Moldavia Tour 2011

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

sved (2) napsal 06.04.2016 v 13:54

Na celnici to chce být hrdý a věnovat tomu celý den... a to se vyplatí

Letos jedem něco podobného, tak jsem čerpal :)
Pěkné

HTB (0) napsal 07.12.2011 v 14:16

Jojo pekne je nektery krmej ,driv chteli penize za to kdyz clovek neco "provedl" letos uz si prestupky vymejsleli.Jsou rok od roku rozezranejsi ,kdyz jim takovyhle " dobrodruzi" nasypou ,tak to pak zkousej na kazdyho. Nektery lidi by do tehle koncin nemeli vubec jezdit kdyz se boji .

Benzina (0) napsal 29.11.2011 v 19:32

Se silničníma motorkama pěkné jen škoda,že sem neviděl žádný průjezd bahnitýma kolejema

banditt (77) napsal 25.11.2011 v 22:35

Přečetl jsem pár řádků a ani nemám chuť to dočíst... to se na mě nezlobte,ale vypláznout úplatek a ještě tak nehoráznej hned při prvním náznaku celníka,tak to jdetě do řiti!Jede vás banda a všichni jste připosraní...dobrodruzi jak noha Děkuju za všechny slušný lidi,co neplatěj(protože dávat je stejná vina,jako brát)za to,že ještě zhoršujete tamní situaci a příští vjezd do této zemně,pro lidi,kteří nehodlají platit za něco,co je samozřejmé

Pivko (85) napsal 25.11.2011 v 22:08

HTB - .Taky si myslím ,že si celníky rozmlsáme. Jinak díky za počteníčko.

Milan1963 (272) napsal 25.11.2011 v 13:17

Pěkný cestopis.Na Ukrajině jsem byl vícekrát.O naší jedné cestě je víc na www. volnesetkanijawaru pod zkr. "jawandr 2006". Na Hoverle jsem byl, ale pěšky.Tam žádná motorka nevyjede.Šel jsem asi 8 km pěšky od hotelu. Karty na Ukrajinu vůbec nevozit je lepší, osvědčila se jedině hotovost. Příští rok chci do Moldavska jet, jestli opravdu pojedete, ozvěte se mi, rád se přidám, jezdím ale na Jawě, takže bláto ne.Chci navštívit selo Golubinka- žijí tam v Moldavsku naši krajané. Cestopisu dávám 1.

HTB (0) napsal 25.11.2011 v 13:02

Turtesaci na cestach
Na hranicich vyplaznou za rychlejsi odbaveni sto dolaru za smecku (nebo kolik?) ja projel vzdycky zadarmo a nebyl jsem tam dyl nez 20minut.
Jo jinak KOlochava - se jmenuje cesky Koločava,Bychkiv . je Bičkiv - popripade podle ceskyho prepisu z prvni republiky Velky Bockov ,Rakhiv - je Rachiv nebo cesky Rachov...
V Krykove jsem platil asi 50 lei na osobu,s ochutnavkou vin asi 250 ,turatesaci 430
Za vjeti do Pridnestersky republiky se plati ekvivalent asi 0,5 eura v mold lejich nebo prid. rublech ,ne 430lei

Beauty (4) napsal 24.11.2011 v 12:40

10 dolaru na hlavu je strasne moc. Da se v pohode projet bez uplatku. Kdyz uz, tak normalni vyse uplatku je 10 hriven.
Takhle to pro nasince na UA bude za chvili k nevydrzeni, protoze nas sedrou z kuze.

Parukar (0) napsal 23.11.2011 v 14:16

luxusní , díky za inspiraci

rrss (0) napsal 23.11.2011 v 06:38

krastys: vybírat větší benzinu nemusí pomoct. Minulý týden jsem tankoval 3x na stejné za Lvovem a potřetí "nefungovaly karty". Bylo potřeba odpojit a znovu připojit čtečku a karta "začla fungovat". Místní prostě s novou technikou moc neumí, ujal jsem se toho sám

rrss (0) napsal 23.11.2011 v 06:36

Pěkně napsané, jste dobrá banda. Jo, a kazíte ceny motorkářům Ma hranicích se neplatí a při střetu s policií se řekne jen "pišitě protokol". Oni vyměknou. Jezdili jste třeba jen 147 km za den - určitě nebylo nutné uplácet a "urychlovat" průjezd.

Díky za dobré tipy na ubytko a zajímavosti a za čerstvou informaci o (ne)přechodu do Podněstří.

bikerman70 (2) napsal 22.11.2011 v 20:58

chlapy naprosto úžasný

krastys (0) napsal 22.11.2011 v 12:04

Ahoj, myslim,ze na ukrajine docela zbytecne platite. Pres Ublu jsem jel 4x a nikdy to nebylo delsi nez 1/2 hodiny a nikdy jsem jim nic nedal. Co se tyce platebnich karet, tak posledni 3 roky jsem nemel problem u benzinky pouzit, drive byval problem. Samozrejme vybiram trochu vetsi benziny. :)

luk76 (11) napsal 22.11.2011 v 08:46

Super vypraveni.Chvilema jsem mel pocit,ze se vaseho putovani ucastnim.Jen tak dal.Za rok se tesim na dalsi prispevek.Jen skoda toho Varana .