VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

mlynec998 (-6) napsal 20.09.2011 v 19:07

zatial nosim na vylety len Schwarzvalsku sunku.no po takomto cestopise si ju tam pojdem asi na jar kupit osobne...
super typ na vylet

zmulin (371) napsal 14.09.2011 v 09:11

Pro GILL atd.:S tou dálnicí atd. v německu rozhodně nesouhlasim.Mě tam při 180km/h vyblikávaj domorodci,kterejm se zdá,že jedu pomalu.V dešti jsem taky nikoho moc zpomalovat neviděl(pokud to nepřikázaly cedule) a rychlost překračují celkem běžně.Pravda je,že jsou povětšinou jako řidiči mnohem klidnější a silnice maj v mnohem lepším stavu. Žádný štěrkový nástrahy od silničářů,ani různý typy zemědělských pastí tam taky nejsou.Asi mimo jiné lepší vymahatelnost práva po způsobených nehodách atd..Bohužel pytle odpadků poházených okolo našich hranic nám sem vozí ti samí "vychovaní" němci...

zmulin (371) napsal 14.09.2011 v 08:54

sedy vlk:Máš pravdu.Sem to zase zmotal.Přeložil sem si nějak Černý les 1007mnm. kterej jsme cestou na Bavorský les atd. nějak víc probírali(v souvislosti s Kyrilem) a já ten název přisoudil hned většímu území
každopádně už jsem se zorientoval a o to je tenhle cestopis pro mě cennější

GSXJarda (274) napsal 12.09.2011 v 16:04

Moc hezký výlet pánové Schwarzwald už mám jakžtakž projetej.Jen ty Vogézy ještě nevyšly...tak snad jednou

jackalino (1) napsal 12.09.2011 v 09:08+1

Pěkně napsáno,já mohu jen doporučit z vlastní zkušenosti že týden je minimum a dodat vynikající kuchyni,víno a vskutku přátelské obyvatele.
K paraelní diskuzi o stavu mysli v zemích Česka bych nabidnul moji verzi řešení:"nebudu čuně ani kdybych zůstal slušný sám"
a praktická: furt ve střehu a na křižovatkách 2x,život ani zdraví vám vina či nevina nevrátí.
Zdravím všechny.

Zumka (0) napsal 08.09.2011 v 11:00

A na zpáteční cestě můžete třeba ještě navštívit u Bodamského jezera ve Friedrichshafenu muzeum vzducholodí Zeppelin.

Zumka (0) napsal 08.09.2011 v 10:56

Ve Schwarzwaldu a Vogézách jsme strávili před 2 lety nádherné dva týdny. A rozhodně jsme tam nebyli naposledy, moc se nám tam líbilo.
Projeli jsme většinu míst, které jsou v cestopisu, na rýnských vodopádech jsme si udělali čas na jízdu lodičkou přímo k vodopádům - vystoupali jsme i na tu skálu uprostřed, to byl hukot.

Jako další místo bych doporučila francouzské město Colmar, kde je čtvrť zvaná "Petit Venise" - Malé Benátky. Jsou tam kanály, na kterých se jezdí lodičkami, kolem krásné hrázděné domky.

Po cestě na Grand Ballon můžete navštívit hřbitov vojáků z 1. sv. války - "Le Vieil - Armand" nebo taky "Härtmannswillerkopf". Na jiném místě je třeba k vidění pomník obětem spadlého bombardéru Halifax za 2. světové války.

Když už budete v Riquewihru (který je opravdu nádherný), tak zajeďte kouknout na nedalý "červený" hrad Haut Koenigsbourg.

Na Německé straně je pěkné třeba centrum městečka Staufen (my jsme měli základnu v nedalekém Münstertalu), v St. Blasien je moc krásný kostel, u Todtnau můžete vidět nejvyšší vodopád v Německu, který má 97 metrů.

Je tam toho prostě k vidění hodně a je tam fakt kráááásně.

Kdyby chtěl někdo vědět a vidět víc, tak můžu do vzkazu poslat odkaz na naše album na rajčeti.

sedy_vlk (5) napsal 07.09.2011 v 15:19

Vždyť tam nepíšu nic sprostýho, jenom o mentální úrovni

sedy_vlk (5) napsal 07.09.2011 v 15:18

Předchozí příspěvek byl reakcí na BorisB. Nevím proč vypadla část předposlední věty, která byla: Vše bylo, je a bude mentální úrovní každého z nás.

kopr1 (10) napsal 07.09.2011 v 15:16

BoriB:
Ja jel letos Sicilii a vsicni "tady" mne varovali pred Rimem. Rim je v pohode - na prvni pohled chaos, ale da se zvladnout, pokud clovek dodrzi neppsana pravidla. To same Neapol (to byl teprve masakr...). Kdyz jsem jeste ze setrvacnosti predvedl prujezd krizovatkou po italsku u nas, to bylo kecu, ale hlavne jsem se malem podelal strachy, nebot zatimco "tam" byli motorkari bezvyhradne respektovani za kazde, situace, tak "tady" jde o lovnou. Hnus, velebnosti

sedy_vlk (5) napsal 07.09.2011 v 15:15

Na tohle téma by se dala rozvinout velmi široká, přímo filozofická debata na téma kdo, nebo co za to může. Určitě to nevyřeší policie ať prevencí nebo represí. Určitě to nevyřeší ani smršť jakýchkoliv vyhlášek, zákazů, příkazů a nařízení z hlav ministerských úředníků. Vše bylo, je a bude mentální úrovní každého z nás. A snad i pozitivní příklady.

kopr1 (10) napsal 07.09.2011 v 15:13

Parada, ani jsem netusil, ze neco takoveho existuje Fotky taky super, snad se tam v dohledne dobe mrknu.

