Ukrajina-expedice NOMAC

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

464646 (-13) napsal 27.12.2017 v 14:06

Cestopis ok.A ty posraný štourové, co jim jde spíš o tvrdé a měkké, at jdou do PR-DELE.Jde tu o zdělení svých zážitků ,a to je to oč tu jde, že.Přeji spoustu dalších zážitků.

Radek2107 (49) napsal 10.09.2017 v 21:29

Mě se to líbilo. Co mne mrzí, že každý poměřuje Ukrajinu jen podle Zakarpatí. To je jen malinká část, navíc úplně odlišná od zbytku UA ( co to je za zvyk zkracovat Ukrajinu jako UK, United Kingdom?). Chyby neřeším, nějaké do očí bijící zde nebyly, co mne bilo do očí, je anglická transkripce ukrajinských názvů měst ( možná je to tím, že ovládám plynně ukrajinštinu, tak mi to přijde divné).

monter (12) napsal 17.08.2017 v 12:23+1

Dobře jsem si početl, super článek. Diky
A kritici: přestaňte otravovat , tady jsu obyčejný lidi a ne spisovatelé

chudelapipa (-161) napsal 14.08.2017 v 21:45

mám kritizovat?mám hanit? no asi už nemohu :) pan jarda mě bloknul na půl roku,asi si honí ego,za mě cestopis ok,jen ty srajdy bych omezil,ono se dnes moc nenosí kritika,páč je spousta demokracie a každý je vztahovačný,rádoby motorkáři co nevystrčili řiť ze své rodné vesnice,či města jsou zde nejchytřejší,najezdí 1000 kiláků za rok okolo komína a nepochopí že cestování je především o potížích na cestě a jiných úskalích,takže kritici buď držte huby a nebo zkuste cestovat a potom podat své zkušenosti,já procestoval dost ale nemám koule na to tu něco hodit,právě kvůli takovým jako je jets,přitom gramatiku zvládám,doufám,že zas nedostanu půlroční blok za pravdu

Yura (233) napsal 12.08.2017 v 21:16

Když je člověku opravdu zle, jen těžko se soustředí na to hezký kolem. Tortura od vlastních vnitřností umlátí všechny ostatní vjemy, takže sračka a zvracení zůstává v mysli jak černej flek na starým filmu - taky si kromě něj téměř nic jiného nevybavíme... Bohužel, i to jsou někdy zkušenosti z cest. Zažil jsem to kdysi dávno na vlastní kůži, a fakt nic moc... Takže velký objem defekačních zážitků ke konci cesty je v tomto případě její nedílná součást.
A jestli někomu vadí používání slov "hovno" a nebo "sračky" v textu, v souvislosti s popisem cesty - mohu říct jen: "no tak chlapi, nebuďme takový cíťové ". V běžné mluvě to používáme všichni.
Vlastní cesta není špatná, obdivuji trpělivost Tvé ženy, že neztrácí chuť se vozit i po několika držkopádech. Ta musela utržit modřin . Ale vše dobře dopadlo, to je hlavní.

Luga (2) napsal 12.08.2017 v 17:29+1

miguel323-v tej dobe sme boli s kamartmi na UK tiez. Zastihol nas ich virus v bankomatoch tiez (pre ten virus nepracovali PC v tej dobe ani v parlamente) Skusili sme jeden bankomat v dedine pred Pervomajskom a neotal nas o peniaze. Dalsie dni sme to skusali inde a problem je obcas v bankomatoch, ktore niesu nastavene na taku vysoku sumu pre vyber. Niekolko ich davalo max 1000 hrivien.
Internet je u nich totalne kontrolovany a ruske stranky blokovane (tak sa nedivim, ze riesia virusy) mal som problem sa pripojit na mail aj dokonca na seznam.cz -vypisalo mi, ze som robot :) a pripojenie cez UK simku.
Dik za napisane zazitky. BTW -Okolo roku 2000 sa zacali riesit psie exkrementy. Dlho som nevedel co to je az do jedneho som stupil a smrdel ako psie hovno. No exkrement na papieri ci vebe menej smrdi. No a analogicky to plati aj o nas - ludoch. Tak sa nedaj odradit a nazyvaj veci pravymi slovami.

