europ_asistance_2024



VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
rpdap (17) napsal 22.08.2014 v 09:00

Ahoj, mám F5MC a přijde mi, že muzika a rádio hraje hodně do výšek a basy málo. Jak to máte Vy ostatní, kteří máte taky F5MC?

rheingold (0) napsal 03.06.2014 v 15:17

mza: údajně nový Interphone F5MC (III. generace) už se umí párovat s čímkoliv, když jsem se na motosalonu ptal u stánku, tak specificky firemní komunikátory Schubert, který jsem zjišťoval, mi odkývali že jo.

mza (0) napsal 17.04.2014 v 23:14

Ahoj, uvažuji o zakoupení intercomu F5. nemáte někdo zkušenost s párováním s intercomem v schubertce? kámoš ho má a já bych radši F5, ale nevím, jestli se pak domluvíme :) díky M

denisbmw (0) napsal 26.03.2014 v 10:56

Když budete mít zájem o koupi, prodávám ho jako doplňkový sortiment u nás ve firmě.. Stačí říct a udělám nějakou pěknou cenu.

PS: Vzhledem k obměně, mám k dispozici sadu dvou interphonů předchozí řady..

rheingold (0) napsal 15.05.2013 v 22:58

Esemtecko: viz návod, ale jinak podržet při zapínání středové tlačítko déle (poprvé zahraje 4-tónovou melodii zapnutí, to ignorovat a stále držet, pak za chviličku se ozvou dva kraťoučké pípavé tóny, kde druhý je vyšší než první, to už se signalizuje setup režim, středové tedy pustit) a pak už jen čekat ... postupně odříkává (s pauzami) větu "Pro výběr jazyka XXXX stiskněte středové tlačítko", kde XXXXX a věta, ve které je jazyk říkán se liší dle aktuálně nabízeného jazyka. Jakmile tu větu řekne opravdu česky "Pro výběr češtiny stiskněte středové tlačítko" (je to hned po španělštině) tak se stiskne velké tlačítko a tím se to přepne. Pozor, nelze z toho jen tak vypadnout, musí se to procyklovat až do češtiny a pak zmačknout, jinak to nejde a vybral by se jazyk, který to zrovna nabídlo. No a až je jazyk vybrán, tak už stačí buďto provést párování, nebo opět delším podržením středového tlačítka vypnout.
Když se leze do párování, je nutno si pamatovat, že hned po aktivaci setup-režimu se musí znovu mačkat tlačítko, protože jako první se nabízí volba nového jazyka (bez ptaní) a první jazyk na vybrání je ten aktuálně nastavený, tedy ten aktuální se mu musi vždy "potvrdit", jinak začne nabízet další jazyky. Takže tohle nejenže by se nemělo dělat za jízdy z principu, ale fakt je to o hubu (protože ta levá ruka to musí zmačnout ve vlmi krátkém časovém intervalu a když by zrovna měla rozpojit spojku či blikat, tak to nestihne.

Esemtecko (0) napsal 31.03.2013 v 13:55

Ahoj kluci,
jak se změní jazyk v interphone F5? Na začátku jsem nastavil ČJ, ale poté se opět přeplo na Angličtinu. Nemáte s tím někdo zkušenost?
Díky za odpověďi.

Leinad (1) napsal 09.12.2012 v 19:45

Mám F5 v páru od začátku července - od té doby jsem si na něj zvykl a nedám na tuto hračku dopustit . Trochu mne zklamalo FM radio, poněkud se zlepší jeho schopnosti, když se vypne RDS. Jinak je celkově poslech vynikající,jen navigace by mohla mluvit hlasitěji. Mám plexi, takže i při rychlé jízdě po dálnici je dobře slyšet. Otázkou je výbava druhého-párového zařízení.Jsou zcela identické i co se týče funkcí-moje spolujezdkyně ty funkce nedokáže využít a tak to používá jen jako intercom.Možná by stálo za úvahu nabídnout i trochu očesanou(snad i levnější)párovou jednotku. Zase na druhé straně to znamená,že mám k dispozici dvě plnohodnotné F5 jednotky.Jinak vše, co zde napsal "rheingold" musím potvrdit. Celkově vynikající věcička. A ta pohoda, když si pustím do palice ZZTop, natáhnu si haxny a jen si to tak pěkně užívám.Zdravím a přeju brzký začátek sezony.

milalof (-1) napsal 20.09.2012 v 17:10-1

Tak jsem to vrátil. V mé přilbě se to nevešlo. Bolely z toho uši a repro neustále vypadávaly. Než jsem se proklikal k telefonu a hudbě, tak jsem z toho šedivěl.

