gbox_leden



Woolf - první náramek, co chrání před pokutami

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Vikou (0) napsal 06.08.2023 v 18:05

To co umí náramek zvládá každá druhá navigace. Proč bych používal náramek když mi to navigace řekne do helmy? Jinak nepatřím k žádným trhačům rychlostních limitů, ale kdo někdy jel delší trasu po EU, tak bude souhlasit, že je problém rychlost uhlídat. Některé rychlostní omezení nemají ani konec. Jestli mám sledovat provoz a řídit bezpečně, tak neustálé sledování rychloměru je kontraproduktivní. Nemohu se zbavit dojmu, že některá měření jsou spíš finanční přínos provozovateli než zájem o bezpečnost provozu. Zejména tam kde jsou schopni poslat pokutu za překročení rychlosti o 2 km.

Freedoom (1) napsal 16.02.2019 v 12:11+1

V dobe, kdy predpisy, vyhlasky a zakony jsou delany podle nejpomalejsich, hloupych a prizdi. . . , Je toto nejlepsi reseni. Omezeni se musi obchazet, jinak nikam nedojedem. Jsem z doby, kdy byl jeste nechany prostor pro vlastni nazor a usudek. Jezdilo se hlavou, nekdy i bez. Ale byl to zivot.
Soucasna generace slunickaru, vitacu a smiraku me desi. Zaplatpanbu to mam za par!
Vitr ve vlasech preji i tem, co to nikdy nezazili.

Zvemazvema (0) napsal 10.02.2019 v 06:47

Stacionární radary mají většinou co vím focení pouze zepředu,tak nerozumím před jakou pokutou ochrání,když z fotky nikdo nepozná kdo jsem.

Pyškotek (0) napsal 16.01.2019 v 13:56

kde lze objednat ??

jets (522) napsal 10.01.2019 v 17:34

už mi to přišlo, funguje to skvěle. Uvažuju, že místo náramku si nechám ušít kapsu na rukavici a strčím to do ní... Uvidíme

Medvidek1 (24) napsal 02.01.2019 v 14:40

Náramek bych osobně nevyužil i díky poněkud vyšším vibracím stroje. A pískání navigace se ztácí v hlučně-mechanickém projevu V2 motoru. A kecafon v kýblu odmítám.
Nicméně EXTRÉMNÍ pokutování se začíná dít už 10km za hranicema Bavorska. Jedno městečko pořídilo vícero radarů s cedulemi 30 a začlo posílat fotky se složenkou. Kolega utrpěl 7€ za 33km/h a kamarád 15€ + 25€ za jízdu nad 35km/h.
Jelikož tam jezdí denně/týdně zaplatili.
Všiml jsem si ale, že místní západoněmci jezdí rychleji než přeshraniční.
Zřejmně se jedná o “dobrý” byznys.
Otázkou je zda to bude nakažlivé.

PBM2 (114) napsal 31.12.2018 v 20:50-2

Řeší se tu něco, co v podstatě je jen dalším kouskem zboží, které nic neřeší a v ničem nepomáhá, ale zaručeně donese vývojáři náramku, aplikace a prodejcům další kus dolarů, eur atd. Zadejte si do strejdy Googla "Vymáhání pokuty v zahraničí doma" a máte hafo informací, co se děje, může dít a nebo určitě stane, když se udělá přestupek venku. Že to třeba nevyhnije, ale pěkně se to skládá na hromádku. Že mohou při jízdě autem v té které zemi zabránit v pokračování v jízdě z důvodu neuhrazení pokut. Že někde jde o deset kilometrů nad limit, ale jinde i pouze o jednotky nad limit, který řidič překročí a už se může dostavit zásilka. Prostě nějaký náramek není řešením, stejně jako jím nejsou antiradary, detektory, databáze, aplikace, značky atd., protože pokaždé když se vyvine jedno, hned se objeví něco jiného, co to obejde nebo vylepší a základ zůstane v jakéms takéms dodržování předpisů, počítání s tím, že prostě jsme jen lidi a všemu neujdeme,že pokud kdokoliv pojede "na prasáka", bude muset počítat s postihem nebo průšvihem (postih - finance, průšvih - havárka apod.). Přeji dobrý Nový rok, kdy nebude nikdo potřebovat pomůcky tohoto typu a naopak si užijeme toho, že je na světě, i přes různé svinstva, krásně. Ať se daří.