braunecek (1) napsal 12.08.2017 v 14:51

Hele jets,nevšiml jsem si,že bych tě oslovil nebo tě jakýmkoliv způsobem řešil,jen jsem napsal svůj názor k cestopisu

jets (518) napsal 11.08.2017 v 21:20

to braunecek - tohle mě vždycky pobaví. Než by ses Ty a ostatní podívali na profil lidí, o kterých píšete, tak plácnete první blbost co vás napadne. Prostá fakta:
Kdo napsal cestopis a kdo ne:

pozitivní reakce:

Mig_35 ne

hájící kritiky
mardock ano

Snad jsem u nikoho neudělal chybu, pokud ano, tak se omlouvám a opravte to prosím

Kdyby se mi chtělo, tak se ještě podívám na hodnocení cestopisů kritiků. Nikdy bych si nedovolil napsat kritiku, hodnocení, poznámku, je jedno jak to kdo nazve, aniž bych měl nějakou zkušenost s daným tématem, činností atd. Za svým názorem si stojím. Absolutně nechápu proč je tady takový problém, když někdo slušně napíše svůj názor. Mimochodem hejty tu padají hlavně od těch "klaďasů" co chválí.

braunecek (1) napsal 11.08.2017 v 19:32

Kritiku a blbounu je tady vážne dost,ale na ně kašli,jezdi a piš,ať je co číst,od nich si žádný cestopis nepřečtem. Hrubky v pravopisu?No a co,neposeru se

PanKlobasnik (2) napsal 11.08.2017 v 18:22

Wurst. Perfektne popsany, od srdce, zive. Podle me ma takhle cestopis vypadat. Az tam priste pojedu ja, tak vim, kam jet a kam ne. Kde se najist, prespat, jak to funguje s bankomaty. Me tvuj cestopis pomohl, a jsem rad, ze jsi ho takhle napsal. Je videt, ze mas super zenu a oba mate velky smysl pro humor. A popravde, uz dlouho jsem se takhle nezasmal. Mejte se, a pohodu v sedle.

systemphoenix (7) napsal 10.08.2017 v 22:34+1

Mne osobne se to libilo. Kazdy mame vlastni styl psani i jinak si veci pamatujeme. Ja jsem rad, ze nekdo sednul ke kompu a vsechno to sepsal a mohl jsem si precist zajimavy cestopis. Kazdy kdo umi cist to precetl. Nechapu tyto "hejty". Za mne

sweetM (28) napsal 10.08.2017 v 21:19

Jen mi to tak při čtení připadlo, nám se moc líbilo i Siněvirske jezero a také jsme to šli pěšky, neradi jezdíme v přírodě až úplně na místo.

RobocopCAP (8) napsal 10.08.2017 v 16:31+1

Cesta popsána nádherně, ce vším co k tomu patří. Proč psát jen část zážitků? Co se komu nelíbí. Prostě autor to zažil a nám to popsal. Za mě není co vytknout, spíš naopak. Děkuji za hezké čtení.
A ještě bych dodal, že se mi to četlo krásně, na rozdíl od některých příspěvků v diskuzi přede mnou. Tady není univerzitní knihovna, asi to dost lidí nechápe.

mirabu (1) napsal 10.08.2017 v 13:35+1

Pekne popsana cesta vcetne osobnich prozitku ...a tak to ma byt. Ja davam palec nahoru.

castielo (0) napsal 10.08.2017 v 12:03

Za mna "hovorim" - super napisane. Je to autenticke so vsetkymi emociami. Nechapem tu kritiku na crevne problemy. Bez akychkolvek detailov napisal, ako mu to skomplikovalo cestu, co je na tom zle? Na pisanie cestopisu neexistuje ziaden manual. Da sa napisat 5 stran o borovicovych hajoch a tvarit sa ,ze sr@čkha do vyletu vobec nezasiahla alebo sa to da napisat tak ako miguel. Pre buducnost by som text prehnal wordom, ale v principe ma nezaujima forma ,ale obsah a tento sa mi pacil :)

