Návrat do Pyrenejí

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Buellrider (79) napsal 10.05.2019 v 23:51

Díky Pyreneje jsou zkrátka parádní a když vyrazíte mimo přázdniny, bude to o to lepší zážitek, bez výletníků...

Finč (89) napsal 10.05.2019 v 23:26

Čtu to znovu a znovu a furt mě to baví Letos se chystáme taky na Pyreneje, tak díky za tipy

Buellrider (79) napsal 21.12.2017 v 07:33

...tak tak, svět musí být vyvážen, takže občas napíšu i něco užitečného

MiKXX (4) napsal 21.12.2017 v 01:25

Prakticky návazně na první díl Pyrenejí jsem přečetl tento druhý a musím říci, že mi tam chyběla ta zábavná složka, vtipné hlášky a situace dodávané spolucestujícím v díle prvním. Vysoko nastavenou laťku jsi tentokrát asi nepřekonal. Ale zase je tu ale více místopisu a praktických informací, takže něco za něco. Fotky opět prvotřídní, takže velká pochvala. Díky.

Buellrider (79) napsal 13.12.2017 v 20:13

Ahoj DESMOFulcrum, moc díky za slova uznání, jsem pokaždé moc rád, když někoho takto inspiruji!

Knížek je skladem dosti, opět jsem tiskl nové první díly. I moje fotokurzy jsou pořád otevřené

DESMOFulcrum (11) napsal 13.12.2017 v 20:09-1

Klobouk, přilbu a bradu dolů! Fotky jak na wallpaper, a text nažvejknutej vším, co se může po cestě hodit. Objevil jsem tě teprve teď, i když si uvědomuji, že jsem vlastně četl i Toskánsko a byl jsem úplně hotovej z fotek. Informace o plánovaných destinacích sháním výlučně na tomto serveru a nutno podotknout, že někdy dost pracně. Vzhledem k tomu, že určitě nepojedu nikam, kde tys ještě nebyl, tak budu napříště čerpat už jen z tvojí práce. Knížku si rozhodně objednám.

Cestopisy Karla Čapka se někdy taky obtížně čtou, člověk nesmí být unavenej. Ale jsou krásný a jedinečný.

535xv (27) napsal 13.03.2016 v 16:06

S čím nesouhlasím: do Lichtejštejnska naopak jeďte,podívat se jak vypadá pořádek !

Allinda (0) napsal 08.03.2016 v 18:34

Ahoj, potěšil jsi mě stylem fotografií. Dík😉

mkcz (18) napsal 07.03.2016 v 21:06

Relativně je široký pojem... Ale děkuji za objasnění, aspoň teď můžu dělat pokusy. Dík

Buellrider (79) napsal 07.03.2016 v 20:05

Všem děkuji za četné příspěvky a slova uznání!
Kritikům též děkuji za náměty, vynasnažím se do budoucna najít jinou rovnováhu mezi délkou textu a faktickými doporučeními, které nutně nemusí být třeskutá legrace, leč mají za úkol na místo navnadit následovatele. Možná je to celé tím, že v mém "pohodlném" cestovatelském stylu je poněkud nouze o dramata, neb se jim snažím vyhnout. Mým cílem je hlavně duševní odpočinek a radost z cesty, nikoli nutně adrenalin ze soubojů z živly, domorodci či nesjízdnými terény. Asi už jsem starý...
V každém případě další knížka bude opět spíše sbírka na pomezí fejetonů, než cestopis či tradiční průvodce, čili zcela jiný žánr...

Buellrider (79) napsal 07.03.2016 v 19:59

Fotka v noci se stanem je relativně snadná. Foťák na stativu na širokáč sklo. Nastaven dlouhý čas podle oblohy. Pak už stačí z ruky blejsknout na trávu a motorku externím bleskem, vlézt do stanu a posvítit uvnitř baterkou/bleskem na telefonu tak, abys seděl mezi světlem a foťákem a vznikla silueta...

mkcz (18) napsal 07.03.2016 v 19:53

Skvělé fotky Už v knížce mne zaujala jedna, která zde je pod číslem 103. Pokud to není tajemství, jak jsi ji udělal?

Losturkos (0) napsal 06.03.2016 v 20:14

Perfektní práce a fotky ! Jsi borec ! Za mě máš palec nahoru .. doufám, že se tam také někdy mrknu na motorce .. Tak ať se daří dál

OndraF (38) napsal 06.03.2016 v 06:24

Každému nemusí sedět "umělecký" styl psaní (mě se třeba líbí), ale v každém případě je vidět, že si autor s textem i fotkama pohrál a snažil se nám naservírovat kvalitní počtení a pokoukání Tenhle cestopis tady kvalitou hodně vyčnívá, za mě 1*!