Micky (7) napsal 31.12.2018 v 12:13+1

Tak jsem si pro zajímavost projel zhruba cestu plánované dovolené do Francie/Provance na Sygicu. Je to docela zajímavé. Když pominu Prahu s Jižní spojkou, tak mám cestou v ČR jeden radar. Celou cestu ve Francii bez radaru, takže 0 (slovy nula). No a Rakousko a Itálie a to beru pouze cestu tam zhruba 70
radarů.
Takže asi ani není v lidských silách, aby něco nepřišlo

jets (522) napsal 30.12.2018 v 17:08+2

KAREL_PLAY3 - extremisti budou vždycky na obou stranách. mě chodí pokuty výhradně z dálnic a úseků mezi městy. V Rakousku je povolená 100km/h, na dlouhé rovince kde nic není kromě jedné křižovatky je snížení na 80 nebo 70km/h, já se kochám krajinou, značky si nevšimnu a bác ho, dopis už jde. To samé na dálnici. Z neznámého důvodu je omezení ze 130 na 100, já jedu na autopilota, nebo se zrovna kouknu jinam, nevišmnu si toho a bác ho, další dopis letí. No a když potom jedu na západ 5-7x ročně tak se to sakra prodraží. Patřím potom do té skupiny cos popisoval? Ještě před pár lety jsem měl stejný názor jako ty, ale jak jde doba a hustota radarů začíná být tak hustá, že by se dala krájet,měním názor i já. Pokud nechci být opravdu účastníkem provozu jen abych se dostal z bodu A do bodu B a chci si jízdu trochu užít, tak se prostě nemám šanci několik set kilomentrů denně soustředit jen na rychlost, značky a 100% dodržování předpisů. Navíc na motorce, kde malý posun heftu znamená +/-10km/h...
Myslím že jezdím tak. abych nebyl nebezpečný jiným a tím pádem i sám sobě a stejně mi pokuty chodí. Takže, já do toho jdu.

KAREL_PLAY3 (34) napsal 30.12.2018 v 16:45

Spike-cz..

Ono je zrychlení a zrychlení. Nad překročením rychlosti mimo obec o 5-10 km/h lze přimhouřit oko, ale u hodnot o 50-100 km/h vyšší už mhouřit oči nelze. A co si budeme povídat, podobný "udělátka" (cédéčka, antiradary, rušičky, náramky..) si zřejmě nebude pořízovat někdo, kdo občas cestou z práce nebo na víkendový vyjížďce nechá vyskočit ručičku tachometru k hodnotě 97 km/h...

Jen jsem to vzal z opačný strany, ze strany lidí, kteří se snaží dodržovat silniční předpisy. Ten náramek je technicky zajímavá záležitost, o tom žádná, ale dávat některým lidem do rukou další "zbraň", která jim umožní i nadále porušovat to, co by měli - pro blaho všech účastníků silničního provozu - dodržovat, to nepovažuju za šťastný řešení. A tím pádem zrovna nejásám nad podobnýma novinkama. Ale jen můj názor. Hezký den

spike-cz (137) napsal 30.12.2018 v 14:49

Karle nebylo by od věci rovnou nenadávat všem zájemcům, že jezdí jak prase? Jezdím volně, ale zajímá mě to taky. A nalij si čistého vína, kromě babetistů semtam zrychlí všichni...

