Malý okruh Alpami aneb reklama na vodácké pomůcky

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Japekar (1) napsal 15.11.2016 v 06:50

Díky všem za komentáře a pochvaly :D

melda2 (1) napsal 05.11.2016 v 10:28

Moc pěkný, vymýšlíme nějaký výlet na příští rok a dost jsi nás inspiroval.

kobza79 (2) napsal 21.09.2016 v 13:49

Krásný výlet, hezky jsi si to užil a to je nejdůležitější, že z toho máš dobrý pocit a jseš plný dojmů. Hezky napsaný, fotky krásný.

aldags (2) napsal 14.09.2016 v 23:26

taky vetsinou sam.clovek si neskutecne odpocine

mikni (103) napsal 14.09.2016 v 09:53

jak už jsem častokrát napsal,někdy je samota nejlepší společník,taky už jezdím rád sám,člověk alespoň pozná sám sebe a ta "absolutní" svoboda je k nezaplacení

Japekar (1) napsal 14.09.2016 v 06:21

Díky všem za komentáře.
@Diaboluss - díky za info, mám tam víc chyb, systém je však nepovoluje opravit :/
@Komorerht - ten Solden má víc. Na horním parkovišti byla hrdá cedul s 2795m.n.m

Diaboluss (42) napsal 13.09.2016 v 22:11

Pěkný výlet, pěkný - stručný a zábavný - popis! Jednoznačně tleskám! Ty Alpy jsou vážně úžasný, nevíme, co máme za rohem!
Jen tam máš nepřesnost v popisu toho skalního masivu, je to Tre Cime ne Tre Crime Sorry, jsem horolezec...
Jinak

RTourer (68) napsal 13.09.2016 v 14:18

Zábavný A úplně nejvíc mě dorazila předposlední věta

Sat1 (3) napsal 12.09.2016 v 22:52

Letos po motodovolene ve ctyrech jsem dva tydny na to vyrazil taky sam do Rakous, jen na vikend a vecer zpet do CR prespat u Trebone a rano zase pres caru. Vyjde to levneji a vsechny trasy jsem mel stejne kolem hranic. Je to uplne neco jineho, clovek si hrozne odpocine a hrozne me bavilo si vecer v kempu u vycepu sednout do rohu, vypnout telefon a pozorovat ostatni. I kdyz vsechno skupinky lidi, tak kazdej v ruce telefon a komunikace vazne.

hlousici (0) napsal 12.09.2016 v 21:31

Super. Pěkná cesta. Jen se nebát. Jezdím většinou sám. A ta svoboda že jedeš kdy chceš, kam chceš, kudy chceš je k nezaplacení. Je ale pravda že večer bys klidně u pivka s někým pokecal. Třeba letos ve Skotsku šest dní pršelo, do toho opravdu pěkné úseky a tak se ve mně motaly pocity že jsem v noci nemohl spát. Bohužel když neumíš slovo anglicky jako já, tak si moc nepokecáš.
Hold někdy se i něco pos... Ale to k tomu patří. Pokud nejsi na konci světa bez signálu tak se to dá přežít. Je třeba to nebrat tragicky.

Zipák (8) napsal 12.09.2016 v 19:41

Ty fotky nemají fychybu

Japekar (1) napsal 12.09.2016 v 11:48+1

Díky
@fidlimydli jj, souhlas s plánováním. Jinak, jo, počasí vyšlo velice pěkně :D
@alfík68 jj, dokud se nestane nějakej průser tak je to paráda.
@pepr67 taky myslím, že slohem nevládnu ale sepsal jsem (si) to i protože paměť je děravá.

Brukev (850) napsal 12.09.2016 v 11:38

Krásný fotky, krásná trasa... Alpy jsou prostě boží Já teda samotu nerad ale to je prostě věc každého Tys to evidentně dal velmi pozitivně a to je super. Solden musíme zkusit... to musí bejt zatáček...

děkuji za inspiraci

Komorerth (60) napsal 12.09.2016 v 11:12

pekne napisane.. a inspirativne. Ten Solden som hladal, zaujimalo ma to (kvoli bicyklu) ale zistil som ze to ma len 2660mnm. To oproti edelweisspitze uz nie je moc metrov navyse

pepr67 (5) napsal 12.09.2016 v 10:48+1

Parádní fotky , dobře napsáno a docela rozumím tomu jet sám. Byl jsem takhle letos kolem švýcarských jezer. Nevládnu skvělým slohem, tak to asi zůstane jen v paměti. Poprvé mimo republiku (blbnu na motorce od loňska) a ještě sám, bylo to skvělý, ale občas bych ten skvělej rozhled a pocit s někým sdílel a mohl říct :" tyvole, to je nádhera!!" ale byl jsem sám , takže smůla

k2j89 (25) napsal 12.09.2016 v 09:37

pěkné, stručné, zajímavé

alfik68 (3) napsal 12.09.2016 v 09:32

Hmmm,hmmm,cestování v jednom má své kouzlo a jsem taky radši sám,Ale letos bylo štěstí že jsme byli v okolí Cortiny dva,páč jsem si na Valpaloře prorazil olejovou vanu a asi bych tam byl ještě te%d nemít sebou parťáka.Líbí se mi styl kempingu nadivoko a v Itálii nebyl žádný problém,Mají tam hodně míst.

fidlimydli (319) napsal 12.09.2016 v 09:22+1

Když už se mi vzdávají pocty za živa, nedokážu si představit, co to bude až zesnu.

Vidím, že Ti vyšlo skvělé počasí a dovezl jsi stejně až kýčovitě krásně fotky jako já letos z Norska. Jako z firemního nástěnného kalendáře. Zkrátka jak je světlo, fotí se samo.

Samota nemusí vyhovovat každému, někdo potřebuje tu organizovanost, sdílení a často taky, aby to naplánoval za něj někdo jiný. Pro mne je plánování už v podstatě cestování a svoboda nadevše. Když jsem letos stál nad fjordem, hleděl na asi nejhezčí scenérii v životě ... zapadající slunce za fjordy, kolem ticho a stan na pokraji skály, zase jsem věděl, proč jezdím sám. S partou bych se na ten fjord nedostal, nikomu by se nechtělo lézt hodinu nahoru pěšky a s výbavou na nocleh už vůbec ne.

Zelinář (292) napsal 12.09.2016 v 04:45+1

Aspon to bych bral, bo ja sem nikdy dal nez za Ancou pro rohliky nebyl... .