Slovensko 2014

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Bothrops (249) napsal 31.01.2015 v 21:57

Jojo, moja pochazi z Tater tak jsme tam casto. Slovensko je prekrasna zeme, krasne jste se projeli, super fotky. Jen tak dal

Brudan (0) napsal 31.01.2015 v 21:09

Krásný a přes pár peripetií které jste absolvovali je cítit že jste si to užili. Mimochodem Jiří vážně pěkný fotky

Radek2107 (49) napsal 31.01.2015 v 11:33+1

Letos chystáme taky motodovcu na Slovensko, hlavně se zaměříme na divoký východ. Bardejov, Svidník, Medzilaborce+ trochu Maďarska, Tokaj. Už se těšíme.
Jinak cestopis v pohodě

Rascal (37) napsal 30.01.2015 v 17:39

noooo ta domaša me taky prekvapuje, ponevadz ja tam jezdil kolem dokola asi hodinu, a nenasel kloudneho ubytovani. Jeden motel v zatoce ktery byl jak z hororu :D (mozna to delalo pocasi) , jinak vsude cedule zakaz koupani a par rybaru...asi jsem byl nekde ze spatne strany nebo nevim...ale plno starych reklam na kempy ale ty fungovaly asi fakt za komancu naposled...nakonec jsem prejel na Širavu a tam uz to šlo :)

jakattara (9) napsal 30.01.2015 v 13:25

Děkuji za tipy ohledně ubytování a ohledně míst, kde netřeba ani zastavovat. Rád jezdím po kempech, Slovensko jsem navštívil loni s mými motokamarády na víkend a stálo to za to. I Slovenský ráj krásný a stojí za to se tam i projít. Šťastné a klidné další cesty vám přeji.

Miluna1 (24) napsal 30.01.2015 v 10:40

Dobrý . Slovensko se dá jezdit, Termální jsou v pohodě jen sehnat ubytko na jednu noc je problém.

Saturn (3) napsal 30.01.2015 v 09:56+2

pre planovanie cesty, ubytovania, stravy, pamiatok a podobne na SK (nielen sk) osobne odporucam
body zaujmu //motoride.sk/?P=waypoint/mapAJAX
v nastaveniach sa da odfiltrovat to co konkretne hladate ...

Dněprák (16) napsal 30.01.2015 v 07:47

Pěkná cesta.
Vloni jsem se ženou absolvoval cestu podél hranic ČR na Dněpru se sajdou , takže letos nás čeká to samé, ale kolem SR. Už to nebude na Dněpru,ale na Uralu. Chtěli by jsme jet podobně jako u nás, co nejblíže k hranicím s využitím i polních a lesních cest.
//www.motorkari.../?ft=162510&fid=

Bonaqua (14) napsal 29.01.2015 v 20:45

Na Slovač jezdím často a rád.Tři koruny a jízda po Dunajci Sice jsme při posledním výletu na Súlovské skály,nenašli Budzogáň,ale je to pro nás důvod k další návštěvě. A termály jsou kapitola sama pro sebe. Žebrající cigoši ve Slovenském ráji,to bylo trochu nepříjemné,ovšem rázně ukončené.Ale i tam se ještě vrátím,to je přesně podle mého gusta.Stejně jako Roháče. Nicméně z cestopisu jsem nabyl dojmu,že si to vaše baby moc neužily.

STOUPAvaradero (0) napsal 29.01.2015 v 19:51

Zdar , Slovensko je pěkný. My jsme si vybrali trasu po termalech, je jich plno a jsou nové. Při špatném počasí se máš kde ohřát a v okolí je dost ubytování v soukromi. Měli jsme s sebou stan , ale nepoužili.Celý týden bylo hnusně a v termálech bylo minimum lidí. Ty termaly i kempy se musí pohledat na netu , protože Slováci na reklamu nejsou. Můžu doporučit termal ORAVICE,VRBOV,VYHNE , kemp u Spiš. hradu v LEVOČI, vykoupat se pod vodopadem v LUČKY a teplý jezírko vedle v KALAMENY .

foksi25 (6) napsal 29.01.2015 v 19:48+6

Ahojte. Som rad, ze viaceri chodievate na Slovensko pravidelne. Je to krasna krajina, v ktorej je vela uzasnych miest. Vela Slovakov takisto chodieva k vam do Ciech. Mate krasne historicke mesta a ovela viac zachovalych hradov. A takisto prirodu. Ja sa chystam tohto roku za sestrou na navstevu do Plzne, aj ked to nebude na moto, lebo v polke marca (brezna) este asi nebude prave motopocasie. Ale velmi sa tesim.
Na Slovensku ste si vybrali fajn trasu. Prekvapila ma vasa skusenost s plnym kempom na Domasi. Ta totiz uz niekolko rokov bojuje s nedostatkom vody a turistov. Inak, kempovanie ako take je v Cechach na ovela vyssej urovni. Mozno mate viacej dobrodruznu povahu Su regiony kde je hustota tmavych spoluobcanov vysoka a okolie Medzeva a Jasova patri medzi top. Ale nie je to pravidlo o celom Slovensku. Verim, ze sa vam vsak u nas pacilo a radi sa na Slovensko vratite. Myslim, ze Cechov stale vnimame na Slovensku ako "bratov". S vynimkou hokeja, samozrejme

Rascal (37) napsal 29.01.2015 v 17:57

Taky jsem v letě absolvovat cestu kolem slovenska (necelych 2tis km , ale jsem z ostravy :) ) .
Stim overovanim kempu mas naprostou pravdu...nektere co jde dohledat na internetu fungovali snad naposled za komanču...

Palma: Kemp Drienok v Turcanskych uz asi nikdy nenavstivim, byl jsem tam na posledni noc dovolene , vzali jsme si chatku aby jsme posušili veci poradne, a ve spani nas diky pootevrenemu oknu okradli o 150e, 2000kč a telefon za 11tis kč, vsecko jsem mel prakticky u hlavy a daaaleko od okna :D ale to byla jedina spatna vzpominka ;)

mikni (103) napsal 29.01.2015 v 17:38

...jo ,za mě taky ,letos se tam chystám podívat,tak asi na prodloužený víkend.

petr202 (8) napsal 29.01.2015 v 13:34

Pěkné čtení.Tatry a Tri korunky v poho.Hezký výlet za pár korun.Romské getha jen profrčet a rychle pryč.Jo a za ty kiláky by jste dali i tu Francii.Ať se daří.Za mě .

palma (3) napsal 29.01.2015 v 12:24

Ahoj,taky se chystáme na motodovču na Slováč.Dík za tipy,některá místa jsou shodné s naší trasou.Loni jsme jeli Orava,Tatry,polske Zakopane totálně zasekaný autama ze všech stran!Nízke Tatry ok,až na ty gheta s opálenýma,B.Bystrica,přejezd Harmanec dost dobrý,Tur. Teplice kemp Drienok ok.Pak přes Půchov dom.Bylo to fajn.

Uch (22) napsal 29.01.2015 v 10:16

Dobry,je to kousek a videt se tam daji pekny veci. Slovensko muzu, letos tam taky zajedem.

Tommino (6) napsal 29.01.2015 v 07:44

Zdar. Pěkná cesta. Na několika místech jsem se byl take podívat. SK je dobrý cíl se spoustou zajimavých mist.