KAREL_PLAY3 (34) napsal 30.12.2018 v 13:37-1

Jak ušetřit 3500 a více Kč? Což zkusit jezdit na pohodu a dle předpisů daných států? A nebo ne, "dále můžeš jezdit po silnicích jako hovado, náš náramek Tě ochrání od většiny pokut"

Nechtěli by klucí šikovní vymyslet i náramek pro řidiče, kteří dodržují předpisy a jsou na silnicích ohleduplní k ostatním účastníkům silničního provozu? Tahle verze náramku by upozorňovala na rychle se blížící, nepředpisově či nebezpečně jedoucí idioty a umožnila nám s předstihem provést úhybný manévr. Jenom by bylo potřeba vyměnit vibrace za zvukovou signalizaci, jelikož se obávám, že by předpisy dodržujícím řidičům z množství vibrací brzy ochrnuly ruce

No nic, každý svýho štěstí strůjcem. Tož úspěšný vstup do novýho roku, pevný zdraví a pohodovou sezónu 2019...s náramky i bez

Redflamengo (0) napsal 30.12.2018 v 13:02

Take sem pochopil ze bude ktemu zvlast app , a vlastne staci ked budes mnet zapnutu polohu alebo gps v telefone a uz to bude spolupracovat , ja si najprv pockam ked to lude odskusaju a potom budem alebo nebudem uvazovat a o necem takem ale asi treba mnet zaple aj bluetooth a byt sparovany stym naramkem celkem vycerpavajuce na baterku

spike-cz (137) napsal 30.12.2018 v 12:48

Dovolím si vsuvku mimo diskusi... pochopil jsem ze článku správně, že bude k náramku i zvláštní appka? Nebo ho "jen" bude potřeba užívat s běžnou navigací?
Přelítnul jsem asi článek příliš zběžně ...

zmulin (371) napsal 29.12.2018 v 20:14

Targusi twoe,tady de vo blbej náramek,kterej te upozorní a k ničemu nenutí.Reseni pro lidi,co treba nechtěj interkom apod..
Nevim,jak to mas s domacima,ale mam pocit,ze i voni pokuty dostavaj Navic ani nevim,jestli se mi chce za někým furt jezdit.Kamionem na dovcu nejezdim..
A ne,neseberou ti to v CR z účtu.To opravdu ne,ale stačí běžná silniční kontrola na další dovoleny a koncis.To bych si s rodinou vyloženě užil.Samozrejme to muze vysumet a nic se nestát,ALE...

ZdenalH (71) napsal 29.12.2018 v 13:20+1

Jets: mám neblahé tušení, že C je správně. Bohužel nemám tak vytrénované oči jak profitočvolanti, proto rád využiju moderních technologií. Náramek si nekoupím, protože to samé zastane navigace s interkomem.

Frankie (731) napsal 29.12.2018 v 12:18+1

Já už ty jeho sáhodlouhý "moudra" ani nečtu. Jak vidím někde jeho jméno a pod tím spoustu písmenek, rovnou přeskakuju. Ušetřená spousta času a nepředpokládám že bych o nějakou důležitou informaci přišel

Stadakk11 (277) napsal 29.12.2018 v 12:09+4

Jets: Když si přečteš některé vlákna kde ze sebe Targus vydává svoje moudra, tak žasneš. Připadá mi jako kdyby někdo naklonoval Járu Cimrmana a Chucka Norise a vznikl Targus

jets (522) napsal 29.12.2018 v 08:56+4

Targusi, vůbec nechápu proč člověk takových schopností a s takovými informacemi jako ty jezdí jen s kamionem a nedělá minimálně prezidenta zeměkoule.
Názor může mít každý jaký chce, někdo v tom vidí užitečnou věc, někdo ne. Ale shazovat někoho pro opačný názor a dělat z něj blbce, protože si myslí něco jiného, to dělá jen egoista, diktátor nebo debil.

mira592 (35) napsal 29.12.2018 v 06:51+1

Hm, podle mě je lepší jezdit tak nějak v normě. Po dálnici víc jak 125 nedám, ostatní do 95 max. Necelé 100.
Město okolo 50 proč ne. Stejně pokud nejste z mini městečka s jedním kruhacem vás zpomalí nejbližší semafor. V Brně co cca 500m.

