Slunce a déšť - Déšť a slunce aneb Slovensko 2011

Tohle byl náš první výlet na mašinách. Rozhodli jsme se pro Slovensko - Tatry, Tatralandia, Spišský hrad a Dukla.

Den 1 - 2.7.2011

Motorky jsme si všichni koupili loni na podzim. Dá se říci, že hned na to jsme začali plánovat výlety do zahraničí. Úplně původně jsem měl v plánu výlet k Lago di Garda. Nakonec jsme ale skončili u Slovenska, konkrétně Tater a Dukly.
Po nákupech tankvaků a dalších cestovních prostředků přišel den D. Z domova s Jirkem vyjíždíme za mírného mrholení - no začíná to pěkně. Navíc tento deštík předznamenal i dění dnů příštích... Během cesty do Třebíče, kde přibereme Pavla, zjišťuji první zapomenutou věc - kompresor na foukání pneu sice mám, ale knoty anitipichové sady jsem nějak pozapoměl přibalit :-) No třeba žádný hřebík nepotkáme.
V Třebíči přibíráme Pavla, počasí se umoudřuje. Pavel naštěstí má spreje proti píchnutí, tak bereme sebou ty. Kolem poledne konečně vyrážíme. Cesta probíhá v pohodě až za Brno, kde se potkáváme s prvním velkým deštěm. Zastavuji na benzince ve Slavkově. Pavel zjišťuje, že nášivka "Watef Proof" je asi jediná nepromokavá součást jeho bundy :-). Přehodí si tedy trika za suchá a vysvítá opět slunce. Vyrážíme dál...
V podstatě cesta probíhá v klidu a pohodě až do Žiliny. Tady se vzhledem k příznivému času rozhodujeme, že se ubytujeme asi až v Liptovském Mikuláši. Za Žilinou zastavujeme pod hradem Střečno, ale na hrad nejdeme. V podvečer dojíždíme do Mikuláše. Ubytování v soukromém penzionu za 12 € jsme našli kousek za městem směrem k Tatralandii. První pohledy na aquapark a vrcholky Tater stály za fotky a video. Po ubytování jedeme do Mikuláše na večeři. Mooc dobrá. Nesmím zapomenout na další spršku deště :-) No uvidíme zítra, shodujeme se u plechovek piva a jdeme spát ...