Váš Pass, prosím

Finč (89) napsal 22.02.2016 v 23:15

Přečteno jedním dechem

Evorinka (5) napsal 14.08.2014 v 16:17

Dneska se tady vazne inspiruju.. Krasne jsem si pocetla a taky jsem se dost nasmala, s tim chcipakem...vzpomela jsem si, jak jednou prisel kolega se slzami na krajicku zpatky do kanclu s tim, ze mu nekdo asi behem dne neco udelal s motorkou, presne stejny problem .
Moc pekny cestopis a fakt krasne popsano, precetla jsem to na jeden zatah, PARADNI!!!

Wilda69 (7) napsal 14.09.2013 v 20:44

Moc pěkně napsáno a hezký fotky Ty příhody jako ten vyplej chcípák jsou super-to si člověk pamatuje ještě pár let po tom. A palec nahoru že se nebojíš to napsat Ještě by mně zajímalo jak jsi spokojený s motorkou po výměně za malého Stroma. Rád bych tuhle krasavici taky, jen ještě šetřím
Díky za hezké počtení

TomCBF1000 (1) napsal 14.09.2013 v 08:36

Moc pěkně napsáno, škoda že ti ne zcela vyšlo počasí, ale i tak očividně podařená dovolená.

Rubi (45) napsal 13.09.2013 v 10:04

Krásně napsáno a nejlepší je,že spokojenost byla na obou stranách.Uzavřená silnice mně také letos potkala /z Rakouska do Itálie/,ale vracet se mi nechtělo,tak jsem si to užila jinudy a z 250km bylo 450km.Zadek to vydržel,ale ruka od spojky protestovala.

GSorca (0) napsal 13.09.2013 v 01:31

Takhle rozdelena dovolena by se mi taky libila, jenze naopak... No snad nekdy manzel pochopi a cestopis: moc se mi libi, jak je napsany, a je znat, ze sis to uzil. A to je nejcenejsi.

Kov (23) napsal 12.09.2013 v 20:15

Fajn vylet a uzasne napsany cestopis! Nezbyva nez dat za jedna!

kmetp (9) napsal 12.09.2013 v 18:38

Vidím , že nikto Ti ten cestopis nechce okomentovať asi preto, že sú to opäť známe miesta Álp. Mne to ale nevadí, práve naopak. Prešiel si miesta tak ako si chcel a bol zároveň s rodinou . A že si nebol všade kde si chcel byť ? Nevadí . O tom to je. Je umenie aj vedieť improvizovať , ak je to potrebné. Prajem veľa šťastných kilometrov.