Faro 2013 a zbytek Evropy

V roce 2011,po dovolené na Korsice,jsme si s Láďou říkali kam dál?Říká,četl jsem cestopis o Faru,tak ho dáme taky.Rok se s rokem sešel,mezitím se k nám přidali další dva členové,proběhla seznamovačka v Bükfürdu a den odjezdu se přiblížil.Na mašině proběhla výměna náplní,zadní gumy + desek + kontrola všeho ostatního.Den předem jsem na mašinu vše připevnil a ráno se mohlo vyrazit.

Faro 2013 a zbytek Evropy

Kapitoly článku

13.7.-1 den - Cesta do Fara

V noci jsem toho moc nenaspal,ostatně jako pokaždé,když někam jedu.Po sedmé hodině jsme za hezkého počasí vyrazili směr Nový Jičín,kde byl sraz s Láďou a Mirkem.Potom jsme pokračovali do Brna,kde se přidal Titus.Po nezbytné kávě jsme v plné síle pokračovali směr Německo.Kousek za Brnem přišlo první překvapení.Mirek,zvyklý na chopráckou kochačku okolo 80-90km/h zjistil,že mu to ve 130 bere víc a cca 300 m za benzinkou mu Honda chcípla.Naštěstí Láďa měl náhradní kanystr,tak mu za všeobecného veselí dolil benzín.Poté co se to opakovalo i v Německu,si Mirek dával pozor a vždy se benzinka začala hledat hned,jak se rožlo hladové oko.Zbytek cesty po D1 proběhl bez problémů a po přejetí hranic v Rozvadově jsme pokračovali po A6 až do Heilbronnu,odkud jsme pokračovali po A81 dolů na Francii.Poněvadž se blížil večer,zadali jsme v navigaci nejbližší kemp,který jsme našli v Schellbronnu.Cena 15E za dvě osoby+motka+stan.Na recepci příjemná paní,která nám otevřela místní obchůdek,takže studené pivo a limo na večer bylo samozřejmostí.Kemp byl stejně jako ostatní, kterými jsme projeli čistý,wc a sprchy za které by se nemuseli stydět v hotelu.Najeto 930 km.             

14.7.druhý den

  
Ráno po sbalení stanů jsme  pokračovali  v cestě.Zbytek Německa jsme jeli  po dálnici a po překročení francouzských hranic jsme najeli na neplacené cesty,které byly v super stavu ,jediné co nás překvapilo,byly kruháče.Francouzi snad neznají normální křižovatku.Když už jsme se rozhodli hledat kemp,zjistili jsme na benzince že Jardovi uchází zadní kolo a že má defekt.Naštěstí měl náhradní duši,vytáhl vercajk ,monter páky jak ze servisu a za hodinu bylo přezuto.Kemp DuLac jsme našli v Palinges.Za 12E super kemp na břehu rybníka,tak jsme se ještě na večer okoupali.Najeto 557 km . 

15.7.třetí den

Ráno jsme po nádherné A75 pokračovali směrem na most v Millau.U mostu trefujeme vyhlídku,kde pořizujeme fotky a koukáme na to monstrum.Na to jak jsme zvyklí na náš bordel okolo stavby silnic,je pro nás nepředstavitelné,že by tohle postavili u nás......Potom se přemisťujeme kousek po placené cestě,2E za 50 km,do Lézignan-Corbieres,kempu La pinéde.13E,bazén zavřený, protože se tam mělo cvičit.Jarda po hodině zjišťuje že na recepci zapomněl foťák,naštěstí mu ho v poho vrací.Najeto 625 km.

16.7.čtvrtý den

Milý deníčku,začnu na rovinu,to byl k.rva den.Ráno jsme vyrazili směr Andorra.Na jedné křižovatce jsem si bláhově myslel ,že kluci pojedou ještě na žlutou.Tak jsem kouknul doleva a doprava,jak vypadá provoz a když jsem zvednul hlavu a přidal plyn,koukám na Láďovo brzdové světlo.Průser,mašinu stáčím doprava a se zablokovaným zadním kolem dřu Láďovi kufry zipem svojí tašky.Má ze mně opravdu radost.Na hranicích s Andorrou se klukům trháme a s Láďou si užíváme zatáček a možnost předjíždění v kolonách.Na vrcholu u nás zastavuje Rakušák na šestkovém banditu s prosbou o pomoc.

Totálně vytahaný řetěz chce aspoň trochu došponovat.Jarda opět vybaluje nádobíčko a klukovi, který jede do Barcelony,toho smrťáka trochu šponujem.Přímo v Andoře se poprvé projevil můj problém s ventilátorem.Při popojíždění v kolonách slyším divný zvuk.Protože jsem v našich podmínkách nikdy nezaznamenal zvýšenou teplotu vody,přehlídl jsem zvyšování teploty.Až červená kontrolka mě upozornila,že se něco děje.Po odstavení motorky se mi chtělo brečet,z Hay chcala voda proudem.Si říkám a ku.va.Divné bylo že nenajel ventilátor.Po vychladnutí jsme zjistili, že voda vyvařila přes přepad expanzky.Dolil jsem fridex vodou a čekal,co se bude dít po nastartování.Motor normálně najel a my parkujeme motky v boční ulici.Poněvadž mám úplně po náladě,sleduju spíš teploměr,odírám zase Láďovi kufr na pravé straně.Holt smůla.........