Roman27395 (13) napsal 10.08.2017 v 11:46

Koukam jak se diskuze rozjela do osobni roviny,coz je skoda.Nechapu protimluv typu "Mam rad kritiku,ale kritiky ne"..jak je kdo velky motorkar,jak ma vysoke cislo v registraci na tomto webu apod.Vsem,kteri nepochopili o co me a nekolika dalsim jde doporucuji precist si dnesni cestopis z Francie! Pak pochopite,co povazuji za cestopis.V cestopise proste halda hoven,prdu ci bliti nema co delat.Nekteri z drivejsich psavcu v snaze cestopis ozivit,zpestrit ci co ja vim proc,to tam sazi jak bata cvicky.To neznamena,ze jsem pruderni, prostě me to jen nebavi porad dokala cist tady,kde se ma psat o motorkach,cestovani a o radosti z toho pramenici.Na fekalni vyjevy jsou jine weby.To neni apriori na poslední "expedici" z UK,to je muj obecný nazor za kterym si stojim.Je to o mezich sebereflexe.

miguel323 (5) napsal 09.08.2017 v 21:33

To sweetM..Negativní postoj byl jen a pouze k Sinevirskemu jezeru co se týče počtu lidí a ubytovani u Olega...jinak všechno bylo super...To bychom tam nechteli příští rok znova.

sweetM (28) napsal 09.08.2017 v 21:04

Možná se mi to jen zdá ale je z toho článku cítit taková negativita vůči skoro všemu na Ukrajině. Sjeli jsme ji od 4.7 - 8.7 Zakarpatskou Ukrajinu a od 22.7 - 24.7 výhodní Ukrajinu. Vždy ubytování super, jídlo na vyšší úrovni a lidé, se kterými jsme přišli do styku vždy ochotní, milí a usměvaví. No, každý má své zkušenosti.

jets (518) napsal 09.08.2017 v 10:09-1+1

uff, tak teď jsi mi to Stajny95 teda fakt nandal. Zkusím k Tobě promluvit jazykem Tvého kmene:
Omloufám se velkomošní vesíre,jsem zahanbení a odchásím na nádražý vihlížet vlak,abych se zase jednou podýval na motorku. Cestopis je naprosto bes chybi,perfetkní počtený,plné ynformací,velmy čtivě napsané,přečtl jsem to jedním dechem.Asi zrušým regystraci a mošná i půjdu pod ten vlak zkočit,co s takovím človjekem jako já. Snad se my podaří před skokem pod vlak ješťe nachitat nějaké bobřýki trapnosti.

Tomin01 (1) napsal 09.08.2017 v 09:42+1

Mne osobne sa to dobre čítalo, ponoril som sa do deja a gramatiku som v tom prípade vypustil.
(Mám rád kritiku, ale nemám rád kritikov)

Stajny95 (31) napsal 08.08.2017 v 22:05+1

me je jedno co si o me kdo mysli
mam tu svoji historii, nestydim se za sebe a nemam problem s identitou
dneska si kdejakej pocmaranej sasek hraje na motorkare
uz rozlisuju kdo je motorkar a kdo jen majitel motorky

Mig_35 (345) napsal 08.08.2017 v 21:57+1

nečetl jsem celé, neměl jsem nervy na to odstavcování za každým řádkem... řádek, mezera, dva řádky, mezera... ne dík.

mardock (73) napsal 08.08.2017 v 21:57

Stajny95: moc to tak dle tvých "útoků" nevypadá ...

