europ_asistance_2024



Itálie 2017 aneb jak jsme nakonec nedojeli

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
kovrcek (0) napsal 17.06.2021 v 09:38

No já to řešil na dovči na Slovensku tak, že jsem koupil baterku z auta a napojil ji kabelama (cca 2mm průměr) na moto baterku a přijel cca 250km po ose domů Dal ji normálka na spolujezdcovo místo, pořádně ji omotal izolepou gumicukama a kdo ví čím ještě a dalo se to s ní úplně v pohodě pálit jako by tam vzadu vůbec nebyla. Dalo se s tím i startovat, ale to jsem radši skoro vůbec nedělal jen na pumpě, i světla jsem měl vypnuté jinak závada samo byla taky spálený stator (bolest R1 2002-3) a kámoš mi taky dost pomohl. Podle mě by dala klidně i víc kilometrů (a s karbecem možná ještě dál) a když by bylo potřeba tak obě nabít přes noc a dá se přijet skoro odkudkoliv sice s přespáním, ale jako to by muselo být tak i tak. Nebo pak teda ještě sebou vozit náhradní stator, o čemž jako vážně uvažuju - výměna není zase tak složitá a člověk si to může udělat i sám když ví jak za odpoledne. Protože tohle je snad nejhorší závada jaká může nastat

šerpa_mirek (6) napsal 17.07.2019 v 08:49

Ahoj. obdiv tobě i tvým kamarádům co ti pomáhali.

canon300 (0) napsal 18.01.2019 v 14:40

Jakýkoliv servis v Itálii je horrový zážitek ... od auta přes motorku po "blbou" myču nádobí .. nikdo nic neví, všichni si to co neví nechají zaplatit a oprava nikde.. Italové jsou zábavní a přátelští ale nic po nich nesmíte chtít ..

Rudolf (4) napsal 29.10.2017 v 13:25

Tak tohle jsem si zažil se svojí předchozí Hondou CBF - ve Slovinsku, kousek od hranic s Chorvatskem jsem zastavil natankovat a už jsem nenastartoval (mám to celé napsané u motorky). To je také můj důvod, proč si pořizuji motorky, kterých je "hodně" a jsou pro ně ND snadno a rychle k sehnání...

kovani.prazak (0) napsal 27.10.2017 v 23:46

Nezávidím ... já podobný problém letos v srpnu , s kamarády vyjížďka na Stelvio na pár dní a skončil jsem kousek od ROSENHEIMu . BMW R1200C - prasklá převodovka , olej venku . 10 hodin na pumpě čekání na vlek a tradá domů . Taky super zážitek za pár tisícovek . Ale jak píšeš , posiluje to.
Tak hodně šťastných km

Stanley78 (14) napsal 22.10.2017 v 19:46

Úplně to vidím, jak jsem vytočený, nervozní, otrávený, nevyspaný a ještě k tomu v cizí zemi, kde se moc nemluví anglicky. Divím se, že to bereš celkem vyrovnaně. Já na ty taloše byl nasranej, a to jsem to jen četl. No a pár hrubic tam máš...ale co, hlavně, žes našel chuť a odvahu popsat svoji "posranou" dovolenou. Ať se ti to příště nestane! Kolama dolů

31081 (670) napsal 09.10.2017 v 08:50

Díky všem za komentáře.Příště budu věnovat více času kontrole pravopisu jak samotnému sepsání něčeho.

Jusby (3) napsal 08.10.2017 v 22:31

Jen pro 31081.
Patřím mezi ty, kdo, když v článku narazí na třetí hrubku, mají problém číst dál. Neznám zase jiné věci, které znáš třeba ty.
Nikdo z nás není dokonalý, ani ti tví kritici.
Kritiku a zvláště s takovou ,,sodou" co ti tu dali, umí vzít málokdo. Některé z těch křiklounů, bych rád viděl na tvém místě. Jak by to asi zkousli. ?
Tím nechci říct, že nemají pravdu! To teda mají, že.
No a protože jsme, nebo chceme být MOTORKÁŘI, zkusme tak spolu jednat.
Přeci, když tu někdo něco podělá, nemusí hned přijít o palici. Ale že něco posral, by se dovědět měl.

