Splněný Alpský sen

Měsíc před koupí motorky jsem hlásal ,že v roce 2015 se vydám projet část Alp na motorce. A stalo se , letošní rok se vymyslela cesta ,stačilo se zmínit v práci co mám v plánu a ejhle ! Přidali se ke mě dva kolegové .

DEN 1

Ztřeštěný nápad se stal skutečností . První sezónu na motorce a hned Alpy . Strach byl větší než jsem si myslel . Ale tak teda VYJÍŽDÍME !!

Lukáš (já) Suzuki GSF 650N Bandit

Radek a Lucka Yamaha Thundercat 600

Petr Honda Cbr 600

První den nás čekala dlouhá cesta nějakých 470km z Karvinska až do Borovan . Abychom si cestu zpříjemnili tak malá zastávka u známé na kafíčko v Hranicích musela proběhnout . Řekli jsme si ,že první den i pro rychlost to vezmeme po dálnici do Znojma . Nápad pěkný realita pitomá . Klasika ! 15km dlouhá kolona před Brnem . No nějak jsme si poradili a dostali se do Brna . V Brně nás čekal Tom další účastník na krásné  KTM 1190 R . A jsme v kompletu !

Vyrazili jsme na cestu . Chtěli jsme do Borovan projet rakouskem a tak se stalo . Stačilo přejet hranice a člověk věděl ,že je totálně někde jinde . Uklizené okolí , všechno krásně upravené a ty silnice !!

Pokochali jsme se a dojeli zpět do česka respektive Borovan . První noc byla před a za námi J

DEN 2

Druhý den jsme ráno vyrazili asi kolem 9 , však co máme na to celý den cca 370km .Není kam spěchat . První záchytný bod pro nás bylo městečko Hallstatt . Ale nepředbíhejme !

Co čert nechtěl průser na půli cesty u jezera Trausee. Radkova Yamaha zastávkovala . Baterka mrtvá a co teď v neděli ? Všude zavřeno . No nic projeli jsme město jestli nebude něco otevřeného ,ale marná snaha . Zkusili jsme jestli to natočí s jinou baterkou a povedlo se . Koupily se ,ale startovací kabely . Bez nich by to nenatočil ani Spielberg. (Po konci dovolenky se zjistilo ,že je vadný regulátor dobíjení)

Naštěstí přestala stávkovat a projela celou dovolenou.

Hurá před náma cedule Hallstatt . Dojeli jsme k náplavce pro lodě . Nechali motorky spočnout a hopem do vody . Krásná ,čistá voda a co čert nechtěl vedle nás 3 krásné češky detaily si nechám pro sebe :D

Po vykoupaní a naleznutí rakouské vodní příšery jsme sedli na motorky s vidinou Maria ALM.

Hurá dorazili jsme na místo ubytování kde nás čekal český apartmán . V něm jsme měli ubytování po 3 noci . (A garáž!!)

Krásná dědina co dodat . Jezdil jsem s hubou otevřenou celou dobu . Nemělo ji smysl zavírat .

DEN 3

Krásné ráno a hurá na Grossglockner .

Každý mi radil nejezdi dopoledne . Buď brzo ráno a nebo později odpoledne .

Houby ! Vyrazili jsme až se nám chtělo a dorazili k mýtné bráně asi kolem 11 dopoledne. Musím říct moc lidí nebylo . Jelo se krásně a nikdo nás nezdržoval.

Ženská na mýtné bráně nás varovala před silným větrem v některých úsecích .

No měla pravdu ,ale i tak počasí krásné a pak zase kousek mlha a mrholení . Nepromoky sloužily spíš k odrazu větru ať nám není taková zima . Asi nějaký poslední kilometr pod Grossem bylo jezírko s vodopády .

Heh sázka o 100 Euro kdo tam vleze nahý a vykoupe se . No našel se odvážlivec ,ale pak jsme se ho ptali jestli se Jmenuje Radek nebo Radka . Voda studená jak břitva . Přežil !

Pár udivujících výrazů turistů okolo . Sranda musí být .Pak už nás jen čekal pohled na Grossglockner a kafíčko na vrcholku + řádná dokumentace.

A zpět do Maria Alm .

DEN 4

Cesta na Kehlesteinhause  (Orlí hnízdo)

Ráno nám propršelo ,ale námi nastudovaná předpověď před odjezdem celkově vyšla jak hodinky .V 11 se to zlomilo a bylo zase krásně . To nám vydrželo celou dovolenou.

Dojeli jsme do města Berchestgaden a vypravili se na zastávku Hintereckt .

Motorky zůstaly dole a my se autobusy a o 16 euro lehčí vypravili za historií . Šofér byl frajer . Klobouk dolů jak s náma jel a v jakých místech . Dorazili jsme asi 130 výškových metrů pod Orlí hnízdo . Čekal nás asi100m dlouhý tunel pěšky a na konci krásný zlatý výtah ,který nás vyvezl 124metrů až přímo do chaty Adolfa Hitlera.

Ten chlap si to uměl zařídit . Neskutečný výhled ,nepopsatelný zážitek z takových míst . Práce lidí ,kteří mu to stavěli mě zarážela . bylo to něco neskutečného . Ale o tom si přečtěte na internetu .

Zpáteční cestu jsme si dali trošku delší trasou o něco více zatáčkovitou . A posledních 15km zatáček jsme znali . Takže nějak to do nás vjelo a snažili se si trochu zablbnout a zkrátit poser-proužky . Zážitek skvělý z celého dne a konečného hobby závodu :D

DEN 5

Pátý den nás čekalo něco přes 500 km z Maria Alm do Valtic .

Co vám budu povídat. Gumy krásně sjeté z Alpských zatáček a pak si najedete skoro 500 po dálnici a ploška je zpět . Jasně zamrzí to J

Ale co zvládli jsme to i když to bylo opravdu unavující .

Ve Valticích už bylo nepříjemných 30*C kdežto v Alpách se nás drželo tak 23*C .

Prošli jsme se po známých místech a zašli si na burčák .

Poslední noc jsme si užili pod Valtickým zámkem.

DEN 6

Šestý den už jen cesta domů a moje malá zastávka za rodinkou po cestě .

Před Otrokovicemi jsme se rozdělili a já pokračoval do Lhotky.

Odpoledne mi přišla sms . Heh regulátor nevydržel a 100km před barákem začalo Yamaze a Hondě štafetové předávání baterek . A menší výbuch burčáku na zadním nosiči . (PS:Já mu to říkal ,ale nedal si říct )

Odpolední cestu domů jsem si užil i když sám . Projel jsem nachystanou dráhu pro Barum Rallye Zlín a doma spokojeně usnul se vzpomínkami ze zážitků naší společné dovolené .

Doporučuju vám si to tam projet s partou přátel . Zážitky jsou neskutečné ,ale co je hlavní vzpomínky zůstanou .

Ujeli jsme 1950 Km za 6 dní .