Ve dvou po dvou aneb přes hory a moře vedla naše cesta

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Tempo_veloce (21) napsal 24.08.2017 v 02:11

Ahoj ,moc hezký.Hezká místa a hlavně zážitek .Přeju další.A s tou mapou máte pravdu.Jakou pomoc je navi dobrá ale raději mapu a čísla silnic.
Míra

majky72 (131) napsal 23.07.2017 v 11:46

Ja len k tej navigacii rozhodne ak aj je sebelepsia navigacia treba mapu aspon 1:800 000 ideal je 1:200 000 uz len pre ten klud v dusi ze ti navi niekde odide, mapa zaberie minimum miesta v tankvaku a vyhoda cestovania podla mapy je aj v tom ze skor vies kade ides a najdes aj miesta ktore by ti pri cestovani z navi ostali utajene ...ja som sa momentalne vratil z cesty polsko-litva-lotyssko a jediny raz kde som zapol navi bola Klaipeda aj to som ju po troch krizovatkach vypol a riadil sa rozumom a intuiciou

sweetM (28) napsal 15.07.2017 v 20:56

Tak takhle jsme se dlouho nenasmáli, potýkáme se se stejnými problémy (kromě ubytování) ale otlačené bůh ví co, nateklé oči, různé bodance a věčný hlad to jo. Problémy u druhých ale potěší více. Moc pěkný a veselý článek. Držíme palce a vždy šťastný návrat.

Finč (89) napsal 14.07.2017 v 07:10

Hezky napsáno Velkou část vaší cesty mám projetou, tak se tady nostalgicky rozplývám nad klávesnicí

Jinak k tomu, co už nakousl Alfik... V Itálii je všeobecně zakázané táboření (spaní ve stanu na víc než jednu noc).Italové, ale i Rakušané, Němci, Švýcaři, Slovinci, Francouzi, atd., tolerují přenocování (jedna noc, nejlépe pod širákem, maximálně pod celtou, někdy skousnou i stan) Záleží samozřejmě na lidském faktoru. Na blbce můžeš narazit všude Další věc je, že ve většině případů jsou po Alpách rozmístěny lokálně cedule se zákazem kempování, které je třeba striktně dodržovat. Ale přespání jednu noc se dá ukecat téměř všude Na druhou stranu, buď v klidu, pokuty za kempování v zakázaných místech dávají srovnatelné ceně za jednu noc v kempu Na co si ale dej pozor, jsou Chorvati! Tam je se spaním mimo ubytování prostě problém Spíme nadivoko už několik let a v klidu. Ideální je někde mimo civilizaci, a máš klid

alfik68 (3) napsal 13.07.2017 v 18:42+1

Jen dodám ke,,spaní na divoko"v Itálii.Není snad výslovně zakázané,jen to má pravidla.Pokud spíte někde u lesa beze stanu,pak vám neřeknou nic ani četníci,neboli carabinieri.Ale stan už je podle nich kempování a to už je napováženou.Ale taky hodně záleží na koho narazíte.V Itálii i v Rakousku jsme spali už několikráte a ani jednou jsme neměli problém.Ono je taky lepší se zašít někam od civilizace.

Kenap (12) napsal 13.07.2017 v 09:08

Zdravím.Nádherně napsané,krásně se to četlo.Hodně pohody v jedné stopě a nových zážitků s co nejmenším opotřebováním sedinky. Kenap.

Košo (45) napsal 13.07.2017 v 07:57

Ahoj, moc hezký naplánované, projeté a napsané. Přeji hdně hezkých bezpečných kilometrů...