Mototrip Ukrajina

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

janbratan (0) napsal 08.08.2018 v 11:37

prosím poraďte zda mi stačí na cestování motorkou po Rusku vízum odsaď https://vhs-czech.com/

hruso25 (40) napsal 27.01.2018 v 21:24+1

Fontána je už hotová.

ZlomenyUcho (3) napsal 22.01.2018 v 22:25

Fizlove zasrani !

liň (9) napsal 19.01.2018 v 17:43

Protože nerad čtu , uvítal jsem video . No a hodnocení? Jak jinak než za 1 . Tak hodně dalších kiláku a dík za hezký cestopis

Vojtek77 (11) napsal 17.01.2018 v 12:43

p.s. a pro předcházení důslednějších kontrol fungovalo mít v pase založeno 20 hřiven. Policajt prolistoval sebral a ještě zasalutoval To bylo před devíti lety. Asi se od té doby ceny zvedly

Vojtek77 (11) napsal 17.01.2018 v 12:21

Jinak pochvala. Hezký cestopis. Dík za inspiraci

Vojtek77 (11) napsal 17.01.2018 v 12:19

Měl jsem podobnou zkušenost na Ukrajině. I když s kamionem. Jezdil jsem tam pravidelně a párkrát to taky zkoušeli s alkoholem. Když si je člověk jistej,že je čistej,je třeba se nedat. U mě to skončilo tak,že mě naložili do Volhy,objeli se mnou dvakrát Lvov s když nic nevypadlo,odvezli mě zpátky ke kamionu s spokojno jechaj. I když nechat někde stát motorku bez dohledu bych se asi bál.

Rohal (61) napsal 17.01.2018 v 08:14

PEPA 55

Se slovenskými jsem se také potkal.
Ale to jsem ten přestupek udělal byl jsem si toho vědom a také to tak brali.
V Chorvatsku jak vidí CZ PZ tak jen odmávnou pokud neuděláš přestupek.

PEPA55 (11) napsal 16.01.2018 v 19:52+1

Profesionální video skvělý cestopis i foto,přeji hodně podobných cest jen bez pokut

Targus (429) napsal 16.01.2018 v 19:28

Rohal:

Aby tě sejmul poliš v sousedním státě, na to se nepotřebuješ štrachat na Ukradinu. Úplně v poho tě "odfajčí" Polák nebo Feferón. A ani Slováci nejsou žádní lidumilové. Není ani rok, co jsem platil Ficovi "sponzorský dar" 800 éček v podstatě za nic.
Dotaz na vyslanectví můžeš zkusit, ale před vstupem do Ukradistánu, ne až když tě zloděj v uniformě dusí u své budky na křižovatce, to už je pozdě.

Rohal (61) napsal 16.01.2018 v 19:09

Jen jsem zapomněl pochválit.
To video je super. Takové tu ještě nebylo co tady ani v televizi.
Gratuluji.

Rohal (61) napsal 16.01.2018 v 18:04

Dobře tedy. Je tady velký problém. I já jsem se s ním potkal.
A to problém že nás motorkáře zbytečně kontrolují a vzápětí vyžadují neoprávněné "finanční dotace".
Což tak dát si dotaz na velvyslanectví.
Sakra vždyť to není možné jet se podívat do sousedního státu a třepat se jestli nás tam státní správa neoprávněně neobere.
Byl jsem tam 3 hodiny a stačilo mi. Nikdy více.

janko57 (0) napsal 16.01.2018 v 14:06

Myslím si že si presne vystihol policajta a celú skorumpovanú ukrajinskú bandu.Nebol som tam,ale viacej kamarátov malo podobnú skúsenosť.

