VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Lubos64 (688) napsal 11.09.2017 v 20:20

Mám RAM na MotoGuzzi Sport 1200, což je dle mého názoru docela hezká motorka.
Ne že by jí RAM zkrásněl, ale ani jí nijak zásadně nezhyzdil.
Mám originál upevnění na Iphone 7 Plus, jelikož universálním řešením příliš nedůvěřuji a drží to zcela bez problémů. Zatím jsem s tím najel cca 9.000 km.
Jinak si myslím, že navigace a interkom na motku až tak moc nepatří. Docela mne mne baví zabloudit a nebýt on line. Takže zapínám až když je nejhůř.

Piwell (21) napsal 11.09.2017 v 17:31

Já mam RAM Mount na starýho auto-Garmina. Patku, nohu a na to buď plastovou vaničku přímo na navigaci nebo protikus s koulí na textilním držáku. Něco jsem s tim už najel. Mimo ceny naprostá spokojenost - drží to jako svině, nandání/sundání je otázkou pár vteřin, variabilita slušná, ale i k tomu bych měl drobnou výtku. Cena je diskutabilní, já to kupoval tak nějak postupně a ty hlavní, drahý, části ve výprodeji takže mě to stálo asi tak 1/3 původní ceny. Takže já jsem spokojenej.

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 11.09.2017 v 01:16+1

mam z Lidlu za 180,- k naproste spokojenosti. na horni brejle ZX10R to samo chtelo lehce upravit, ale nic dramatickyho a funguje to paradne. //cz2.staticac.cz/foto/vyrobky/2273500/2273324.jpg

Brenek (10) napsal 10.09.2017 v 18:30+1

Ta cena ? Kus plastu------

mvk73 (2) napsal 09.09.2017 v 18:30

Vrele odporucam, Mam ho na motorke, mam ho aj v aute, najlepsie drziaky pre extremne pouizitie. Myslim, ze boli originalne vyvinute pre vojenske pouzitie. Su proste super.

Pjétr0 (0) napsal 09.09.2017 v 11:14

Tenhle držák jsem po dlouhým sebepřemlouvání za 1000,- koupil taky Mám na telefonu ochraný pouzdro, takže žádný origo držáky nebo nějaký lock systémy nepřipadají v úvahu, protože bych musel z telefonu to pouzdro pořád sundávat. Naprosto rychlý nandání a sundání, nějakou tu gumu co k tomu byla rozhodně vůbec nepoužívám. Telefon semnou jel teď 8dní kolem ČR, takže všemožný druhy silnic, polňačky, nějaký to blbuní po zadnim, menší skoky...telefon drží jak přibitej samozřejmě pokud budu lítat někde po motokrosový trati, tak tam ten telefon asi nepotřebuju Odpověď pro lidi co píší že pokud má někdo interkom nepotřebuje navigaci - každýho věc! Navigaci mám taky puštěnou v interkomu, ale když mi zahlásí že mám někam odbočit, mrknu na navigaci a ujistim se kam přesně mě vede. Nehledě na to že když jedu - vidim kam jedu, takže krásně vidim jestli mě třeba čeká nějaká vracečka a přizpůsobim tomu jízdu. Za mě ho můžu rozhodně doporučit, ale vhledem k nehoráznejm cenám za potřebný montážní příslušenství...doporučuju si držák vyrobit. Těm co ten telefon někdy spadl můžu jen říct, že fakt nevim co s tim děláte každopádně já jsem zvykle mít telefon naležato...takže mě se nemůže stát že by mi třeba sklouznul dolů z držáku, ale je o ty ramena vlastně opřenej. Takže to je za mě

mr.t (-2) napsal 09.09.2017 v 01:45

Baví mě jak si to někdo na naháčovi namontuje naplocho a pak se diví že mobil ulítne

StB (26) napsal 08.09.2017 v 18:29-1

V článku se nabízí spousta možností k uchycení na moto, ale na exotický stroj podivných tvarů a řídítek jako mám já nelze použít žádný z nich. Takže jsem použil pro GPS toto:

Můžu potvrdit pevnost a robustnost kompletu - vůbec se to netřepe.

Joker_25 (1) napsal 08.09.2017 v 15:18+1

Radši jsem si koupil quad lock, který stojí míň a taky lépe vypadá.

s4r (52) napsal 08.09.2017 v 14:54+2

No, já jsem nakonec RamMounts koupil začátkem letošního roku a musím říci, že žádné ze zmíněných negativ nemohu potvrdit. Vzhled je individuální, upřímně není moc motorek, kterým by vůbec nějaký držák čehokoliv slušel.

