Motorbike 4 / 2015

Březen, za kamna vlezem, duben, ještě tam budem. Jo, tak letos to platí stoprocentně, alespoň tedy co se týká začátku dubna. To ale neznamená, že by se nic nedělo, naopak – sezóna 2015 už se dostává do obrátek, a i když ještě není ručička otáčkoměru v červeném poli, moc ji k němu nechybí. Což se samozřejmě projevilo i na životě v redakci Motorbike, takže i v dubnovém čísle toho najdete víc než dost.

Motorbike 4 / 2015
Triumph Tiger 800
Ne každá motorka potřebuje k tomu, aby byla dobrá, objem motoru nad 1000ccm. Triumph Tiger 800 je tohoto tvrzení zářným příkladem a zřejmě právě proto letos výrobce tento model výrazně inovoval a představil ho dokonce ve čtyřech verzích. Ale ještě než se nám novinky dostanou do drápů, připomeneme vám loňského „tygříka“, který taky nebyl vůbec špatný. Prostě taková Univerzální šelma.

Moto Guzzi California 1400 Custom vs Triumph Thunderbird Commander
Když dva dělají totéž, nemusí to být vždy totéž. Důkazem jsou tyto dva customy, jeden ze slunné Itálie, druhý z Britských ostrovů. Oba jsou téměř stejně silné, téměř stejně těžké a podobná je i jejich cena. Přesto každý z nich dokáže dát svému jezdci něco jiného... a o co se jedná konkrétně, kde je ten rozdíl, se dozvíte v srovnávacím testu s názvem Duel těžké jízdy.

Keeway Blackster
Malých customů je v nabídce jako šafránu a tak jsme byli rádi, když nám jeden takový před pár dny přistál v garáži. A protože nemáme předsudky a nad ničím dopředu neohrnujeme nos, dá se říct, že jsme se na testování tohoto strojku těšili – a vy máte nyní možnost zjistit, jestli jsme byli nebo nebyli zklamaní, jestli je Černá tak dobrá, jak se tváří, nebo ne.

Suzuki GSX-R 600 K8
GéeSiXero je dnes už legendou a v objemu 600ccm zvlášť. A my do pravidelné rubriky Motorbike Garáž vybrali jako ojetinu zřejmě jeho zatím nejpopulárnější verzi, tedy K8. Jaká tahle motorka je, co všechno od ní můžete (a nemůžete) čekat, se dozvíte z článku s názvem Velká klasika malých sportek.

SYM Fiddle III
Retro je dnes velmi oblíbeným stylem a tak je jasné, že se nemohlo vyhnout ani skútrům. Občas se povede, občas ne, nicméně zrovna Housle značky SYM se dle našeho názoru povedly. Alespoň tedy co se týká vzhledu. Jestli ale „hrají“ tak dobře, jako vypadají, se dozvíte až z testu.

Reportáže
Každé jaro se motorkářský národ rozhoduje, na kterou výstavu se jít podívat, zda na Motosalon nebo konkurenční Motocykl. A protože každá nabízí něco trochu jiného, většinou to dopadne tak, že jdeme na obě. Jaké byly ty letošní, co jste na nich mohli vidět, a jaká je jejich úroveň se dozvíte z reportáže Opět dvojitá porce.
Být nejlepší – tak se jmenuje reportáž, kvůli které jsme jako jediný český magazín vyrazili do Itálie, konkrétně do továrny Brembo. Fabriku jsme komplet prolezli a na kdeco se vyptali, takže teď už víme, jak se dělají ty nejlepší brzdy na světě – a díky nám se to můžete dozvědět i vy.

Techmánie
Tentokrát jsme techmánii značně rozšířili, takže krom toho, jak se starat o motorku v rámci provozních kapalin, se dozvíte vše o kevlarových džínách, co to znamená, když se řekne Postapo Bike, jak je důležitá fyzická příprava závodníka na sezónu a najdete zde i první díl seriálu Around the world, čili jak cestovat po světě a nedostat se přitom do průšvihu.

Sport
Všechny velké sportovní seriály už začaly a my pro vás máme jako vždy naprosto původní reportáže přímo z „místa činu“. V Thajsku jsme se byli podívat na WSBK (a přitom exkluzivně vyzpovídali Troye Baylisse – mimochodem, krom rozhovoru s ním najdete v květnovém Motorbike i jeho životopis), v Kataru jsme sledovali s napětím úžasný první závod MotoGP (kvůli kterému jsme výjimečně posunuli o pár dní i tisk). Zařadili jsme též pokračování reportáže Tak jak, MotoGP?, ve které se tentokrát věnujeme aktuální situaci v Moto2 a Moto3, nevynechali jsme ani reportáže z prvních dvou závodů MxGP. To ale pořád není všechno, nechybí ani Kubův a Kájův list, tedy pravidelná zpověď Kuby Kornfeila a Káji Haniky, Speedway Info, byli jsme se podívat i na 1. závodě letošního ročníku OffROAD Maratonu ve Šternberku a v pravidelné sekci Roadracing (která k Motorbike neodmyslitelně patří od samého začátku) jsme zjistili, jak moc musíte upravit mašinu, abyste mohli smysluplně jezdit právě tyhle závody. A nejen to, ale i jak se z normálního biku stane stroj vítěze, konkrétně Máry Červeného... a na kolik taková legrace vyjde.
A jako bonus jsme pro vás připravili kalendář závodů 2015 napříč všemi kategoriemi, od roadracingu přes speedway až po enduro a motokros.

V Motorbike č. 4 toho najdete samozřejmě mnohem víc, od aktualit přes pravidelný report o stroji Gas Gas Randone 200, který máme na dlouhodobý test (a který si tentokrát vyzkoušel Míra Lisý) po soutěže (tentokrát můžete krom jiného vyhrát místo v motoškole Sport na Masarykově okruhu v Brně), testy výstroje, reportáž o značce Alpinestars, toolbox atd... to vše jako obvykle na 112 stranách za bezkonkurenčních 84 Kč!
Motorbike 4/2015 vychází v pátek 3. dubna

Plná, nijak neomezená verze Motorbike je samozřejmě i v elektronické formě na https://cs.publero.com/Publero.cz a http://www.floowie.com/cs/Floowie.cz.

Tištěné předplatné je možné objednat prostřednictvím e-mailu: predplatne@motorbike-czech.cz. Neuteče vám tak už žádné číslo Motorbike.

Více informací na: http://www.motorbike-czech.cz nebo na https://www.facebook.com/motorbike.cz

Cena: 84,- Kč

Jak se Vám líbil tento článek?
Průměr: 1.50
Známkováno: 8x

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.



TOPlist