Targus (429) napsal 16.01.2018 v 12:39

Homoki:
Základem pro úspěšný odjezd z místa polapení je alespoň minimální znalost jazyka (ruština v pohodě stačí) a PŘESVĚDČIVÁ znalost reálií. Přesvědčivá pro policajta, ne pro ostatní členy výpravy nebo civilní úkáčka. To znamená znát aktuální výši pokut za běžné přestupky, orientovat se v pravomocích místní policie, mít u sebe číslo na českou ambasádu, případně pokud máte chuť bojovat, číslo na nějakou policejní direkci v Kyjevě. Úplně super je znalost jména nějakého místního poliše. Samozřejmě, že nemusí být pravý, poliš - lupič zjistí na cestě kulové. Ale musíš se orientovat v hodnostech, funkcích. místopise. Garantuju ti, že pokud se vytasíš s věrohodným jménem a hodností (dá se zjistit na hranici), lupič - džentlmen okrádající pouze pracháče z EU se na fleku posere.
Nástupem mobilních sítí se řada věcí obrovsky zjednodušila a pokud vás jede více, můžete policajta - lupiče mnohem snadněji odradit.
Psal jsem nějaký základ chování a jednání v komentu pod nedávným cesťákem z Ukradiny, jestli chceš, mrkni se na to.
Pozor, jsou to zkušenosti staré 20 let, ale lidi jsou pořád stejní, chce to je trochu aktualizovat a vylepšit, jak se dnes říká apgrejdovat na dnešní podmínky.

Homoki (13) napsal 16.01.2018 v 08:24

Targus: Máš pravdu, ale upřímně jsem byl taky podělanej, když nás zastavili. Že kolem nás jezdili 13 let starý kluci na moto bez helmy, to jim bylo u prd... Ale po těchto zkušenostech bych se už nenechal ojebat a bránil se. Hrajou jen na neznalost a hlavně na to, že máš u sebe peníze. Ale nechat se zavřít na 24 h, aby na mě zbytek výpravy někde čekal... to nechce nikdo.

chudelapipa (-161) napsal 16.01.2018 v 00:19-2

co na to říci,policajta bych spláchl jedním telefonátem a žádný bakšiš by se nekonal,hloupost lidí nezná mezí

Targus (429) napsal 15.01.2018 v 22:59+1

Homoki:
Na Ukradinu ne dvě peněženky, ale prachy zašité nejmíň na čtyřech místech.
Co na ty parchanty funguje naprosto skvěle, je orazítkovaný pas. Když vidí v pasu jedno razítko, je zmetek na koni, protože ví, že před ním stojí nezkušený nováček.

Adosq:
Když ti ten hňup řekl, že máš vypnout kameru, měls mu okamžitě odpovědět, že nemůžeš, protože točíš on line report pro kyjevskou telku. To bys viděl ten šmytec.
Při debatě s těmito individui je zásada, že čím větší blbost plácneš, tím větší respekt budíš. A pokud jsi měl se sebou holku, měls ho na lopatě. Úplně stačilo, kdyby se postavila před jeho auto a začala vás fotit, když po tobě loudil prachy s tím, že to posílá na jejich velitelství. To bys viděl ten dým.

Jináč taková motka a vaše hadry na Ukradině, to jsou doslova lapače problémů. Pokud bys jel s otřískanou Jawou oblečený v riflích a ve starém prošíváku ( co je prošívák, to asi víš, když jsi z OV), neštěkne po tobě ani pes.

Finč (89) napsal 15.01.2018 v 21:18

Tak jsem se dodatečně prokousal k videu, a musim říct, že dobrýýý Kéž bych byl takovej střihač

Jirka4137 (114) napsal 15.01.2018 v 20:57

Bezva . Ukrajinský policajt bere celkem prd a vsjutka je to jediné co čim si přilepšit. Fint jak na ně jsem už slyšel povíc. Znám i lidi co se nechali zatknout a pak živit na státní outraty než je to přestalo bavit. S tím že mají moooře času. No každý je herecky jinak nadaný. Nevím sám jak bych dopadl.
Výlet každopádně super se spoustou zajímavých cílů. Na Spiš se chystám už dlouho jen kamarádi o SK už nechtějí ani slyšet po tom co jedny okradli tmavoslováci a druhé policajti.

adosq (1) napsal 15.01.2018 v 20:21

Dík za komenty . Na pár zkusím odpovědět.