Moje motto: ,,Nesopti pro blbost druhých".

brunda. (20) napsal 08.10.2017 v 12:50+2

Dost dobře nechápu všechny ty kritiky co se zabývají pí...ma a nějak jim unikla ta podstata.Když se jeden z nás dostane do problému a oni řeší pravopis.Vás bych na cestě když bych se dostal do nesnází potkat nechtěl.A pro tebe bych ti dal jeden tip,mám zaplacený připojištění na moto u europ assistance a na rok to stojí jenom 1090,-kč Pomůžou ti po celý Evropě nejen u nás,sám dost jezdím a řešil jsem stejný problém jako ty.Ta nervozita co když...,teď mám klid,protože je někdo kdo ti pomůže 24 hodin denně.Tak spoustu km bez problému Jirka

chudelapipa (-161) napsal 04.10.2017 v 21:37-1

PRO JETS--myslím že nezáleží na formě,ale na obsahu názoru,pokud mám psát jako slušňák z pražské kavárny tak to by asi bylo formou:tak se nezlob za kritický názor,jenže i když napíšu kritiku slušně,jsem zablokován v tom horším případě,nebo mínusován,tak nevím jak si vybrat komentování příspěvků,neboť v některých případech tu opravdu napíše cokoli kdejaká lopata,poslední blok jsem měl téměř na rok,a myslel si jarda že to vzdám,nevzdal jsem,asi tak

pagliaorba (64) napsal 04.10.2017 v 18:37

Motorka na vleku, tak to se Valášek zblázní...

Bill22 (30) napsal 04.10.2017 v 15:52

Tak přilévat ropu do ohně nebudu, kritiky tu bylo dost. Autor se jistě poučí . Holt se to někdy podělá, no. Já bych třeba viděl pozitivně kvalitu fotek a to, že po kliknutí na ně se otevřou ve slušným rozlišení a ne jako v jiných případech - když na fotku kliknu, tak se mi otevře ... prakticky v té samé velikosti, jako náhled. Důležitý je, že jste to zvládli .

jets (522) napsal 04.10.2017 v 07:55-1+1

chudelapipa - sorry, ale ban pro Tebe není potřeba nijak věcně zdůvodňovat, to chápe každý normální člověk. Hodněkrát se sice s Tebou ztotožňuju v názoru, ale forma jakou to píšeš je opravdu na ban. Kdybych byl admin já, tak ho máš mnohem častějc, takže jsi na tom vlastně dobře .

chudelapipa (-161) napsal 04.10.2017 v 00:47

vidím že jardovi pořád ležím v žaludku jako kámen ,ale nikdy mi nezdůvodnil mé bloknutí věcně,třeba i na půl roku blok

535xv (27) napsal 03.10.2017 v 16:03

Jarda : O.K. na vysvětlení mi to stačí,mám na to jiný názor.Pravda je ,že abyste zjistili ,že tam má někdo chyby ,tak to musíte přečíst.Pokud byste někdy chtěli něco překontrolovat,nemám s tím problém,bez nároku na nějakou odměnu,zjistit pravopisné chyby by měli umět všychny.

roz (3) napsal 03.10.2017 v 16:00

To Martin1042> Naprosto s tvým nazorem souhlasim

Jarda (281) napsal 03.10.2017 v 15:40+1

535xv> máš tam chyby ,oprav si to milej zlatej, jinak ti to nezveřejníme ! Tímto i přispějete ke gramotnosti národa ...