Targus (429) napsal 29.12.2018 v 00:20-2

zmulin

Zmulin, zmulin, ty seš ale, ..lín.
No jo, seš prostě jednička, páč umíš druhým nadávat a dělat chytrýho.

Tak hele, kámo, když nejsi vypatlanej a chytneš se někoho domácího, nemáš problém. Když chceš jezdit jako prase non stop, pak si to musíš zacálovat.

Zrovna tak když vidíš sloupek sežraný rzí, opálený od požáru, anebo s vymlácenými čočkami, tak asi nebudeš hňápat po brzdě, jak to doporučuje nějaká kvalitní navi. Stejně jako když vidím na cestě dvě příčné lajny a nad nimi kameru, tak asi za ty brzdy zatáhnu, i když nic nepípá a nevibruje, protože je vysoce pravděpodobné, že to fungovat bude. Takže na oči se dá jezdit celkem úspěšně, i když budeš mlít stokrát dokola, že to nejde.

A v těch dopisech je VŽDYCKY rychlost naměřená a následně jsou tam MOŽNÁ ty odpočty tolerancí, ale co se chlapi chlubili v práci francouzákama, odpočty žádné. A to ani někde droboučkým písmem v textu, páč si to nechali z té frániny přeložit.

Dobrovolně se přiznávám, že mnou denodenně projížděné destinace nejsou radary nijak extra zasrány, takže občas něco od Feferónů a jinak se bliká, mává a volá vysílačkami. Uznávám, že to je bordel, že vy, co jezdíte jen na motkách, ty vysílačky nemáte. Ale to je jaksi váš boj.

Stran vymáhání pokut na tebe nikdo z jiného státu ZATÍM nemůže, takže doma nic nehrozí. A pokud chceš jet na výlet do zahraničí a hned v prvním městě blbě parkovat, je to tvůj problém, mě by v životě něco takového nenapadlo.

Rado_ (555) napsal 28.12.2018 v 23:25+1

Jak píše Crowack, na Dukarne to fakt nezaznamenas, a navic nevim jak ostatní ale já mám na moto holá zápěstí, protože jednak rukávy dopnuté, druhak dopnuté rukavice.. takže cokoliv ještě pod tím rovná se když ne rovnou bolest, tak minimálně nepříjemný pocit. Tohle je dobré pro pozéry co si na bajkery hrají...

zmulin (371) napsal 28.12.2018 v 19:02+3

Targus:

Hmm,takže chceš bejt blbej nafurt Nevim,jak chceš okem poznat,jestli je stacionár v provozu,nebo jestli v tý krabici vůbec je a ani nevim,co mi to udělá zlýho,když 3x denně zbytečně přibrzdim..Tam,kde mě jízda baví nejvíc,žádný radary nejsou,takže v poho..

To,co radíš je další píčovina a pravděpodobně si ještě ani žádnej takovej dopísek neviděl.Choděj opravdu třeba i za 93 na 90ce,ale to už je výsledná cifra po odečtení všech odchylek,takže už není kam uhádávat.Pro blbce: na tachu 102,radar naměřil 95 a po odečtení i jeho dchylky je to třeba 92 (čísla sem naházel zhruba)
Navíc máme mezinárodní smlouvu o vymáhání pokut,tudíž když to hodim do koše,tak mi v daný zemi dluh vesele naroste.Je tam i klauzule na podání odporu,pokud je pokuta sporná,nebo bylo vozidlo v tu chvíli v držení někoho jinýho.Pokud to prošvihneš,tak stačí potom na dovče někde blbě zaparkovat a díky tomu se setkat s místní policií,která flastr ráda připomene,páč je spojen se iniciálama hříšníka

Targus (429) napsal 28.12.2018 v 18:10

Micky

Moji kolegové, co pravidelně vymetají Francii, pravidelně dostávají flastry i za jeden km navíc. Přeber si to, jak chceš.
Řešení, jak v blbém filmu. Když vidí poliše za sebou a ti nemůžou předjíždět, jednoduše je vybrzdí a jedou dvacet. Průser je, že s tím poliši v autech de facto nic nemají. Válka bez pravidel.