"To jako dáš cca 1400 Kč jen tak, že si fízl řekne::

Jo pánové teď si taky říkám, že bych se teď pánu policajtovi více šprajcoval. Ale v tu chvíli, jsem myslel na to, že nechci zdržovačky, a chci ještě ten den vyjet ze země, a s takovým balvanem (policajtem) moc nepohnu ... a když je zkorumpovaná policie hnát to dál(třeba až k soudu).. to o moc lepší asi nebude :D A aspoň mám o čem vyprávět :D

"tos te Ukrajině moc nedal :) "

Na začátku videa říkám, že to byl testovací mototrip. Nešlo o počet nahoněných km, chystám se na něco vetšího, ale šlo o to vyzkoušet si jak to zvládnu s baťůžkem (občas nervy :D ), s technikou, s motorkou (po příjezdu začla babka jedna zlobit :D ale zima dlouhá tak se na to kouknu, třeba budou stačit pročistit/poštelovat karbce). Taky mne zajímá reakce, jestli to má vůbec smysl takhle něco točit (bude/nebude zájem, atd.).

Zatím si myslím že natáčení a střih jsem holt nějak dal, ale mohlo by to být lepší :D Budu rád za jakékoli připomínky.

"Hezky zpracované video ( až na ty dlouhé, rozostřené nástupy"
Diks, příště budu vědět co a jak :)

"Byl použit dron?"
Pouze ten co měl jeden čech na hradě, točil to tedy on. Teď už mám zakoupeného DJI Sparka takže letos si záběry budu dělat sám :) .

"Chválím fotky."
Dík, všecko focené telefonem. Plánuju nějaký dobrý kompakt s výměnnými objektivy.

PS: mototrip inspiroval natolik, že pozítří odjíždím do Kieva a do Černobylu (bohužel tentokrat ne na motorce) - tak možná přidám nějaké kratičké video/foto na stránky odtama k dosavadnimu albumu.

jerry66 (1) napsal 15.01.2018 v 18:52

Pekne napísané,super video

31081 (670) napsal 15.01.2018 v 17:48

Moc pěkné fotky i video

MaxHSQ (4) napsal 15.01.2018 v 14:44

dobrý ... ale proč Mototrip Ukrajina?

Meli (195) napsal 15.01.2018 v 10:37+1

Teda to video by mohla vysílat čt v cestomanii ani by to nemusel prenamlouvat Bartoška . Jen by mne zajímalo jestli sis stihl něco prohlidnout na vlastní oči a nebo jsi neustále jen natáčel. Moc se těším až zase někam vyrazis. A úplatky příště neplatit!

umělec2 (10) napsal 15.01.2018 v 10:26

Video je velmi pěkné a kvalitní včetně popisu a to i hlasového. Byl použit dron? Na UK jsem byl a žádnou pokutu neplatil ani perzekuci neokusil. Některé silnice jsou opravdu katastrofální i pro enduro na kterém jsem jel. Ale je to vyvážené krásnou přírodou, lidmi a cenou. Za mne doporučuji a Tobě děkuji.

mardock (73) napsal 15.01.2018 v 09:45

To jako dáš cca 1400 Kč jen tak, že si fízl řekne? Pochopil bych, kdyby si udělal byť malej přestupek a policajti toho chtěli po jejich způsobu využít, ale takhle. Teda já takhle nevyměkl když si mě vzali stranou. Je pravda, že po dvou denních průjmech jsem vypadal dost zbídačeně, tak je to asi obměkčilo
Co se týče cestopisu, tak ten je pěkně zpracovanej.

crxjet (258) napsal 15.01.2018 v 09:29

tos te Ukrajině moc nedal :) jinak dobrý čtení a pěkný fotky
s klukama planujeme letos Ukrajinu a Moldávii a už teď se mi chce brečet, když si vzpomenu na tamní silnice

Homoki (13) napsal 15.01.2018 v 08:46+3

S policií na UA mám stejné zkušenosti z roku 2017. Jinak doporučuji přesně pro tyto situace vozit 2 peněženky. A mít u sebe tu prázdnou s ideálně nefunkční kreditkou.

ladinhlad (21) napsal 15.01.2018 v 07:55

Chválím fotky.

Finč (89) napsal 15.01.2018 v 07:48

Není to sice úplně můj šálek kávy, ale vejlet pěknej Ti Ukrajinští cajti jsou fakt hrozný, ale člověk s tím musí počítat, ideálně nevozit moc hotovosti v peněžence Na videjko se teprve mrknu, dík za článek
Jo a pěknej web! Jen tak dál