To znamená to přečíst. Minimálně půlku a na to nebyl bohužel poslední rok čas. Věnujeme se spíše novým věcem: mobilní aplikace, nové funkce v sekci Cestování atd. Před vložením cestopisu píšeme nějaká pravidla a je tam také toto: //www.motorkar...ct=pravidla-cestopis

Bohužel dodržování pravidel nejen cestopisů, ale i diskuse (viz. chudelapipa) se nenosí, každému to je jedno a každý zkouší hranice. Já jsem ochotný do toho finance vložit, už se to řeší minimálně rok. Pokud někdo cestopisy čte pravidelně (viz. VladaM) a česky trošku umí, může se to spojit. Pár lidí se ozvalo, připravíme pro to administrační rozhraní.

VladaM (141) napsal 03.10.2017 v 15:34

Proč by to neměli financovat?
Víc kvalitněji napsaných cestopisů = větší čtivost = větší sledovanost = větší uplatnění reklam.
Celkové zvýšení kvality celého serveru.

535xv (27) napsal 03.10.2017 v 15:09

souhlasím s jets : proč byste měli financovat opravy cizích textů ? Já bych dotyčným dal na vyrozuměnou :
máš tam chyby ,oprav si to milej zlatej,jinak ti to nezveřejníme ! Tímto i přispějete ke gramotnosti národa
a přispěvatelé vám tímto by měli být i vděčni,že si doplní svoje chybějící češtinářský znalosti.

VladaM (141) napsal 03.10.2017 v 14:43

Jarda (112) napsal Dnes v 11:33
..jazykový korektor hrubých chyb.. to není špatný nápad.
Pokud redakce dokáže najít nějaké finance na takového člověka (asi to ani nebude nic extra zatěžujícího), tak by to bylo fajn.
Případně by se mohla vytvořit i skupina "dobrovolných" korektorů hrubých chyb v cestopisech, kteří by se tomu věnovali. Podle času, podle chuti.
Věřím, že by se klidně 10 lidí našlo, co by sem tam něco přečetli a poopravili.
Vždyť kolik těch cestopisů je?
Dejme tomu, že 10 měsíčně.
Takže na 1 korektora vychází 1 cestopis měsíčně.
To bych klidně zvládnul, tu trochu času bych si našel.
Méně pravopisně zdatným autorům by to pomohlo k obstojné prezentaci třeba hezkých a poučných zážitků.

Vlašák7 (0) napsal 03.10.2017 v 13:35+1

Super čtení. Jeste bych doplnil poslední větu kdyby jsi uměl italsky a měl italskou motorku tak by to snad šlo, ale jelikož já mám z italama dost zkušenosti ( z businessu) tak můžu říct ze jsi z te slamastiky vyšel jeste ok

ventil89 (3) napsal 03.10.2017 v 13:06+1

Pěkný cestopis, úplně jsem se vžil do tvé situace. Díky

gio9 (30) napsal 03.10.2017 v 13:00-1

skončil jsem po 3ech větách...to se fakt nedá číst

jets (522) napsal 03.10.2017 v 12:40

Absolutně nevidím důvod proč by měl server, kde něco zveřejňuji zdarma, platit lenost toho, kdo tuto službu využívá. Já když napíšu cestopis, tak to pošlu kamarádce, která češtinu umí a ta mi to opraví. Poslední krátký cestopis (ještě není zveřejněný) jsem poslal kamarádovi a ten mi to taky projel. On tomu říká autorská slepota - když člověk něco napíše tak to může 20x po sobě přečíst a stejně mu něco unikne. Být adminem, tak slušně pošlu autorovi zprávu, že tohle je už moc s doporučením ať si to opraví, nebo si to nechá opravit. Navíc se tím zabrání sporům, kdy někdo něco napíše blbě, pošle, admin to opraví a potom bude poslouchat blbé kecy že s tím autor není spokojený... Ale můj server to není, takže do toho nemám co kecat...

sekáčmagor (128) napsal 03.10.2017 v 12:33-2

"Několikrát jsme již řešili, jestli zveřejňovat opravdu hodnotné cestopisy třeba 2,3 kusy za měsíc nebo mít skoro každý den nový článek."

Tak tohle je nejhodnotnější příspěvek v sekci cestování od jejího založení.Konečně by to nebylo zavaleno sračkama kde se chtějí různí rádobycestovatelé zviditelnit že dostali doma pár dní volno...