Garw (0) napsal 22.07.2012 v 11:58

S F5 mám špatné zkušenosti pouze s vodotěsností:
//www.motorkari...mp;pgr=3#goto6505957

Hnilda (36) napsal 14.07.2012 v 12:08

Já na základě tohoto článku a vašich příspěvků Interphone F5 zakoupil a musím říct že jsem velice spokojen nemá to chybu i když nějaké kosmetické vady by jse našli ale jsou to drobnosti a tento přístroj vřele doporučuji

KubaU (0) napsal 28.06.2012 v 18:37

Při používání GPS na telefonu (Navigon, Lumia 800) připojeného přes BT se mi zvuk v jednotce zapíná jen na přehrání hlasového povelu (bylo to hodně znát když jsem zapomněl vypnout upozornění na rychlost ) a k žádnému výpadku na začátku povelů nedocházelo.

Jak by to bylo přímo ze specializované navigace s bluetoothem netuším.

rheingold (0) napsal 28.06.2012 v 11:42

duky:
FM rádio - to automatické dopravní zpravodajství je také informace vysílaná na RDS kanále a bohužel tohle Interphone neumí.. Taky jsem to při deklaraci "RDS" čekal už skoro automaticky, ale bohužel ne. Na druhou stranu, nevím co vše dostane SW F5tky od RDSky za informace, ale možná by ot mohla být jen otázka novějšího firmware

GPS - tady nedovedu posoudit, ale to nebude chyba klienta. Když používám GPS přes F5, tak to ženu přes adaptér jack 3,5 --> BT a ten je připojen kontinuálně (alespoň zesilovač ve sluchátkách je stále aktivní), takže to mám čisté a v pořádku. To co popisuješ bych hádal spíš jako chybu vysílače, který prostě začne přehrávat zvuk bez ohledu na stav ustavení BT spojení (takže než si BT vyříká s protějškem inicializuaci přenosu - ne spárování, ale prostě zahájení nějakého paketového toku - tak se první část informace ztratí).

duky05 (12) napsal 28.06.2012 v 09:36

jarda - ano. prislo mi to ako nadseny clanok od predajcu po dni pouzivania...recenziu by som si predstavoval inak, duplom po mesiaci pouzivania...chybali mi tam take drobnosti a skusenosti s pouzivanim ako pise rheingold.

FM radio - pri takom drahom pristroji by som predpokladal uz aj nejaku funkciu...napriklad ako mam v autoradiu, ze je jedno aku stanicu mam naladenu, ked nejaka stanica vysiela dopravne info, prepne sa mi to tam...je to tu? alebo zase polofunkcne radio? dopravne info sa pri jazde hodia

GPS - trpi aj tento interkom znamym neduhom, ze prva pol sekunda povelu z GPS navigacie je akoby zamlcana? napriklad povel "po dveste metrech odbocte doleva" je v interkome pocut ako "ste metrech odbocte doleva"

rheingold (0) napsal 28.06.2012 v 09:23

Já bych neříkal výslovně PR blábol, pravda článek mi přišel o fousek pozitivněji laděný, než je moje vlastní zkušenost, na druhou stranu z přínosů přístroje jsem obdobně nadšený, takže ladění článku beru. To, že vznáším kritiku je dáno prostě tím, že se snažím to udělat co nejobjektivnější a pokud někdo ví, že mnou uvedené vlastnosti či bugy by ho dohnaly k šílenství, tak mu to může pomoci.

Zapomněl jsem ještě jednu důležitou věc:
- když jsem připojen s kamarádem v interkomu, NEPROJDE už GPS (a teď si nejsem jistý s telefonem, ale mám pocit že je to obdobné, ale prosím nekamenujte mě, nemůžu se rozvzpomnout na konkrétní nepřijatý hovor, protože jsem měl zapnutý interkom)!!! Zařízení to ani nezmixuje, ani neupozorní že na jiném kanále se něco děje, prostě interkom bere vše.
- Když běží rádio, neprojde zvuk z GPS (z A2DP/AVRCP obecně)! Telefon zazvoní i do rádia (na zvonění se automaticky rádio vypne), to je pravda (totéž při přijetí hovoru interkomem a jakmile druhá strana hovor ukončí, rádio se opět zapne), ale posloucháte-li rádio, na GPSku můžete zapomenout.

Jarda (281) napsal 28.06.2012 v 08:59

duky05: PR blabol? Sorry, ale jde o recenzi za mesicni pouzivani pristroje. Od toho ty komentare jsou, aby kazdy kdo F5 ma mohl prispet svymi nazory a zkusenostmi.

