR Midalu 2500 V6
Je to už moře let, kdy jsme mohli být hrdi na ryze českou velkou motorku. Poslední den v roce 2010 to ale změnil, v Ústí nad Orlicí dokončili dlouholeté práce na novém stroji značky FGR. Šestiválcové Midalu patří mezi to nejlepší a nejexkluzivnější, co se dá v současné době na světě koupit.
Suzuki GSR 750
Vznik naháče z kultovní GSX-R 750, to je prostě událost, která bezesporu vejde do dějin. Možná trochu nenápadná, ale o to očekávanější novinka je tu…
Není tomu tak dávno, co byl Z750 od Kawasaki jedinou motorkou této střední kategorie naháčů. Během jednoho roku mu přibyla konkurence v podobě Yamahy FZ8 a nyní i Suzuki GSR750.
2011 Honda CBR600F
Po krátké přestávce přichází letos Honda s již sedmou generací legendární CBR600F. Bude stejně dobrá jako ty předcházející?
Od úplně prvního představení modelu CBR600F uběhlo už nějakých 24 let. Tenkrát se psal rok 1987 a CBR každého překvapilo svou ovladatelností a silou. Byl to supersport jak bič a pro celou jednu generaci kolenobrusců se stal doslova ikonou.
Triumph Tiger 800/800XC
Ve jménu firemní filozofie pohání oba modely řadový tříválec i svým vzhledem zapadá do rodiny Triumphů. Už přední maska působí trochu unifikovaným dojmem, pokud ji srovnáme s novým Speed Triplem. Celkový design je ale svěží a rozhodně neurazí. Právě svým vzhledem se tahle novinka podobá německé konkurenci v podobě BMW F 800 GS.

MH test - Levný holky
Pokusili jsme se pro vás sestavit žebříček nejzajímavějších a zároveň nejdostupnějších motorek. Všechny je důvěrně známe, testovali jsme je a můžeme je navzájem porovnat. Jestliže právě vybíráte, budou vás následující informace zajímat…
*Aprilia SL750 Shiver
*Ducati Monster 796
*Honda CB600 Hornet
*Suzuki Bandit 650
*Kawasaki ER–6n
*Yamaha XJ6


CR&S Duu
Motocyklový svět je úžasný svou rozmanitostí. Vedle velkých továren chrlících stroje po tisících existují také ty malé, jejichž primárním cílem je splnění snu jejich zakladatele nebo malého týmu. Italská CR&S, patřící mezi ty druhé, představila na milánském veletrhu finální verzi malosériového stroje snů ‒ Duu.

Jeden rok s MV Agustou
Byl to splněný sen… Jedu po dálnici z Mnichova a víc než na cestu civím na vlek za autem, kam sem před pár chvilkama tu nádheru naložil. S plynem zabořeným do podlahy (jak to mám ve zvyku) spěchám na „svůj“ šumavský okruh zjistit, co je pravdy na řečech o tady tý italský krasavici.

Kawasaki KX250F
Před vlastní jízdou a velmi stručné rozpravě s jezdci, spočívající vlastně jen v oznámení, ať se hlavně na trati nezabijeme, přišlo na řadu statické okouknutí strojů. Hlavní novinkou dnešního dne (roku2011) je menší dvěpade, používající hned několik velmi zajímavých a možná až revolučních technických řešení.


Profil – Nicky Hayden
V dějinách velkého motorsportu nenajdete mnoho Američanů, kteří by se naučili umění kompromisu – není to v nich a nemají takovou výchovu. A proto je jen málo takových, kteří by měli trochu delší závodní kariéru… Nicky Hayden je výjimkou!


Esa superbikové historie
Chlápci, u kterých se nám při vyslovení jejich jmen rozbuší srdce. Střelci, kteří napsali ty nejpodstatnější kapitoly superbikové historie.
Světová superbiková série s číslovkou 2011 v názvu už klepe na dveře. Využili jsme posledních dní před startem téhle velkolepé show a rozhodli jsme se připomenout si ta podle nás nejvýraznější jména, která od roku 1988 (kdy to celé začalo) psala tuhle dunivě znějící historii.

