europ_asistance_2024



Do Slovinska na Jawě 350

Kapitoly článku

Den 4

Návštěva historické části města Izola, koupání v moři a slunění. Zajímavé je, že tam mají nějakou zvláštní kategorii skutrů, kdy se mladoši prohánějí po chodnících bez přilby. Musí být člověk docela ostražitý protože někteří se s tím moc nepárali.
Odpoledne navázána družba s Poláky, tam už jazyky nebyly potřeba, byli to veselí chasníci na motorkách. Ti si to užívali asi nejvíc, pili všechno a  pokuřovali moudrou trávu, večer jsme pak zkoušeli lovit mořské raky. Dokonce si mě i fotili, nejhezčí byla jeho věta „ Já si tě vyfotim a ukažu kamaradum jake tu bylo hardcore na teesu „ :-)) Teeso oni totiž říkají Twin Sportu, že to zní téměř jako GeeSo není od věci to je přece taky cestovní motorka ;-)

Den 5

Moře jsem viděl, cíl byl dosažen a jede se domů, na den jsem žádný extra plán neměl, jen se přesunout blíž k ValMezu a cestou někde zdřímnout. Po skoro hodinovém ježdění v Koperu jsem se dostal ven z města a po čase na nějakou italskou dálnici.
Minul jsem Trieste a pokračoval dál Nová Gorica a po silnici č.103 pořád kolem jezera směr sever na Flitscher Klause, hraniční pevnost, kterou jsem cestou na jih jen minul.
Potkal a pokecal jsem tam i s maníkem z Brna, ti si tam vyjeli dodávkou a dělali vyjíždky do okolí. Ještě jsem trochu pokřížoval slovinsko – italskou hranici a byl jsem zpět v rakousku.

 Trochu jsem měl obavy z Katchenbergu ale nikdo mě tentokrát nebrzdil a tak místy na jedničku ale vyjel jsem.
Stejně tak Obertatern byl bez potíží ale tam jsem musel zastavit a pořádně se obléct, zima jak v rusku, mlha a do toho nepříjemný déšť. Sjíždět v tom klesání mi na mokré cestě moc dobře nedělalo.

Po průjezdu Admontu jsem začal dumat kde budu spát. Na benzince mě nasměrovali k asi 10 km vzdálenému kempu, to už začalo pršet víc a začalo se stmívat, když jsem kemp Forstgarten našel byl jsem utahaný a rád. Rozbití stanu, trocha te hygieny a bohužel jen grepové pivo z automatu, nic rozumnějšího tam nebylo. Večeře byla pustevnická, kus salámu z Billy, chleba a k tomu to divné pivo.
Je to kemp spíš pro horské turisty není tam hospoda ale je pěkný a kdyby bylo jasněji tak je vidět vrcholky okolních hor, které jako by z kempu přímo vystupovaly, dočetl jsem se že mají přes 2000metrů. Jen to chladno a vlhko po tom co se člověk ráno budí u moře je šok ale spaní přímo v národním parku a uplný klid.

Najeto cca 460km

6.den

Probuzení bylo lehce deštivé už kolem půl šesté, nejdřív jsem chtěl být aktivní že vstanu a vyjedu ale po tom co se rozpršelo víc jsem si přístřeší stanu užíval až do 8mi hodin.
Nemělo cenu na nic čekat, jednou někde musí přestat pršet, takže za pár minut sbaleno, nahodil jsem nepromok zamával správcové a tradá na Valmez, některé sjezdy dolů v dešti byly o hubu s naloženou motorkou na mokru se jede fakt jinak. 
Byly useky, kde to jen trošku pustit tak to neubzdím vůbec a nebo po břiše. Krajina se ale začala čím dál víc narovnávat a u Kienberg bei Gaming už bylo sucho a přestalo i pršet tak jsem u nádraží shodil nepromok.
Právě tam startovala jízda parního vlaku a když jsem se učastníků zeptal na automat na kafe tak mě zvali hned do vagonu, že tam mají kafe i šnaps.. no musel jsem bohužel odmítnout.
Pak už jen krátké protahovací zastávky a přede mnou se otevřela Břeclav, chtěl jsem si skočit do kempu Pálava na Nových mlýnech na něco k jídlu ale nechtěl jsem se zdržovat. Večer už jsem byl domluvený že půjdem s kamarádem na pivo.. a to je po takovém výletě velká motivace. Návrat na základnu po 17té hodině, jediná ztráta koncovka na výfuku jinak nadmíru spokojený jak s trasou tak  se strojem.

Najeto cca 400 km

POKRAČOVAT V DALŠÍ KAPITOLE

Kapitoly článku

Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (30x):
Motokatalog.cz


TOPlist