Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Asi máš na mysli "malou" Panigale, která sice nemá stejný objem, ale je 888-ičce po téhle stránce blíž. Výkon, maximálka, brzdná dráha atd., ty v tomhle srovnání nehrály téměř žádnou roli. Vítěz by byl předem jasný a pak by jsi měl možnost si přečíst přesně to, co píšeš. Vlastním 996 s motorem SPS a tourera ST3, takže mám k téhle značce blízko. Tohle srovnání mi v hlavě strašilo už dlouho a spíš mě zajímalo, jestli jde Ducati fakt tak do p_dele, jak vlastníci starších modelů občas tvrdí a kolik se toho za těch pětadvacet let na řidičském zážitku změnilo. Ať už k lepšímu, nebo naopak - viz článek. Ať se vždycky vejdeš.
Srovnání 25 let starých biků proč ne. I když se tam člověk vždy dozví jen: "Nová líp táhne, brzdí, je ovladatelnější a pokrok nezastavíš. A na druhou stranu je stará poctivě udělaná, bez berliček a má své kouzlo." Proč ale proboha aspoň nesrovnávají stejný objem?
Asi máš na mysli "malou" Panigale, která sice nemá stejný objem, ale je 888-ičce po téhle stránce blíž. Výkon, maximálka, brzdná dráha atd., ty v tomhle srovnání nehrály téměř žádnou roli. Vítěz by byl předem jasný a pak by jsi měl možnost si přečíst přesně to, co píšeš. Vlastním 996 s motorem SPS a tourera ST3, takže mám k téhle značce blízko. Tohle srovnání mi v hlavě strašilo už dlouho a spíš mě zajímalo, jestli jde Ducati fakt tak do p_dele, jak vlastníci starších modelů občas tvrdí a kolik se toho za těch pětadvacet let na řidičském zážitku změnilo. Ať už k lepšímu, nebo naopak - viz článek. Ať se vždycky vejdeš.
Srovnání 25 let starých biků proč ne. I když se tam člověk vždy dozví jen: "Nová líp táhne, brzdí, je ovladatelnější a pokrok nezastavíš. A na druhou stranu je stará poctivě udělaná, bez berliček a má své kouzlo." Proč ale proboha aspoň nesrovnávají stejný objem?