Jak jsem jel sám na závod MotoGP – TT Assen 2009

Uvedený kemping jsem našel na internetu a zaujalo mne, že mají v menu i českou vlaječku a částečně „počeštěnou“ stránku. To bylo dáno tím, že tento rodinný kepm má jednu dceru vdanou do ČR, takže už před odjezdem jsem jsem si s Antje Dijkstra psal e-mail. Tento kemping se vymikal běžně známým podobným, kde se nedá na podobných akcích spát, kde opilci dělají hulvátský nepořádek až do rána (a to jsem použil celkem slušný výraz). Bylo tu útulné prostředí, s několika samostatnými prostory, oddělenými od sebe ozdobnými tujemi a stromy.

Zde když někdo nastartoval večer motorku, tak mu hned šéf pohrozil, že mu odebere do rána klíče. Stejně tak hlasitá hudba mohla být jen do 23:00. To ale neznamenalo, že kdo se chtěl bavit třeba dorána tak tak to nešlo. Šlo, ale kutrurně. Jak jsem zjistil, osazenstvo kemku bylo z 50-ti % stabilní a jednotliví návštěvníci se znali (většinou zde byli ubytováni Holanďané, Němci, Dánové, pár Angličanů a já.
     Třeba večer mě zavolali, že jeden Angličan bude dělat neformální koncert, tak jsem si sedli do oblouku a poslouchali U2, Beatles,.....

Bylo zde komfortní vybavení se zděnými umývárrnami, toaletami a se sprchou s teplou vodou. To vše za cenu 10 € / noc, což v porovnání s ostatními 20 kempy v okolí nemělo srovnání ani co do ceny, ani co kvality služeb a přátelského prostředí. Možnost za úhradu 5 € / noc získat připojení na elektřinu (ne ale do stanu, jen pro obytná vozidla). V průběhu celého dne v kempu fungovala strážní služba a průběžně procházela prostory.

Vypadalo to trochu směšně, když jsem rozbalil stan, jelikož jsem tam byl dva dny jediný motorkář mezi pár obytnými přívěsy. Ale ten starší pán mi hned když viděl tu moji trapnou trojnožkovou sedačku donesl z přívěsu luxusní skládací křeslo, které jsem měl půjčeno až do neděle.

Tento kemping funguje při všech větších závodech na okruhu, hlavně ale v době závodů MotoGP a WSBK.

Drobným problémem zde všude byla cena piva, kde stála 2 dcl 1,5 € (ve vedlejších kempech ale 2 € / 2 dcl), prodávali tu ale i metr piva za 18 €, nebyl ale z půllitrů tak jsem si ho nekoupil. Po mojí připomínce, že točit do 2 dcl poháru pivo je barbarství, tak měli již následující den několik pohárů 4 dcl.