Motorbike 4/2014

Tentokrát nebudeme nic protahovat, žádné kecy o jaru, osychajícím asfaltu atd. (čili o tom, co vidíte sami), jdeme rovnou na věc – dubnový Motorbike je tady. Co jsme do něj pro vás připravili? Jako vždy pro každého něco - a tomu odpovídají i testy.

Motorbike 4/2014
Exkluzivní třídu zastupuje Indian Chief Classic, velká, silná...a překvapivá motorka, při jejímž testování jsme zjistili, že ne všechno, co se jako retro tváří, se jako retro chová. A abychom vám stroje se znakem indiána přiblížili ještě víc, zpracovali jsme jejich kompletní historii.
Překvapením je i další stroj, Benelli BN600R. Reinkarnovaná značka vsadila na dnes populární střední třídu a my byli zvědaví, jak se nový model povedl a jestli bude schopný obstát v tvrdé konkurenci. Jaký je náš verdikt se dozvíte v testu „Draze jenom chutná“.
Dnešní doba přeje ale nejen šestistovkám, ale i skútrům. Od těch malých, klasických, které v Motorbike 4 zastupuje TGB Bullet 125, až po tříkolky. Jo, tříkoly jsou prostě v kurzu, už dávno nejde o těžkou raritu a tak se objevují nové a nové stroje – jako například Peugeot Metropolis, který jsme prohnali po městech, dálnicích i okreskách. A nutno říct, že ostudu nám nikde neudělal.
Yuki SM 250. Značka Yuki bývá občas zesměšňována, ovšem jako v mnoha případech jsou soudy ukvapené a založené na informacích typu „jedna paní povídala“. My si ovšem rádi ověříme vše sami (z toho důvodu nepřebíráme nic ze zahraničí), a protože v žádném případě nemáme nos nahoru a žádná motorka pro nás není nezajímavá, dali jsme téhle „Jukině“ do těla, abychom zjistili, jaká je. Výsledek nás dost zarazil... proč? Přečtěte si test a uvidíte.
Ve „čtyřkolkách“ jsme sáhli po Arctic Cat TRV 550i, v sekci přestavby najdete velice povedený stroj BMW XXL Rallye by Touratech.cz. Kdo je jeho autorem je tedy jasné...
Reportáže se týkají obou jarních výstav, tedy Motosalonu v Brně a Motocyklu v Holešovicích, navštívili jsme též motoshop Auto Jarov.
V Techmánii jsme se věnovali jak zabezpečení motorek a čtyřkolek, tak i zbrusu nové, dlouho očekávané navigaci Garmin Zumo 590. V téhle sekci také najdete článek o odpružení, ovšem ne v duchu „zaplať desítky tisíc a my s tím něco uděláme“ – kdepak, šlo nám o to, abyste dokázali buď poladit motorku či čtyřkolku sami, nebo jí vylepšili za rozumné peníze.
Co sport? No jistě, Motorbike bez sportu si nedovedeme představit, takže krom rozhovoru s Matějem Česákem, naším nejmladším jezdcem FMX se dozvíte, jak hodností svůj první letošní závod naši kluci v Moto3, tedy Jakub Kornfeil a Karel Hanika. Mimochodem, oba dva u nás budou mít svou pravidelnou rubriku v každém čísle, takže se máte na co těšit a budete mít informace tzv. z první ruky.
Královské třídy, tedy MotoGP se týká nejen autentická reportáž ze závodu v Kataru, ale i exkluzivní rozhovor s Paolem Ciabattim, ve kterém objasňuje současné kroky značky Ducati. Rozhovor, ze kterého občas až zamrazí...
Nevynechali jsme ani International Czech Bike Series 2014, FMX a Speedway, ani motokros a enduro a samozřejmě ani RoadRacing, který je pro nás srdeční záležitostí – tentokrát se dozvíte, jak postavit Supertwin. A budete překvapeni, jak málo stačí, abyste měli stroj, se kterým se můžete směle postavit na start některého prestižního závodu.
K tomu aktuality, toolbox atd. atd. – ale to už si objevte sami. Motorbike č. 4 2014 je tu pro vás a věříme, že se vám bude líbit!

Jak se Vám líbil tento článek?
Průměr: 2.40
Známkováno: 5x

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.



TOPlist