Co ale vidím na první pohled, tak v testu je držák, který postrádá protiskluzovou samolepku s logem RamMounts, o kterou se na tom mém telefon opře a protiskluzově mi tak drží na pěti místech, přijde mi pak nereálné, aby to vůbec mohlo spadnout.

Tu gumu přes telefon vůbec nepoužívám, drží to jako židovská víra i bez ní, telefon se mi ani nehne jak na hezké silnici, tak i na úplném tankodromu, kterých jsem si letos užil taky dost.

Jak tu někdo poznamenal, že nevidí důvod, proč něco takového na motorku dávat, tak já těch důvodů mám spoustu. Jako hlavní důvod je ten, že používám velmi často motonavigaci Calimoto, díky které jsem objevil silnice, které bych standardně vůbec netrefil = díky za tenhle software.

Další důvod je ten, že fakt ne vždycky už mám neomezený čas na ježdění, a pokud mám být někde na čas, nebo prostě potřebuji jet a ne někde hrkat v kolonách, bez Waze se už neobejdu.

Samozřejmě každého věc, každé zboží má své kupce a každý má časové možnosti jiné, nicméně bych to určitě nezavrhoval, zastavování a koukání do mapy už moc efektivní není.

Co se týče výdrže telefonu na baterku...existuje zásuvka...z té zásuvky jde 12 voltů...a ta zásuvka, která je běžná ve všech autech, se dá dokonce i na ty naše motocykly hezky uhnízdit... No a pak se to nabíjí, baterka drží, motorka jede...

seikos (975) napsal 08.09.2017 v 12:21-2

Můžu potvrdit, že tenhle systém je dobrej akorát tak na hladkej asfalt a horší silnice. Kamarádovi se odporoučel telefon na železničním přejezdu a 18 tis. v tahu. Na Jutubu je dost videí kdy telefon letěl obloukem. To už je lepší systém Qadlock. Drží lépe a nehyzdí motorku. Nehledě na to že je za polovic.
Testovat na tříkolce do města? Tak ledaže s tím jezdit po Hradčanském náměstí a kolem Lorety. Do půl hodiny telefon dead

sussudio (12) napsal 08.09.2017 v 11:48

přijde mi to celé takové hrozně hnusné.. barva se odlupuje.. použitelnost nehodnotím..

ferdys75 (1) napsal 08.09.2017 v 11:43

To už tu bylo aspoň 2x.

JOSE-OF-ŽEBÁL (0) napsal 08.09.2017 v 10:55-1+1

Jsem vlastníkem RAM uchycení a dosud veliká spokojenost. Pokud řešíte navigaci po telefonu je toto uchycení naprosto dokonalé a funkční.

Waxin (5) napsal 08.09.2017 v 09:49-2

Pokud mate INTERCOM v přlbě a telefon podporuje bluetooth,tak nevidim duvod montovat něco takovyho na motorku ...
Telefon mam schovanej v kapse a vše posloucham pěkne v kokosu ...
Takhle jsem projel celou Pragu a vždy jsem dojel kam jsem měl

krasty_cz (0) napsal 08.09.2017 v 09:33

dobrý, jenom jsem nenašel důvod, proč bych něco takového montoval na motorku

Jurawood (12) napsal 08.09.2017 v 09:20-1

Dest? Telefon ko.
Navigace? Hodinku a ko baterka.
Tohle neni nic pro me...

Mam bezny vodotesny drzak z folii za 2 kila, kam se vleze i powerbanka.

Senik (5) napsal 08.09.2017 v 08:47

Metalocalypse: Já z něj ztratil telefon před dvěma lety za Brnem na D1... Takže ten offroad více méně platí Nicméně ta guma, kterou k tomu teď dávají, by jej asi zachránila..

Metalocalypse (36) napsal 08.09.2017 v 08:31+1

V recenzích na youtube je popsáno, že z tohoto pavoukového držáku při jízdě offroad ten telefon občas někomu vypadne. RAM dělá toto a to je oceňované jako nejpevnější: //www.rammounts.cz/drzak/4209525-ram-mounts-univerzalni-drzak-na-mobilni-telefony-a-pda-do-velikosti-5-ram-hol-pd3u.html. Mám a spokojenost. Pro cruisery dělají mnoho upevňovacích systémů v chromu, takže to ani moc neruší vzhled.