Zřícenina hradu Valdek

GPX do navigace
Vloženo: 20.01.2017 17:34
Typ: Zajímavost (technika,příroda)

Valdek je jedna z nejromantičtějších hradních zřícenin v Brdech. Na rozdíl od většiny hradů po něm do dnešních dnů nezbyly jen náznaky a pár kamenů. Hrad Valdek byl zpřístupněn po více než 60 letech, kdy se nalézal uvnitř vojenského újezdu. Je to klasická hradní zřícena, kde nemůžeme očekávat průvodce, pokladnu či občerstvení. Hrad si lze prohlédnout se zvýšenou opatrností individuálně. Z hradu se zachovala stále větší část obvodového zdiva, takže si můžeme jasně představit, jak hrad vypadal v době svého největšího rozvoje. Při náštevě Valdeka upozorňuji na informace místních obyvatel. Podle zpráv je opět obnoven dohled nad dodržováním zákazu vjezdu do vojenského protoru. Vskutku značka tam je. Takže doporučuji všem návštěvníkům nechat motorku na odstavném pruhu (cca 30m před zákazem) a pokračovat nahoru pěšky. Je to 15–20 minut pohodlné chůze

Fotogalerie

Bod na mapě

Okolí bodu

Prohledat okolí

Zápisy v deníku

• K tomuto bodu zatím nikdo nevložil zápis do deníku
+Vložit zápis z návštěvy do deníku