Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Časopis uplně o hovně,koupil jsem jen proto,že jsem se chtěl dozvědět detail z testu speciálů od kawy a dozvěděl jsem se starou bellu,takže nekupovat-test je k ničemu a to,že se něco děje po otočení plynem,to vím taky...
Ale pochopil. A taky jsem ti na to odpověděl. Obávám se, že pokud jde o inzerci, slovo "moc" neexistuje. Teda aspoň z hlediska vydavatele. Neni to koneckonců žádnej fanzin, ale mainstreamovej časopis, byť se zabývá z hlediska společnosti menšinovym žánrem. Pokud nárůst inzerce souvisí s novym vzhledem, pak je to bod pro Motocykl. Hádám ale, že to spíš má co dělat se začátkem sezóny, jakkoli časopis je to vizuálně jistě pěknej. No a pokud máš pocit, že inzerce je tam příliš na úkor obsahu, pak klidně nemlč, ale volej spíš: "Málo textu, málo obrázků!" Protože, jak už řečeno, buď rád, že tam tu inzerci mají - aspoň máš co číst. A ještě dodatek - neni zdravý myslet si hned, že každá změna je jen převlečená bouda ušitá na tebe.
VelkejChytrák - jsi nepochopil, co tím chci říct? Reklamu chápu, ale tohle je moc! A shodou okolností tak skokové navýšení zrovna s novým designem časopisu. Takže na jedné straně máš být čtenáři uchvácen novým vzhledem a na druhé straně jaksi mimochodem tiše mlč a souhlas s reklamou skoro na každé druhé stránce...
No tak se opět dozvíme o super dokonalosti německých motorek a nic víc... Tenhle časopis se totálni shit. Ostatně skutečný časopis o motorkách neexistuje. Bohužel
A z čeho si, MaCe1971, představuješ, že časopisy žijou? Z prodanejch výtisků, když z každýho kusu sebere distributor 50%? Kdyby nebyla inzerce, nebyl by časopis. A ty bys neměl co číst. Je tak těžký to pochopit? Ty sám snad pracuješ zadarmo?
MaCe: A přitom jde reklama dělat jako součást představení modelu v normálním článku, kde se vypíchnou přednosti a zatají nedokonalosti. Né, že by se to nedělalo prakticky ve všech motoristických periodikách (pochopitelně nejen v nich).
Schválně jsem se díval, kolik reklamy přibylo se změnou designu časopisu. "Jenom" 50%, číslo 3 - cca 14 stránek. Čísla 4 a 5 cca 22 a 20 stránek reklamy, ach jo... kde ty starý dobrý Motocykle jsi?
Časopis uplně o hovně,koupil jsem jen proto,že jsem se chtěl dozvědět detail z testu speciálů od kawy a dozvěděl jsem se starou bellu,takže nekupovat-test je k ničemu a to,že se něco děje po otočení plynem,to vím taky...
Ale pochopil. A taky jsem ti na to odpověděl. Obávám se, že pokud jde o inzerci, slovo "moc" neexistuje. Teda aspoň z hlediska vydavatele. Neni to koneckonců žádnej fanzin, ale mainstreamovej časopis, byť se zabývá z hlediska společnosti menšinovym žánrem. Pokud nárůst inzerce souvisí s novym vzhledem, pak je to bod pro Motocykl. Hádám ale, že to spíš má co dělat se začátkem sezóny, jakkoli časopis je to vizuálně jistě pěknej. No a pokud máš pocit, že inzerce je tam příliš na úkor obsahu, pak klidně nemlč, ale volej spíš: "Málo textu, málo obrázků!" Protože, jak už řečeno, buď rád, že tam tu inzerci mají - aspoň máš co číst. A ještě dodatek - neni zdravý myslet si hned, že každá změna je jen převlečená bouda ušitá na tebe.
VelkejChytrák - jsi nepochopil, co tím chci říct? Reklamu chápu, ale tohle je moc! A shodou okolností tak skokové navýšení zrovna s novým designem časopisu. Takže na jedné straně máš být čtenáři uchvácen novým vzhledem a na druhé straně jaksi mimochodem tiše mlč a souhlas s reklamou skoro na každé druhé stránce...
No tak se opět dozvíme o super dokonalosti německých motorek a nic víc... Tenhle časopis se totálni shit. Ostatně skutečný časopis o motorkách neexistuje. Bohužel
A z čeho si, MaCe1971, představuješ, že časopisy žijou? Z prodanejch výtisků, když z každýho kusu sebere distributor 50%? Kdyby nebyla inzerce, nebyl by časopis. A ty bys neměl co číst. Je tak těžký to pochopit? Ty sám snad pracuješ zadarmo?
MaCe: A přitom jde reklama dělat jako součást představení modelu v normálním článku, kde se vypíchnou přednosti a zatají nedokonalosti. Né, že by se to nedělalo prakticky ve všech motoristických periodikách (pochopitelně nejen v nich).
Schválně jsem se díval, kolik reklamy přibylo se změnou designu časopisu. "Jenom" 50%, číslo 3 - cca 14 stránek. Čísla 4 a 5 cca 22 a 20 stránek reklamy, ach jo... kde ty starý dobrý Motocykle jsi?