Z Andorry míříme po A2 do Zaragozy.Tam nacházíme kemp za 21E.Super s bazénem,opět bez koupání,společně s námi přijíždí do kempu sanitka a někoho u bazénu oživuje.Večer jdeme do hospody na perfektní pivo.Po čtyřech dnech na mašině nám pivo čepované do zmražených sklenic přišlo jako malý zázrak.Navíc po každé rundě donesl číšník pozornost podniku.Chipsy,cibulky,okurky,párečky,opékané brambory a nakonec škeble.Pivo bylo silné,takže po pěti bylo vymalováno :)Aspoň jsem zklidnil stres z Andorry.Najeto 526 km.

 17.7. pátý den

Ráno vyrážíme v osm hodin po A2 směr Madrid.Z Madridu  po A4 směr Consuegra na větrné mlýny.Po focení v 50 C u mlýnů,jedeme po A4 do kempu Villa Franca v Cordobě.Po cestě vidíme požár podél silnice,síla.Kemp za 21,5E,super s bazénem,kde se konečně koupeme.

Na Španělsku bylo super, že jsme ho přejeli po neplacené silnici která měla parametry dálnice.Benzín byl o cca 10 centů levnější než ve Francii,na Andorských 1,3E ovšem neměl,stál okolo 1,5E.Najeto 717 km.

18.7.šestý den

Ráno nás překvapila absolutní tma.Balíme se při baterkách a po  A4 vyrážíme do Sevilly a poté po A49 do Portugalska.

Super pocit když člověk přejíždí most mezi Španělskem a Portugalskem.Konečně.Po dalších cca 60 km jsme ve Faru.Aleluja.První foto před branou,platíme vstupné 45E a jedeme hledat Libora 600,s kterým jsme tu domluveni.Po nějaké době nacházíme jeho stan podle Páva a stavíme stany.Při hledání Libora projíždím kempem a nestačím se divit.Ta rozloha je obrovská......Zbytek dne odpočíváme a rozkoukáváme se.Najeto 360 km.


19.7-21.7  - Faro

 

 Tři dny ve Faru.Za 45E máte ubytování,tričko,nášivku,odznak,nějaké jídlo.Super zábavu která na hlavním podiu začínala okolo desáté a končila v ranních hodinách.V dalších stanech byly další představení a zábava.Do toho stánky s občerstvením,přehlídka přestaveb a motorkáři......Tisíce a tisíce lidí a motorek,nedokážu odhadnout kolik.Ani si netroufám....

 My jsme přes den lenošili na plážích,udělali si výlet do Sagresu na nádhernou pláž a maják a užívali si motorkářského šílenství,kterým žilo celé Faro........


 Jedna ohledně MC.Klubů tam bylo po kokot,ale neviděl jsem jediný problém v tom ,že by někdo kontroloval velikost koleček nebo  nášivky na zádech.Tam ji měl každý....Ta hysterie okolo nášivek na zádech je snad jen u nás.Kydy typu......blá,blá.....v zahraničí každý musí vědět co máš na zádech,aby věděl že ho nezabiješ......blá,blá.....nikdo nemůže myslet vážně.Opravdu český rybníček.....Organizace srazu byla perfektní,všude pořadatel,organizovali dopravu,hlídali abys z kempu odjížděl s přilbou,pohoda.Žádné zbytečné gumování,střílení z výfuku,jízda po zadním.Prostě chtěli aby to bylo bez průseru.Když si vezmu že u nás mám první spálenou gumu,tak si připadám jako ocas....Tady to bylo tak nějak normální,při tom kvantu lidí to asi jinak nejde.Sranda byla u sprch.Studená voda,sprchy bez zástěn,takže každý se myl v plavkách jak u Vyvolených,zase,v tom počtu to jinak nešlo.Krom Libora jsme potkali pár motorkářů od nás,některé odsud,čímž všechny zdravím.....Hlavní hvězda byli Saxoni,perfektní koncert,staříci to dobře rozjeli.Losování hlavních cen byl taky zážitek.


 Super byl závěrečný raut pro zůstávající motorkáře,všechno jídlo,pití zadara.Předseda klubu nosil jogurty a vařil guláš,klobouk dolů.Zhrnuto,Faro překonalo veškeré naše očekávání a stálo to zato.

POKRAČOVAT V DALŠÍ KAPITOLE

Kapitoly článku

Jak se Vám líbil tento článek?
Průměr: 1.28
Známkováno: 25x

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.


TOPlist