KubaU (0) napsal 28.06.2012 v 00:08

S propojenými dvěma F4 (tedy F5+F4+F4) baterie bohužel nevydrží ani jeden celý den, pravidelně mi před koncem dne "umřela" a dojížděli jsme bez interkomu. Možná má větší spotřebu, když v podstatě zajišťuje přenos pro dvě další jednotky... I když dneska spárovaná jen s jednou F4 a stejný problém, po pěti-šesti hodinách už hlásila nízké nabití :(

Pozitivní na druhou stranu je, že propojit dvě jednotky předchozího modelu umí, takže se dá v pohodě komunikovat ve třech lidech.

Rádio je tragické, ale jinak fajn a vcelku s recenzí souhlasím. Deset tisíc je za dvě jednotky... A cena vcelku odpovídá kvalitě.

duky05 (12) napsal 27.06.2012 v 23:49+1

rheinhold - tvoj prispevok mi dal ovela viac, ako povodny PR blabol pana redaktora...

diky :)

rheingold (0) napsal 27.06.2012 v 21:53

Mám k tomuto přístroji (používám již 3 měsíce, čekal jsem na jeho českou lokalizaci celý březen) několik drobných výhrad (primárně k FM rádiu, což je na krátkých "nezáživných" úsecích cest docela sympatická funkce):
- ano, nabíjení - tj. interní baterie - mě štve. Zatím dobrý, celý den to vydrží, ale když budu někde mimo civilizaci, jak mi pak bude druhý den šeptat navigace do ouška, to nevím. Ale výdrž je opravdu vynikající - celý den v sedle i s rádiem to opravdu dá a ještě zbyde.
- proč výrobce vyžaduje, aby se přípoj sluchátek&pojistka zařízení v držáčku v jednom přelepila a utesnila dodávaným silikonem, když se musí co chvíli vytahovat kvůli nabíjení, mi uniká. Asi nějaký trik pro budoucí reklamace nefungujícího IP krytí?
- nestabilni firmware - při delším intenzivnějším používání zjistíte, že nesmíte moc rychle přecvakávat (například hned po zapnutí, když startuji ráno do práce, dvakrát dolů, jednou velký = zapnutí FM ... občas prostě spadne; když nenaladí stanici FM rádia (dané poslední zvolenou pamětí) občas prostě spadne). Pozitivní bug naopak je, že když potřebujete něco deaktivovat, tj. stisknete "velký střední" knoflík (jako Escape z režimu telefon/FM/nastavení...), a nechcete odříkat celou nápovědu k čekající položce menu "interkom", lze to obejít tím, že hned po stisknutí velkého knoflíku stisknete hlasitost (+)
- v české lokalizaci neodříkává v režimu ukládání stanice FM do paměti její frekvenci (takže hledat konkrétní stanici je detektivka
- je-li zapnuta RDS, občas se chytá jiných stanic
- ladím-li jinou stanici, má tendenci chytnout se té, která už hraje, jen o pár desetinek MHz dál (silný signál)
- občas moc slabá FM anténa - kdyby tma dali takhle externí výstup, že by se ještě kousek antény dal mezi polytyrenovou podložku helmy a skořepinu...
- příliš dlouhé navazování spojení interkomu, a ikdyž už se to povede, dlouhý proslov s (příliš pomalu mluvenou) informací: "Interkom aktivní, středovým vypnout" ... a čtyři křižovatky a dvě zatáčky jsou za námi... na jednoduché krátké operativní domluvy mezi motorkáři to není ... jo na hádání, u který hospody zastavit, to joooo
- AUX in kabel postrádá základní varování (u zkušených motorkářů nevadí, ale nováčci to často nevědí) že ZÁSADNĚ NEEXISTUJE být spojen pevným spojem s mašinou, tj. AUX kabel smí být připojen jen do zařízení které máte na těle!
- my ramenatí, s velkou helmou (Caberg JUSTISSIMO GT, vel. M), si občas drbneme do spodního tlačítka
- divně reagující středové tlačítko - občas, i když ho držím dost silně (právě abych tomuhle předešel) pro vypnutí, najednou se kontakt povolí a já zjistím, že volím sekundární funkci, místo vypnutí (samozřejmě když už vypínám, tak je to v klidu, po jízdě)
- divně reagující středové tlačítko - při delším podržení pro sekundární funkci (asi by se nemělo fakt dělat při jízdě) už mi nekolikrát (ač zapnutý) skočil do režimu párování ... když se do toho ještě ukliknete na volbu maďarštiny
- nemožnost správy přes USB z PC - docela by se hodila a) pro nastavení jazyka b) správu spárovaných zařízení c) správu stanic FM
- za tu cenu bych to čekal trošku vychytanější na tyto bugy (pozn.: používám aktuální firmware)
- s Win 6.5 smartphone nepodporuje text-to-speech ani hlasové vytáčení, ač jej smartphone má (a třeba na parrotu v autě s tím pořád otravoval)

