Expedice Skotsko 2005

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

refi (0) napsal 27.09.2006 v 21:23

Krásné počteníčko, jako bych tam s vámi byla. Ještěže mám dobré nepromoky, seděla bych tu teď pořádně promočená

David_XJ (0) napsal 22.01.2006 v 18:45

Pocasi ve skotsku se neni treba tolik bat, pokud je tam clovek na motorce. Prsi vetsinou jenom v urcite oblasti, a malokdy trva dest cely den. Proste se to strida - jako treba u nas aprilove pocasi. <br />
Ja tam byl loni na motorce 3 tydny, a prselo nam kazdy den, ale taky nam kazdy den svitilo slunicko (asi az na dva dny kdy porad prselo, ale zase naopak dva nebo tri dny jenom svitilo).<br />
Po par dnech jizdy v prehankach jsme se naucili to brat jako mistni obyvatele: kdyz je pocasi dobre, vsechno je dobre. <br />
Vrele doporucuju navstevu tehle krasne zeme, kterou jsem si osobne uz davno zamiloval.<br />
fotky na www.vercadavid.wz.cz/<br />
dalsi odkaz pro milovniky skotska: www.skotsko.net, www.skotskyples.wz.cz

Shollochov (2) napsal 22.01.2006 v 13:09

No nádhera, taky mě to tam táhne. Jen to počasí. Nepovažuju se za zhýčkaného, ale 14 dní v kuse v dešti, to bych si to asi správně neužil... Krásné fotky, mazec....

tiki (1) napsal 20.01.2006 v 12:33

Moje řeč,jako bys mi to vzal z huby.

Pete-Biggy (15) napsal 19.01.2006 v 11:05

Čau chlapi.Hele já byl letos v létě taky ve Skotsku , teda hlavně za prací, ale pak jsme taky trošek cestovali. Všechno jsme objeli stopem,takže prakticky zadara, no teda nějaké konzervy z Tescáče. Na Ben Nevisu jsem byl taktéž. Jak jste psali, že někdo z vás tam byl ve vietnamkách, tak kámoš taky, obyč šustky a šlapali jsme jak draci.Šli jsme se dvěma páry z Německa a jak jsme je viděli, že mají na sobě hadry a výbavu tak za cca 50 litrů a zjistili,že jsou od Bodamského jezera, teda z pod Alp...Tak jsme si říkali, že budem mít co dělat jím stačit. No a jak myslíte že to dopadlo, čekali jsme na ně furt my <br />
Dále u Loch Ness ve Fort Augustu jsme taky byli, hrad Urquart Castle kámoš fotil naryclo, vyskočil jen z auta na moment. Tak ten jsem vlastně viděl až doma na fotceHele a Fort William, nádherné městečko cooooóó Mezi těma dvěma městy to je prostě nádherný kousek světa, prostě paráda.To Loch lossie je prostě uchvatné, Loch Ness na něj nemá. Škoda jen, že jsme jeli v autě a nemohli si na chvíli zastavit a pokochat se že jo.Hold &quot;hičajkíng&quot; jak říkají britové je sice zadara, ale má i své stinné stránky. Na druhou stranu jsme ten úsek zrovna jeli v Jaguáru v plné polní tak za 3 megáče Jěště jste se nezmínili o Glen Coe, i když jste tudy asi taky jeli ne?JO v Inverness máme super fotku, jak 2 bezďáci, uprostřed města jsme vytáhli vařič, Tesco fazole, prostě takovej homeless picknick robotníku z východu Hele a Braemar, nádherné malé městečko uprostřed Cairgorm Mountains, tam jste ale asi nebyli.A to je chyba, fakt.Ty hory kolem...Původně jsme chtěli tam do těch hor, ale měli jsme jen 4 dny na cestování a tak jsme si řekli, že když se nás někdo zeptá o cestování po Skotsku a my ani nebyli u Lochnessky a na nejvyš. hoře Ben Nevisu....I když jsme věděli, že to bude hodně profláklý a asi ne takové žůžo jak v těch horách(stáda jelenů, jezírka..).Ale není všem dnům kaněc, letos jedu zase a tak bych chtěl Cairgorms Mountains zvládnout teď no. Jo a ješte doporučuju DUNOTAR CASTLE na východ. pobřeží pod Stoneheaven(celé městečko v šedém kameni) a Arbroath více na jihu (celé v červeném kameni)...Na Skye jsme taky moc chtěli, ale už to bohužel časově nevyšlo.Možná že dobře, třeba by nás sežraly &quot;mídžis&quot;<br />
No ty vole, já jsem se zase rozepsal, pomalu celej další cestopis, i když bohužel ne na motorce.V červnu než tam zas pojedu bych, ale chtěl už konečně zajet ALPY,na mašině samozřejmě. Hele chlapi moc Vám díky za tento cestopis, i když tu je i dost kritiky, tak je ale super zjistit, že někdo jste byli na stejných místech jako já o cca 2 měsíce dříve. Jo a kdyby jste jeli tak v tom červenci, tak byste ani nezmokli-neskutečný hice.Od půlky června oblačno, ale bez deště, no a právě to pravé skotské počasí se projevilo až 1. den našeho cestování, v srpnu <br />
Mějte se, už jsem toho asi nakecal dost...

tiki (1) napsal 18.01.2006 v 10:26

Po nás tam jeli známý autem a měli pařák jako blázen.Každopádně to můžu doporučit.My jsme se řídíli podle turist.průvodce,psali konec května a začátek června nejlepší počasí v celým roce.Ještě že jsme nejeli nějakej ten horší měsíc to už si nedovedu představit co by nám to počasí předvedlo)

TM (0) napsal 17.01.2006 v 19:31

jj, cestopis dobrej, taky uvažuju o skotsku, ale když vidim to počasí tak pojedu radši na nordkap jsem si asi moc nepolepšil co?!

vik_xrv (0) napsal 17.01.2006 v 19:15

spisovatelu jsou plny knihovny, je to supr !!<br />

MedaSV (56) napsal 17.01.2006 v 14:19

Muselo to bejt super,ta krajina je paradni-takova tajemna Ceny teda mazec..Napsany je to v pohode-proste jednoduse-a fotky jsou nadherny..Takovy clanky si vzdycky rad prectu

sqwer (12) napsal 17.01.2006 v 13:37

...kua!!!<br />
<br />
...je dobře, že jste to napsali!!! Pěkná cesta, formu nehodnotím, protože každej píše jinak a tady je důležité se podělit a ne hodnotit sloh!!!