CZ - D - A - I - CH - F - CH - D - CZ

Sith (0) napsal 09.01.2012 v 14:39

dobře brácha

machalak (2) napsal 08.01.2012 v 22:23

stejná otázka jako crazy doctor - jaký používáš přechodový filtr...moc pěkný foto,je vidět,že nejsi začátečník

Well-Being (7) napsal 02.01.2012 v 01:15

Martas81 (0) napsal 30.12.2011 v 23:22

Pěkně jste mě nas... hoši! Podobně jsem jel letos a koukám kolik jsem toho neviděl, tož to zas budu muset v létě vyrazit Samozřejmě za Stelvio obdiv!!! Hory jsou hory, ale takovou nadílku bych v srpnu taky nečekal.
Moc pěkný. Díky.
Přeju mnoho šťastných kilometrů a super zážitků z cest.

Hnilda (36) napsal 28.12.2011 v 21:28

Krásně napsaný radost to číst a koukat na tak nádherný fotky Stelvio je pro mě zakletý já dojel do Bormia začalo mi hustě pršet tak jsem zajel do hospody že počkám a hostinský kouknul na nebe a říká ať dál nejezdím že to bude ještě horší a bylo tak jsem to otočil a jel zpátky na Gardu kde jsem byl ubytovanej takže Stelvio někdy příště díky za článek

Sema (20) napsal 28.12.2011 v 00:09

Pěkná cesta, pěkné fotky. A samozřejmě máte můj obdiv za to, jak jste se poprali s počasím na Stelviu

Pivko (85) napsal 27.12.2011 v 15:50

koukám ,že jsme tam nebyli letos sami,tak díky za připomenutí známych míst. Podle fotek Stelvia si říkám ,že bych to asi otočil ,takže 10b.

Musigo (35) napsal 27.12.2011 v 15:12

Moc pěkný, nechápu to Stelvio. Byl jsem tam o týden dříve, a nádhera. Na vrcholu nějakých +15 C. To jsou hrozný změny...

Sefi21 (7) napsal 26.12.2011 v 23:19

Pěkné čtení . Tu největší vodní elekrárnu ve švajcu jsem měl také v hledáčku, stejne tak to muzeum Zeppelin a ještě jsem plánoval Viaduct Millau. Bohužel z toho letos sešlo, tak sned to ještě někdy uskutečním. Mám sepsanou i podrobnou trasu na 10 dní včetně kempů, tak by byla škoda to nechat ležet ladem .

crazy_doctor (8) napsal 26.12.2011 v 20:22

Paráda Fotky moc pěkný, jaký používáš pol. filtr pokud ho máš? Jinak za mě, jak jinak za 1

rudirt (45) napsal 26.12.2011 v 20:09

Nemohu jinak než ostatní-jet Stelvio na sněhu a s Blackbirdem
to je opravdu na metál. Oba máte můj obdiv. Fotky hezké-vyšel Vám krásně i Matterhorn, není divu, že je to asi nejfotografovanější kopec na světě.
Vždy šťastný návrat!! Díky!

rafanvm (2) napsal 26.12.2011 v 18:01

Moc pěkné počtení . Podobnou trasu jsme jeli ve 2009 taky ve dvou, ale do Chamonix jsme to nestihli. Opět pěkné fotky, což je fajn. Je vidět, že i motorkáři umí fotit .Jen tak dále a dík za parádní cestopis. Škoda tý přehrady, je to opravdu velikán. Ono se málokdy povede stihnout vše co je v plánu. Na tom Stelviu jste ukázali opravdovské umění. Byl jsem tam třikrát a ve sněhu bych to jet nechtěl, to bych to raději otočil, klobouk dolů Já to zažil na GG 10.7 tam spadlo do rána 10 čísel, ale byl jsem tam autem, takže v poho, ale ty kluky na motorkách jsem tam litoval. Tak ještě jednou díky a vždy šťastný návrat domů.

bower (2) napsal 26.12.2011 v 17:38

moc pěkná inspirace

Wilda69 (7) napsal 26.12.2011 v 12:59

Obdiv hlavně za to Stelvio (takhle hrozný jsem to ještě nezažil) a moc pěkný fotky Už aby bylo léto-četlo se to hezky. A ty pumpy ve švýcarsku jsou fakt pakárna. Nebýt kolegy, tak tam ještě sedím a žebrám o benzín

iman (25) napsal 26.12.2011 v 11:49

Už len preto že v tom bol Blackbird je to dobré.. Pekné čítanie aj fotky a ten sneh ako bonus...Sa divim že si to s tymi koňami pod zadkom nepoložil nabok.. Tak nech Vám to lieta...V

tor060 (2) napsal 26.12.2011 v 11:04

Krásný fotky , perfektní svezení ,sami jsme absolvovali podobný výlet. Ale ovšem to Stelvio to musel být nářez !! Klobouk dolů. Přeji hodně pohodových kilometrů a hlavně kolama dolů !!

kmetp (9) napsal 26.12.2011 v 09:46

Pekný výletík. Pripomenul som si mnohé miesta, ktoré som sám absolvoval. A samozrejme za prejazd Stelvia v takom počasí máte môj obdiv. Sám som sa dostal na GG do takejto situacie, ale poznám Stelvion a viem, že je v takomto prípade iný level... Veľa šťastných kilometrov.

Gcmar (1) napsal 26.12.2011 v 09:14

Nádherná cesta, krásné fotky. To Stelvio jste si fakt "vyžrali". Jinak to ale vypadá na opravdu podařený výlet se spoustou krásných míst. Dobrá inspirace . Díky a hodně pohodových kilometrů v příštím roce.

Micky (7) napsal 26.12.2011 v 07:55

Moc pěkná cesta. Ten sníh na Stelviu musel být asi dost mazec. My jsme na cestách v horách tolik sněhu ještě nepotkali a ani po tom nijak netoužíme. Fakt mazec . Přeji do dalších cest méně sněhu a spousty parádních silnic a krásných míst.