Promarněný test - 2/2

Už jste si to mohli přečíst v minulém čísle MH. Dostali jsme naprosto jedinečnou pozvánku na test všech motorek z WSBK, ale… V Magny-Cours pršelo, a to tak, že se promotér rozhodnul testy zrušit. Naštěstí máme ty správný styky na správných místech, a tak se nám povedlo díky vstřícnosti Josky Kubíčka z českého týmu Intermoto osedlat Hondu CBR600RR, kterou jezdí Gino Rea, a pak si o všem řádně podrbat.


SPORT - DAKAR

Dakar je o něčem, co lze jen těžko popsat – je to výzva a zároveň pro všechny zúčastněné i nepřekonatelný zážitek a dar. Letos se jel již 33 ročník, přičemž potřetí hostily tuto soutěž Chile a Argentina.


Co to máme v tlapách
Zkusíme to trochu jinak, co vy na to? Reakcí na tuto rubriku chodí stále více, ale přeci jen to chce nějaké oživení. Zkusíme tedy dát prostor nejen našim názorům na jednotlivé výrobky, které nám slouží v našem motorkářském životě, ale také jejich výrobcům. Proti oficiálním informacím z katalogu výrobce se vždy postaví někdo z nás a ukáže, zda jsou pravdivé. Měli byste se tak o našem dlouhodobě testovaném vybavení dozvědět ještě víc.

MH- na návštěvě
EnJOYride – půjčovna motocyklů

Nevyplatí se vám v garáži vlastní motocykl, a přesto byste se občas rádi svezli? Máte vlastní motorku, ale chcete vyzkoušet něco jiného? Dnes už to není problém. U EnJOYride vám stroj půjčí.


Přestavba
Monkee #20 - Geniální věc často vzniká z naprosto jednoduché myšlenky. A očesat Ducati SS na rám a postavit z něj cafe racera je opravdu jednoduchá myšlenka, která už mimochodem napadla kdekoho. Ale u Wrenchmonkees tomu dali svůj rukopis a výsledek je... no, geniální.

BIKE OJETINY
Master Blaster 3.díl
Tři naši redaktoři koupili motorky na cestu na jih Francie do St. Tropez. Pravidla byla jednoduchá: mohli utratit v přepočtu 35 000 korun a koupit motorku silnější než 800 cm3, která původně uměla dosáhnout 250 km/h. Tony utratil 23 000 korun za vydechlou Yamahu FJ1200, Simon 33 000 korun za Kawasaki ZX-10 a Mike dal 31 000 korun za čistou, ale podezřelou Hondu CBR1000F. Body se strhávají za další náklady, podvádění nebo neúspěch při technické kontrole, kladné se naopak přičítají za dobrý výkon na motorové brzdě a testování rychlosti (v minulém čísle).


Kyrgyzstán 2010, návrat v hodině dvanácté!

Povrchní pohled do učebnic říká, že Kyrgyzstán je neuvěřitelně chudá země a nemá nic, co by mohla nabídnout – žádný průmysl, žádné zemědělství, mizerný obchod. Nám ale nabídl leccos, tak se alespoň o část zážitků podělíme.


Design

Na pomoc malým - Mnozí designéři po sobě nezanechají desítky modelů u slavných výrobců. Někdy k jejich velikosti postačí pár kusů, které se neodmyslitelně zapíší do dějin. To je přesně případ Glynna Kerra.


INFO PRO ČTENÁŘE:
Na webu časopisu nyní najdete kompletní a přehledný soupis prodejních míst – Motohouse se tím pádem stává i dostupnější.
Motohouse (CZ i SK) 3/2011
v prodeji od čtvrtka 10. února 2011
* cena 99 Kč (SK verze 3,80 €)
* roční předplatné 750 Kč, 880 Kč s katalogem (SK roční předplatné 29 €)
info předplatné: www.send.cz
info časopis: www.motohouse.cz

Jak se Vám líbil tento článek?
Průměr: 1.67
Známkováno: 6x

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.



TOPlist