Micky
Pokud je mi známo, v Říši flastrují většinou až od šedesátky nahoru. U nás v Čechistánu to je totéž. Radar v policejním autě bývá většinou nastaven na 60, protože vše, co je níž, dobrý právník uhádá a poliš je honorován od uzavřeného případu, to jest od vybrané pokuty, nikoli od kvanta počmáraných papírů.
Neplatí pro české stacionáry, tam vybírají měšťáci. Ti začínají většinou od 58.

Metric
Totéž platí pro Slovinsko. Nelagální je jakákoli pomůcka včetně navi s nahranými místy.
Antiradary na laser jsou normálně v prodeji. Je trochu problém naučit se je obechcat, ale dá se.

Targus (429) napsal 28.12.2018 v 17:52

deluxa

Ano, bohužel máš pravdu. A nás se ty štětky emancipovaly taky. U vás na Slovači naštěstí nejste tak pružní a čekáte na schválení parlamentem.

Pokud ti mohu poradit.
Jak jsem psal níže, pokuty vymáhají města. Pokud jsi státní příslušník Slovenské republiky, fakovat.

Pokud opravdu chceš platit a není tam rychlost nad 56 km/h, fakovat. Ve správním řízení nemají ty ku*vy šanci. 3 km/h má toleranci jejich radar a další 3 km/h má toleranci tvůj tachometr, i když všichni víme, že ukazuje o min. 6 km/h víc, než jedeš. Tudíž 56 km/h v městě v poho obhájíš.

Targus (429) napsal 28.12.2018 v 17:46

zmulin

Hele, zoufalče, já fakt nemůžu za to, že nevíš, jak fungují stacionáry.
Zcela běžně se totiž přemísťují nebo vypínají a ty brzdíš jak idiot v místech, kde se jednoduše neměří.
A samozřejmě naopak.
Pár navi mi už rukama prošlo, páč jezdím po venku denodenně. A můžu odpovědně prohlásit, že jednoznačný úspěch má bystré oko, kterým odhalíš asi tak 9 pastiček z deseti.
Samozřejmě pokud nepoužíváš detektor, který se dá sehnat asi tak od 12 litrů.

jets (522) napsal 28.12.2018 v 17:12+1

Dá se to koupit na firmu bez DPH takže ne € 139,- ale € 115,-
Budu to objednávat, za poslední výlety jsem měl:
Francie - € 95,-
Rakousko - € 245,-
Itálie - € 53,-
naskládané za několik let a včetně jízd autem. Nikdy jsem neplatil v dědinách, tam jezdím podle pravidel, páč mám strach že sejmu nějakého haranta. Moje slabina jsou omezení na dálnicích a mimo města. Když je někde v Rakousku na 100 najednou 80 tak to přehlédnu nebo ignoruju a hned mám průser... Koupím to, stačí dvě pokuty a cena je zpátky. Budu to vozit i v autě, v navigaci sice mám POI s radary,. ale taky si nevšimnu pokaždé...
Kdyby se chtěl někdo přidat, není problém...

Dawes (9) napsal 28.12.2018 v 17:00

Na Čezetě to asi moc nevyužiju, když je ráda že jede 70, že

svahilec (11) napsal 28.12.2018 v 14:16

to crowack: nebudes to cejtit ani na kejvacce. by to chtelo spis naky blikajici cerveny svetylko na panelu, neco jako ukazatel zarazene rychlosti. navic se to bude blbe nosit pod rukavy kozeny bundy, ci kombosky, avubec naramky sou pro holky (bez urazky). kde se meri jezdit slusne, v alpskych prusmycich muzes delat hrdinu

crowack (58) napsal 28.12.2018 v 13:44

Takovej náramek je na dvouválcu k ničemu...
Jak mám čuchat, jestli to jsou vibrace z řídítek, nebo z nějakýho náramku? Telefon vozim skoro na holym těle, a stejně když mě někdo volá a vibruje to, tak to nepoznám...

Předchozí
1 2
Následující


TOPlist