DOVOLENÁ A VÝLETY NA MOTORCE PO EVROPĚ
• Okruh pro kochače
• Okruh pro poznávače
• Okruh pro brusiče kufrů a kolen
• Okruh pro vaši skupinu - na míru dle přání (Rakousko, Slovinsko, Itálie, Bosna, Černá Hora)
• Doprava osob a motorek na místo, strava, ubytování a technický servis zajištěny
www.evropanamotorce.cz
PavelC: Jel jsem furt v pravém pruhu, takže pohoda.
Nejhorší jsou nájezdy na dálnici, když ostatní najíždí a už v tom pruhu mají rychlost jako ty a ty víc už nemůžeš, tak musíš zabrzdit a nebo jet souběžně s ním a jemu to musí dojít a zpomalit..
Žádná krizovka na dálnici nebyl akorát někde u Berlína jsem se jednou necítil bezpečně, protože tam nějak moc nekoukal Němec v autě, ale už si přesně nevybavuji co se mi tam přesně stalo.
Trasa byla naplánovaná na minimum po dálnici, ale v součtu to nějakých 100 - 250 km dalo, ale kdybych nejel po nich alespoň tam kde jsem to měl naplánované, určitě bych zabloudil.
PavelC - mam stejnou motku jak autor cestopisu a u nas na dalnici sem se vzdy citil nebezpecne a to jsem jel 90-100 kmh
naproti tomu v Bosne a Hercegovine sem jel po dalnici jen 70 kmh a bylo to v klidu. Auta jezdili sice o hodne rychleji ale take bezpecneji jak u nas
vzdy to zalezi na lidech a pro me jsou cesti a slovensti ridici ti nejhorsi
Hezky vylet. Jak jsi se citil s malou motkou na nemecke dalnici? Slo to? Jel jsi jen 85km/h? Mam taky 125 a dalnicim se vyhybam, jede max 110km/h a prijde mi to nebezpecny.
Pěkná cesta, je vidět, že i čína zvládá delší trasy. Určitě za odvahu vůbec jet, taky bych někam jel. Líbí se mi tvá spotřeba, na plnou 600 km, a celková spotřeba kolem 2,2 mi příjde celkem fajn, vzhledem k tomu, že já mám spotřebu cca 4,1 a to to moc nehoním a taky jezdím kolem těch 80. Nicméně na nádrž dávám jen 160-170 km. No snad se s tím taky někam dostanu.
jackm - články není možné nechat až do posledních hodin na uživatelské editace protože by jich bylo spousta právě nedodělaných (málokdo má třeba správně zarovnané fotky a odstavce). Když si vzpomeneš 4 hodiny před publikací v neděli večer že je třeba něco dodělat tak to opravdu nejde. Cestopis byl od pátku schváleny a tedy pro další editace uzavřený.
Když to tak čtu (a je to hezký čtení) tak mi doklaplo, že svoji první zahraniční cestu jsem směroval stejným směrem. Jenže stát se jmenoval NDR, motorka se jmenovala Jawa 90 Roadster a mně bylo o víc jak čtyřicet méně. Rok 1971...
Tak hodně jen pohodových kiláků a skvělých motozážitků. Život je před Tebou a jakej si ho uděláš, takovej ho budeš mít!
KALUP: V Německu 125 ccm na dálnici smí.
Díky hoši za podporu.
Ovšem co mě trochu naštvalo, že cestopis není doladěn tak, jak bych si představoval, hlavně fotek v článku mělo být více.
Jsou až v "kompletní fotogalerii", ale neprokládají jednotlivé odstavce, bohužel cestopis ač měl daný termín vydání dnes, tak včera už mi nešel upravit a to mě mrzí.
Dobrá práce .Jen tak dál a přeji ti hodně dalších pohodových výletů
Vněkterých zemích se nesmí jet s motkou do 250ccm po dálnici,nevím jak v dojčlandu.Před příštím výjezdem si to zjisti , mohlo by to činit větší náklady než na palivo. Do budoucna Ti přeju moc dobrých návratú ve Tvé začínající motorkářské kariéře.
...jen tak dál a neboj se,že se ti mašina někde po..ono se to vždycky někde nějak spraví,to by člověk nemohl jet nikam i kdyby měl třeba novýho Goldwinga
za tu denni porci km zaslouzis obdiv