Stajny95 (31) napsal 08.08.2017 v 21:40

mardock-asi blbe koukas
prave ze tam nemam nic jinyho nez motorku
najezdil jsem dost, zivil jsem se jezdenim, ted uz jen pro poteseni cestuju za hranice vsednich dnu
ale nikdy bych si nedovolil kritizovat stylistiku a gramatiku u necich cestopisu.
a to me obchodni korenspondence a znalost jazyka i zivi
jenze tady me nejde o formu, ale o obsah a tu "uprimnost" autoru

mardock (73) napsal 08.08.2017 v 21:01+3

Stajny95: ale aspoň tu motorku má v profilu oproti tobě. S tou hláškou o vlaku a motorce bych byl teda opatrnější

Stajny95 (31) napsal 08.08.2017 v 20:30+1

Hele ty "jets",
svet se deli je na dva druhy lidi.
Na ty co šu.kaj a na ty, co by šu.kat chteli.
A ty ses ta druha skupina.
Nemas koule na nic a tak tu jen otravujes vzduch.
Podle me jsi motorku videl naposledy z vlaku.
Ty ses jen zoufalec co sem chodi jen prudit.
Jdi si svyho bobrika trapnosti lovit jinam!!!

jets (518) napsal 08.08.2017 v 18:47

to sly64 - když už teda jmenuješ několikrát mě - Tvůj příspěvek přesně vystihuje kam se až může dostat kvalita psaného textu... Vůbec jsem netušil, že napsat pod článek svůj názor je dovoleno, jen pokud je pozitivní. Budeme se tady falešně plácat po rameni jací jsme borci, hlavně aby autor nedej Bože neměl pocit, že má jeho dílo nějakou chybu nebo nedostatek? Myslím, že jsem první příspěvek napsal korektně a bez urážky. Cestopis je dílo naprosto subjektivní a je jasné, že se někomu líbí a jinému ne. Oba tábory snad mají právo napsat svůj názor, pokud je v rámci slušnosti. Chápu, že se kritika nečte zrovna dobře, ale jsou dva tábory lidí - ti co jsou vděční za zpětnou vazbu a využjí to ke svému růstu. No a potom ti, co si tvrdošíjně jedou dál ve své koleji, protože pravdu mají jen a jen oni. Nepsal jsem to kvůli tomu, abych autora urazil, nebo shodil, ale hlavně proto, že naděje umírá poslední a pořád doufám, že hodně nových autorů než něco napíšou, tak si taky čtou starší cestopisy s diskuzemi a berou si z nich ponaučení čemu se vyhnout. Mimochodem, nemám sice nějaké extra zkušenosti ale šel jsem s kůží na trh taky - 2x. Z diskuze jsem měl strach jak to dopadne, hlavně u prvního cestopisu, ale nikdy bych si nedovolil kritické příspěvky zlehčovat a autory zhazovat.
Je to ale stejně pravděpodně marné, asi nedokážu vysvětlit, že kritika neznamená nutně zlo. Příště už si pravděpodobně svůj názor nechám pro sebe, abych náhodou někomu nezmenšil ego o dva centimetry, což by mohlo taky znamenat doživotní trauma.

sly64 (9) napsal 08.08.2017 v 16:01

Ahoj Michale,mi se to moc líbilo.Dokonce jsi inspiroval.(určitě nejen mne)Kdyby jen jediná infornace pomohla nějakému motorkáři,tak stálo za to to napsat.Pokud jde o Tvé zdravotní potíže:nevadí(hurá nejsem jedinej) Z jetse si nic nedělej.Ty,a je mi to líto,máš dysgrafii.On snad jen lenoru zkontrolovat co napsal.Nikdo není dokonalej.A jaké nároky to měl na mysli?To jako když nemám talent jako Dan Brown,tak mi tu jets vyskočí jako nevyžádaná reklama?Beru to tady tak,že sdělená radost je dvojnásobná radost a informace jsou k nezaplacení.Já se určitě budu těšit na další cestopis.

Lotar_ (0) napsal 08.08.2017 v 14:50

Zdravím. Byl jsem tam s kámošem od 5.7. Projeli jsme podobný cesty jen bez těch výjezdů na kopce. (CBF na to moc není). Žádný jiný F-ko jsem nepotkal. Jinak pohoda a klídek. Možná trochu vedro jak se sjede z hor dolů.

kehaj (18) napsal 08.08.2017 v 14:16

Koukám že 50% přispěvovatelů zde, by se mohlo dát na politiku umí kritizovat vždy a vše krom sebe.
No nic, mě se to četlo dobře