Frankie (731) napsal 03.10.2017 v 12:30

Diky za vyjádření, Jardo. Ted uz víme jak to je Chápu, že s rozhodováním co zveřejnit a co ne, to není někdy jednoduché...
Jinak s těmi opravami je to výborný nápad. Mít víc času, klidně bych se přihlásil. Ideální by bylo sehnat třeba 5 lidí a aby se průběžně střídali. Myslím, že na jednoho by toho bylo asi moc. I když...pokud někdo třeba v práci nemá co dělat, může si čas zpestřit čtením a opravami

31081 (670) napsal 03.10.2017 v 12:05

Jarda
To není vůbec špatný nápad.Bohužel všichni nejsme prvotřídní češtináři. Kdyby se ke každému cestopisu někdo autorovi vyjádřil než se to pustí ven,bylo by to asi lepší.Zdravím všechny co se teprve chystají k sepsání něčeho podobného.Přeji mnoho zdaru

Jarda (281) napsal 03.10.2017 v 11:33+1

Ahoj všem.

Omlouvám se za pravopis v tomto cestopisu. Něco jsem teď opravil (mít ), ale časově to v redakci bohužel všechno číst nezvládáme. Několikrát jsme již řešili, jestli zveřejňovat opravdu hodnotné cestopisy třeba 2,3 kusy za měsíc nebo mít skoro každý den nový článek.

Názor v redakci na to máme tento:

Autoři se snaží podělit o zážitky z cest a daří se jim to na střídačku. Dost těch, co napsali první cestopis a nepatřil mezi "silné" se při druhém a dalším zlepšili, a pak napsali moc pěkný cestopis. Někdy je i důležitý samotný obsah, bez ohledu na pointu a čtivost - třeba tipy co vše navštívit nebo u zemí, kam se málo cestuje je každá zkušenost velmi cenná. Pokud bychom vybírali jen to zajímavé a silné, pak bychom přišli jednak o tu možnost, že se autoři každým dalším článkem zlepšují a napíší to příště lépe, tak o zkušenosti ze zajímavých lokalit. Je to jednoduše od lidí pro lidi a to samé máte v denících motorek, fóru atd - cestopisy jsou uživatelská sekce, kam přiliš nezasahujeme a pokud se nejedná vyloženě o špatnou nebo komerční věc, tak ji necháme zveřejnit.
Nejsme papírový časopis, který si může vybírat a otisknout jen ten nejkvalitnější obsah. Chceme dát prostor i dalším článkům a zajímavostem. Aktuálně připravujeme další podzáložku "země", kde budou zveřejněny další informace a tipy pro motorkáře v dané zemi: //www.motorkari.cz/cestovani/?act=zeme

Ten, kdo danou zemi na motorce projel, bude mít možnost přidat své zkušenosti.

Problém u cestopisů od uživatelů je s pravopisem, který je někdy už za čarou. Proto bych chtěl u dalších cestopisů důsledněji kontrolovat pravopis a hrubé chyby. Přepisovat věty a řešit stylistiku ale nikdo nebude. Řešením je tedy profesionální korektor, kterého zaplatíme. Pokud by si někdo z vás chtěl přivydělat čtením cestopisů a opravováním hrubých chyb, napište mi email: jarda@motorkari.cz a domluvíme se.

Díky.
Jarda

Miluna1 (24) napsal 03.10.2017 v 10:30


To Jirmin 82.
Taky si myslím, že se dá bez dobíjení dojet, kór když jste dvě motorky a můžete si baterky vzájemně prohodit
( to neplatí pro totální technické antitalenty)

Martin1042 (7) napsal 03.10.2017 v 10:21+2

Já úpravu a pravopis hodnotit nebudu. Soucítím s kolegou, dovolená na ho.. Každý se na "to" těšíme, plánujeme a pak tohle. Přeji všem šťastný návrat domů.😀

Předchozí
1 2
Následující


TOPlist