BorisB (8) napsal 07.09.2011 v 14:59

Poznámka k tomu, jak se dobře jezdí "tam" a blbě "tady": děláme si to sami, řidičská kultura katastrofální, policie neumí nic jiného než bu*erovat a je*at, každý kdo poruší předpisy je hrdina, když na motorce jedu v obci nepředpisových 60kmh tak někteří řidiči aut se z toho můžou zbláznit nebo vás rovnou předjedou tak, aby vás pokud možno vytlačili ze silnice, každý kdo se odváží někoho kritizovat za: rozbalím si v koloně na D1 za Prahou cigarety a odpad vyhodím z okýnka je id*ot který porušuje demokratické svobody ... a určitě jste zažili mnohé další.
Taky "tam" rád jezdím a cítím se bezpečněji, snažím se v ČR jezdit stejně a jde to blbě, ale je potřeba začít něco dělat, aby se to u nás zlepšilo a každý můžeme začít u sebe.

valasek (153) napsal 07.09.2011 v 07:43

Moc pěkný cestopis z nádherného koutu evropy. Díky.

Jirry (0) napsal 06.09.2011 v 22:21

Výlet to byl velmi vydařený,díky perfektně připravené trase,která se Šedému vlkovi zase povedla! Ještě jednou díky,
Petr.Mimochodem aprilia futura se povedla,mám jí čtyři roky bez problémů a zatim jsem nevymyslel nic lepšího na tyto naše výlety.

sedy_vlk (5) napsal 06.09.2011 v 21:35

Pro Zhořkrásko, je to Aprilia Futura

Pivko (85) napsal 06.09.2011 v 21:16

zhořkrásko (0) napsal 06.09.2011 v 20:45

Super výlet, musela to být paráda, závist... chci se zeptat co je to s vámi za značku a tip červené motorky s spz 2e1818. díky

mr.tomas (0) napsal 06.09.2011 v 18:35

Nádherná trasa, škoda že je to tak z ruky. 7 let jsem tam žil(Müllheim, Badenweiller,Bad Bellingen,a na kopci Schauinsland) Ale to jsem ještě neměl motorku. Kdo to tam nezažije neuvěří. Taky se tam někdy chystám na motorce.

bobrvan (2) napsal 06.09.2011 v 17:58

Hezky napsáno. Bohužel je také pravda to,co tu níže napsal Šedý vlk - jestli by to i u nás šlo takhle na kochačku,i kdyby na to byly silnice.
Nicméně díky za krásný nápad na dovču.

sedy_vlk (5) napsal 06.09.2011 v 17:06

Určitě je na tom hodně pravdy. Právě z těchto důvodů jezdím po Čechách pokud možno nejkratší cestou ven a zase nejkratší cestou zpět. Na to abych jezdil po českých silnicích a v našem bohužel značně bezohledném provozu si příliš vážím svého zdraví. Já vím, že moje poměrně časté poznámky o rozdílech na odvrácených stranách hranic a na našich mohou být nepříjemné, ale když ono je to fakt a mně to vždycky příjde strašně líto, proč je to u nás vůbec možné. Patříme-li k tzv. západní, nebo evropské kultuře.

Gill (288) napsal 06.09.2011 v 16:45

Taky jsem tam byl, ale autem a chodili tam pěšky. Doporučuju po cestě ještě navštívit automuzeum v Mulhouse, je to paráda Jen bych v článku nezmiňoval, jaké to je tady a tam, to už mě celkem dost vadí. Tady otevřít silničky jak zmiňujete, tak si to neumím představit. Ona je totiž tady a za hranicema úplně jiná mentalita. Vy si tam uděláte výlet a jedete v pohodě, stejně jako tam jezdí němci a francouzi...ovšem v Čechách by si tam zas spousta jedinců honila ego. Je to tak na motorkách, je to tak na kolech a je to tak i v autech. Tam se dodržují předpisy, nevidíte mimo dálnice někoho jet 150 a víc, o městech a vesnicích ani nemusím psát. Když někdo problikává na dálnici v Německu, tak je to čech a nikdy němec a když začne pršet, tak na dálnici všichni jedou předepsaných 130km/h. Možná kdyby jsme se chovali taky rozumně, tak by o takových cestách šlo uvažovat, ale takhle ani omylem.

sedy_vlk (5) napsal 06.09.2011 v 16:44

Díky za hezké příspěvky, pouze si dovolím poznámku pro zmulina. Schwarzwald je na úplně opačné straně Německa, v Badensku Wirttembersku a od Vogéz ho dělí Rýn. Jo kdyby to bylo tak blízko jako do Böhmerwaldu.

zmulin (371) napsal 06.09.2011 v 11:59

Kus z toho(podél našich hranic) máme projetý a můžu potvrdit,že je to pecka

Lemur.R1 (13) napsal 06.09.2011 v 11:48

Viděli jste ty silnice? To je kvalitka.
Hned mám cestovní horečku.

Sněženka21 (0) napsal 06.09.2011 v 11:36

Svět je opravdu malý.. Škoda, že jste se v Todtmoosu nezastavili na kafe Snad příští rok.

mashek (23) napsal 06.09.2011 v 11:23

už nic neříkej jedu tam

danny355 (127) napsal 06.09.2011 v 10:55

Úžasný výlet ... Gratuluji

Gcmar (1) napsal 06.09.2011 v 10:05

Tak to je paráda. Uričtě motivace pro příští rok. Super, díky.

Horizont (11) napsal 06.09.2011 v 08:12

Příjemná změna od profláklých destinací.Pro mě rozhodně inspirace.