Dovolená do Itálie na CBR 600F

Vícedílný video cestopis dvou kamarádů z Kroměříže do Itálie (Lago di Garda) přes Rakousko, Německo a Švýcarsko. Mnoho srandy a krásných míst za 11 dní :-) K vidění zde budou místa jako Orlí hnízdo, Passo dello Stelvio, Alpy poblíž města Livigno u Švýcarských hranic, okolí jezera Lago di Garda, Benátky a mnoho dalších úžasných míst. Tento cestopis je publikován formou videí, kde 1 video představuje jeden den z naší cesty. Videa jsou plná našich zážitků, informací k daným místům a samozřejmě nechybí ani mapky s naší trasou. Pěknou podívanou přeje Honza a Karel :-)

První den

Následující video je první z jedenácti dní naší dovolené. K vidění je zde převážně Rakousko a to okolí podél Dunaje (Od Rakouského Krems an Donau až po Melk) . Tento den jsme dojeli k jezeru Attersee (420Km), které je třetím největším jezerem v Rakousku s nádherným okolím. Počasí nám vyšlo, takže se můžete těšit na krásné záběry.

Délka videa: 22minut

Video

Druhý den

Druhý den jsme navštívili Orlí hnízdo (Hitlerovo horské sídlo u Německého Berchdesgadenu), kde jsme zažili jednak lehce adrenalinovou jízdu autobusem (ano, autobusem!) a také jsme měli nádherný výhled na daleké okolí.
Dále jsme navštívili nedaleké jezero Königssee kde nás chytla bouřka, která o sobě dávala značně najevo.
I přes špatné počasí a návštěvu Orlího hnízda jsme tento den ujeli přibližně 220km a dojeli až do Rakouského města Krimml, kde nás další den čekala prohlídka zdejších vodopádů. I tak cestou byly vidět zajímavá místa, především úsek mezi městy Lofer a Zell am See v Rakousku, kde bylo nádherné okolí.