Tureckem, aneb sedmero horami

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

strto (-1) napsal 08.02.2012 v 21:02

Díki za inspiraci, jelikož tento rok se taky chystám na cestu do Turecka a chtěl jsem poprosit o uvedení ceny ubytovny v Istanbulu a to, jestli je tam možnost uschovat na den motorku někam třeba na dvorek Díky moc a ještě můj email: info@mfs.cz

Touringrider (11) napsal 09.11.2009 v 13:30

zavidim hosi... ! :)

devastator (-4) napsal 08.11.2009 v 09:34

Dagger (0) napsal 05.11.2009 v 20:58

I já jsem letos projel Turecko. Za dlouhých zimních večerů taky napíšu cestopis. Musim říct, že mě styl jízdy sedl a bavil jsem se jím. Ale s tou hranicí to taky nechápu, mě dusili snad hodinu a při opouštění jsem taky musel takřka dokázat, že jejich "vlastně vůbec nezaodpadkovanou" vlast opouštim na "své" motorce

Choze (0) napsal 05.11.2009 v 16:48

Tož držím palce chlapi. Docela odvaha...

Čento (0) napsal 05.11.2009 v 11:30

Jo jo v Turecku jsme letos taky byli, styl jezdeni, troubeni a pravo silnejsiho me tam psychicky upne zrujnovalo. Pravda je, za jak jsme rekli ze jsme Cesi hned zacli o Barosovi. Tedy kdyz to slo v AJ nebo NJ. Jinak domluva priserna, kdyz jsem se u krajnice chtel zeptat 2 chlapu na nejblizsi benzinku, byla z toho pulhodina znakovy reci . Ale to mi vysvetli jak ses dostal do Turecka bez technicaku a zeleny karty. Na hranicich kazdyho dusili pul hodiny. Vsechny doklady jsem musel predlozit zapsali mi motorku do pasu a k sobe do pocitace. Pak, kdyz jsem opoustel Turecko musel jsem zase prokazat pomoci technicaku a zeleny karty, ze s motorkou jedu a ze jsem ji tam nenechal.