europ_asistance_2024



Grossglockner aneb Jawy vs.Čezety

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
k2j89 (25) napsal 17.12.2017 v 19:02

Hezký cestopis, jen se přidám k Targusovi, pokud vím tak od kývačky měla Jawa ve předu i vzadu stejné obložení, aby se dalo zaměnit přední kolo za zadní bez jakýchkoliv problémů, ke změně došlo u 639 s kotoučovou brzdou. Ale že jste opravovali, to se může stát každému a kdykoli. Splnili jste si sen ačkoli jste nedoufali, že tam dojedete .

Bambis.84 (0) napsal 16.12.2017 v 15:09

Škoda že Pepa nedojel ale super...
... čest českým strojům

vilda_vrtule (19) napsal 15.12.2017 v 15:59+1

Staré plečky, klepe se to, šroubky se na tom povolují, nespolehlivé jsou a smrdí... kéž bych měl jednu doma v garáži a mohl si jí hýčkat

Luki42 (4) napsal 15.12.2017 v 13:08+1

všem chci poděkovat za komentáře, ať už pozitivní nebo negativní. Na naši obhajobu chci říct jen toto... my jsme ani nedoufali, že dojedeme celou trasu a už vůbec ne bez nějaké opravy. Všechno to jsou motorky co už něco pamatují. Najeli jsme x stovek km bez závad. Prostě jsme si to vybrali všechno na cestě. Nelitujeme ničeho a naopak jsme si to užili. Hodně nás to stmelilo a neodradilo od dalších cest. Všechno to co se stalo nám se může stát komukoliv i s lepší přípravou.

Šlo mi spíš o to, že všechno co jsme nabalili na opravu nebo jako náhradní díl, bylo použito. V tom byl ten vtip. Myslím, že kdyby jsme toho vezli ještě více tak ten cestopis je mnohem delší.

spike-cz (137) napsal 15.12.2017 v 11:34

Kluci tohle pro mne je cestopis produkující smíšené pocity. Že jste se pustili s veteránama na cestu je ok, že cesta byla nirvána pro mechanika-workoholika, to by mně vadilo.
Nic proti jawám a čízám. Jako strakoňák je značka ČZ moje srdeční, ale když kamarádi jeli na Jawarally do Nizozemska, neopravovali ani jedinkrát. Od cesty očekávám zážitky jiného druhu než každodenní opravy.
Nicméně styl se mi líbí, jedničku jsem odkliknul a budu se těšit na cestopis na těch japoncích.

Vlašák7 (0) napsal 15.12.2017 v 06:52

Hezké, kolem Attersee a těch ostatních jezer to znám jako svoje boty. Když je pěkně, je to tam krásný. A kousek je taky na Postalm,což je taky pěknej výjezd.
Mimo jiné hezky napsáno

Geodet (35) napsal 14.12.2017 v 22:47

Proti gustu žádnej dišputát, ale takovejhle očistec s motorkama bych zažít nechtěl.

verconika (0) napsal 14.12.2017 v 22:44

Opravdu dobrodružná cesta a moc krásně napsáno Jen příště zvolit letní termín pánové, abyste nahoře i něco(GG) viděli Jinak palec hore všem..

gremmi (1) napsal 14.12.2017 v 22:03

Moc hezky jsi to napsal draku řekl bych, že jsi nevynechal žádnou poruchu i když jsem dojel zpět dodávkou-velké dík Pištovi (bynalli ) tak do dneška, když si na tu jízdu vzpomenu,tak se tlemím jak jelito I když jsem byl na GG potřetí, tak tenhle výlet byl suverénně nejlepší Mezi svátky jde motor z ČZ ven

Jirži77 (10) napsal 14.12.2017 v 21:24+2

Klobouk dolů pánové . Hodně krásných kilometrů a hlavně kolama dolů

Mikiss74 (1) napsal 14.12.2017 v 20:38+1

Výlet na GG je určitě paráda, jezdíme tam každý rok. Vyrazit na veteránu je pěkné dobrodružství. Vyrazit na Jawě, to už chce pořádnou odvahu, vím o čem mluvím, taky mám jednu. Ale vyrazit na strojích bez údržby, tak jak to vytlačíš že stodoly, kde to před 30ti lety někdo odstavil...? To už je ignorance...

jarka49 (1) napsal 14.12.2017 v 20:21

Paráda jste borci

sweetM (28) napsal 14.12.2017 v 20:11+1

Je vidět, že nervy máte v pořádku. Měl jsem ČZ 175 Sport a také Jawu 250. Svíčka, zapalování, ucpaný karburátor byly velmi časté závady, hlavně když pršelo. Přeji stále pevné nervy a plno zážitků na cestách.

Targus (430) napsal 14.12.2017 v 20:10+1

Njn, hodně motorek čs. výroby pohromadě (počínaje dvěma) = jistota řádných trablů při jakémkoli pokusu o cestování.
Mně to spíš připadlo jako rychlokurz pro zaučení mechanika na křápy čs. výroby, včetně tzv. zkouškových chytáků (nesprávné obložení), což jsem teda netušil a mám pocit, že si děláte ze čtenářů hodně velkou srandu.
Ale je fakt, že jsem neměl nikdy úplně novou motku těchto světoznámých značek a je možné, že předešlý majitel bezostyšně kola proveksloval s nějakým jiným bastlířem - pardon - "tuničem", takže jsem měl vždy obě brzdy stejné.
Ale mělo to i své klady. Např. jste se nenudili.
A my máme o čem diskutovat.

Hanys50 (2) napsal 14.12.2017 v 19:02-1+1

Zajisté máš pravdu Ivo, ale i na téměř novém stroji a důkladné přípravě před cestou může vzniknout neodstranitelná /na místě/ závada, tak jako mě v roce 2016, kousek za Linzem a už jsem jel /tedy motorka/ domů na vozíku . Kluci ale asi věděli do čeho jdou a taky podle toho byli připraveni a obdivuji jejich odvahu. Posílám pozdrav do Pstruží a snad těch poruch bude příště méně.

Opl (59) napsal 14.12.2017 v 11:57+4

Tož nevím,za to co jste odjeli .Ale jet s takhle nepřipravenými motorkami .Ona i ta Jawa či ČZ při dobré údržbě odjede ledacos.Něco o tom vím .Např.vloni jsme se domluvili s kamarádem v hospodě a za dva dny jsme jeli na GG.Tam a zpět za čtyři dny cca 1350 km (cestu zpět jsme dali v kuse).Jawa 500 oHC bez problémů a kamarádovi na Zündappu 600 (1939) prasklo spojkové lanko,což byla oprava na 15 minut.
Příště pořádnou přípravu .
//stopl.rajce.idnes.cz/Veterani_na_Grossglockneru/

Luki42 (4) napsal 14.12.2017 v 11:47+2

jn těch oprav bylo hodně, ale srandy kopec... ještě že jsme měli šikovného mechanika sebou

bynalli (2) napsal 14.12.2017 v 10:19+1

Super...téměř každá fotografie s mechanickou tématikou...stateční hoši

Kóča. (0) napsal 14.12.2017 v 08:28

bomba, dobrý šílenci



TOPlist