a abych jen nekritizoval:
+ VYNIKAJÍCÍ zvuk, u zmíněné Cabergky slyšitelné až do cca 90 kmh telefon/interkom (dle kvality mluvícího) a 130kmh rádio (hudba, ale spíš už jen treble , bez problémů srozumitelný účastník hovoru/interkomu do 60-70kmh, MĚ rozumí lidé i ve 130!!! (jen já pak spíš hádám, co říkají)
+ nádherně nahmatatelná tlačítka
+ výborná ergonomie ovládání (menu, komentáře)
+ snadno naučitelné i zapamatovatelné menu, ovládání (ale pozor na příliš rychlé cvakání, viz. výše)
+ výdrž baterie
+ dodávané příslušenství, zvláště ty držáčky co se nelepí, ale šroubují, drží nádherně (a kamarád si ten svůj lepil a drží mu i ve 200vce)
+ aktivita při párování se zařízením Bluetooth. Jsem trošku nepřítelem této rádoby blbuvzdorné technologie, protože wifi se páruje přece jen líp ale F5 se chytí všeho čeho je třeba, i když mám pro něj 3 zařízení (druhá F5, A2DP z jacku pro GPSku, telefon) a když tato zařízení po zapnutí už běží na BT, tak je má obratem. A i to první párování je docela přežitelné, jen větší skupinu jsem ještě nezkoušel.
+ výdrž mikrofonku na husím krku (pro Jet helmy a výklopky) - furt do něj drbu a nějak ho šteluju (výklopka mi ho vždycky někam posune) a drí jak helvétská víra
+ už bych si bez něj špatně zvykal, je to návykové zařízení a pro domluvy o další cestě či zastávkách k nezaplacení (no, pst, ta cena taky je skoro k nezaplacení), i když jsem si myslel, že rádio na motorce je pitomost, že tam mám zábavy dost jiné, přece jen když dobře hrajou, tak se ty zatáčky hned jedou jinak ... a když vám ráno ve městě ještě zavčas řeknou v dopravním zpravodajství kudy, ne, tak oželíte i tu nevyměnitelnou baterku

bulldogbiker (-3) napsal 27.06.2012 v 21:16

drahý!!!

Tomha (-6) napsal 27.06.2012 v 18:49

Já používám drátový,jen z jednoho důvodu,je napájen mikrotužkovýma aku...Protože jet týden mimo civilizaci a hodiny na moto...tak se mi výdrž těchto přístrojů a nabíjení nelíbí...

Meli (195) napsal 27.06.2012 v 17:35+1

Docela bych uvítal nějaký porovnávací test víc značek.
Pokud jde o mne tak si na dovolené v helme zpívám ale žena za mnou se nudi a usina - tak by jsme si prý mohli povídat ...

Ihma (0) napsal 27.06.2012 v 16:54

Já jsem letos na začátku sezóny pořídil F4ku a jsem s ní maximálně spokojený
Zpočátku se mi do toho taky moc nechtělo, ale teď když se mi o víkendu vybila baterka, nějak mi ta komunikace chyběla. Člověk si opravdu velmi rychle zvykne

mag. (21) napsal 27.06.2012 v 14:18

Mám ho tři měsíce a Luxus!
Za poloviční cenu tady z motorkářů

Durex (31) napsal 27.06.2012 v 09:59

Akorát ta cena je trochu mimo ...

Durex (31) napsal 27.06.2012 v 09:59

Tak opodstatnění to má i při běžným ježdění. není nad to,když vám kámoš (nesmí to bejt kurva ) ,kterej je za nepřehlednou zatáčkou řekne,že můžete jet,že je čisto. Tak to tam pošlete vedle kamionu přes plnou

parizek (0) napsal 27.06.2012 v 09:59

F5 jsem poridil diky zkusenosti s predchozim modelem jeste bez oznaceni F a maximalni spokojenost. Cena neni rozhodne mala, ale nabizi toho dost, zalezi na kazdem. Pokud jedu s kamaradem tyden na dovolenou, kde travime v sedle 10h denne, tak uz me nebavi poslouchat jen zvuk motoru...

ThomsonMotorson (108) napsal 27.06.2012 v 09:09

..za deset tisíc? To si nechám otlouct rameno :) A jak napsal crxjet "motor je hudba". Ne vážně. Umím si to představit na cestu po Evropě se skupinou motorek, ale v běžném ježdění to je akorát rozptýlení od cesty..

crxjet (258) napsal 27.06.2012 v 08:12+1

***Snad jediné co bych mu vytknul je, že se sám včas nepřipojil na nabíječku, a já musel hodinu jet bez svojí oblíbené muziky.*** tak to je teda tragedie, když jezdim, tak neposloucham dechnu ale motor, ne? :)



TOPlist