Blueskye (1) napsal 05.03.2016 v 10:08

Zas jednou cestopis bez chyb, krásný jazyk a opisy, detailní informace, o fotkách ani nemluvě. Prostě talent ! Mně se takový styl líbí a musím říct, že článek mne navnadil podívat se někdy i kousek dál za Chamonix...
(jen kde vzít na to všechno dovolenou .. ano-už slyším hlasy : vždycky se to nějak dá zařídit )
Každopádně, díky za zaznamenání a uveřejnění...

TondaZ (3) napsal 04.03.2016 v 20:34

Za mě text a hlavně fotky nemají chybu. Byl jsem tam v létě, některá navštívená místa máme společná. Je to velká země se spoustou krásných míst a cest, takže je stále co objevovat. S chutí jsem cestopis přečetl a vzpomínal. Pro mě příjemný relax. Těšiím se na další "zápisky z cest". Kritikům bych přál podobný výlet, aby měli možnost vcítit se do děje a pak případně něco podobného zdokumentovat (nejen já si to rád přečtu).

Radim75 (6) napsal 04.03.2016 v 16:45

Pěkně napsaný cestopis, bez chyb, krásné fotky, takhle se mi to líbí... Je tady spoustu článků, kolikrát to mohly být i hezčí cesty, ale takhle je popsat, to chce talent. Držím palce a teším se na knížku!

kobza79 (2) napsal 03.03.2016 v 21:43

Krásný fotky, máš talent.

tramp57 (15) napsal 03.03.2016 v 19:05

Parádní cestopis i fotečky, jen tak dál...

Whisky (9) napsal 03.03.2016 v 13:42

Na to se dá říct jen jediné...Och, tolik krásy...

OndraCB (101) napsal 03.03.2016 v 13:37

V Lichtensteinu je nutno motorku odložit a nazout pohorky.
Já tam jezdím rád
//www.tourismus.li/de/aktivitaeten/Sommer/Wandern/Top-Wanderungen/Wanderung-Fuerstensteig-Drei-Schwestern.html

//www.schloss-lichtenstein.de/index.php/en/gallery

//www.bergbahnen.li

vopina (1) napsal 03.03.2016 v 11:45

Krásné fotky

Petřičák (184) napsal 03.03.2016 v 11:39+1

Vždycky platilo kdo umí, umí a kdo neumí, čumí. Tenhle autor má vytříbený styl jak ve vyjadřování, tak v zachycení scenérií, které berou dech. V době všudypřítomného útoku na kvalitu čehokoliv je tenhle cestopis pohlazením po duši inteligentního člověka. V Pyrenejích jsem loni byl a určitě bych se tam rád znovu vrátil, je to skutečně nádherný kus Evropy. Takovýhle článek je k tomu vynikající inspirací. A jestli můžu mít skromné přání na autora, prosím neslevujte ze svého standardu ani nadále! Díky za skvělé čtení.

milanst (2) napsal 03.03.2016 v 10:27

Také občas něco vyfotím a musím říci, že jsem už dlouho neviděl tolik pěkných fotek. Velký obdiv!
Stran textu plný souhlas s 535xv.

FilipTenere (31) napsal 03.03.2016 v 10:00+1

Skvělý cestopis, perfektní fotky Sloh mě ničím nerušil. Naopak oceňuju bohatou češtinu, barevné opisy atd. Text je i skutečně cestopisný, obsahuje doporučení, tipy na konkr. místa. Beru si to jako inspiraci pro příští moto-dovču. Perfektní, smekám v obdivu k tak dobré práci

Peredo (0) napsal 03.03.2016 v 09:39

Super fotky!

Crispon. (5) napsal 02.03.2016 v 21:33

Moc pěkná recenze +fotky četl jsem celý

fantomaz (47) napsal 02.03.2016 v 20:50

Palec nahoru za toho ověšeného bulíka na konci ! Mě se tam nevešla nejenže lékárnička, ale ani papíry pod sedlo. Teď vlastním X-maxe 250 a mohu jezdit i na větší nákup do kaufu. Cestování zdar !

Pivko (85) napsal 02.03.2016 v 18:01

Naprostý souhlas s 535xv . Dodám ještě nezapomenout , šlohnout ráno vajíčka .
Je jasný ,že motorkáři se neshodnou ani na barvě lejna. 100b. a100

535xv (27) napsal 02.03.2016 v 17:41-1+5

Fotky jsou luxusní,to je pravda A k těm několika negativním recenzím.Přečti si několik posledních cestopisů-všechny mají kladný recenze.Takže to chce přidat tam nějakej ten chlast,občas se ožrat,ještě lépe poblejt,sem tam ujet bez placení a mít nebetyčnou radost jak jsi ušetřil 5 Eu,nějakej ten bordel v kempu nebo v penzionu,okořenit text ,hovno ,prdel bude stačit no a samozřejmě namrskat řádnou dávku brutálních pravopisných chyb typu Alpi a benzýn a vidíš ten kladnej ohlas.