Cesta na jih, za moře, do země Quattro Mori

BIG-daddy (28) napsal 14.06.2021 v 00:12

Paráda pěkný fotky

Wildaja (44) napsal 24.12.2014 v 10:00

Super . Krásné, působivé fotky i čtení.
Vypsal jsi dopodrobna úplně vše, co ti utkvělo v mysli .
A podle toho jde poznat ten silný zážitek z celé motodovči .
Jednou se tam vydám taky ... ty pláže mě lákají stejně jako kopečky a skály . Děkuji za TIP .

mikni (103) napsal 18.12.2014 v 15:12

mě se to moc líbilo a docela jsi mě namlsal,dal už jsem kdysi Korsiku a ta je dost podobná,ale na Sardinii už nezbyl čas, ani love.S tou dálnicí mám z Itálie podobný zážitek,automat mi nedal lístek,tak jsem se chytil Itala na mašině,který tu závoru nadzvedl a projel,bylo to někde u Trenta.Při následným výjezdu asi po 15km na mě chtěl Ital zaplatit celou dálnici,po dost ostré hádce na mě zavolal policii,ale ta než dojela,tak jsem ujel,už je to pár let,ale dodnes z toho mám bobky,mohl jsem ho vzít u vedlejšího stojanu,to mě tenkrát nenapadlo Mimo sezonu je tam všude nádherně a o 50% levněji o sezoně masakr,budu ale o Sardinii přemýšlet dík za inspiraci

Kostelník (58) napsal 18.12.2014 v 11:45

Super! Sardinku taky plánuju!

Jirboz (11) napsal 18.12.2014 v 04:32

Pekne napsane a jeste peknejsi nafocene.Tak jsem byl na Sardinii.Zdravim Jiri

mkcz (18) napsal 17.12.2014 v 23:09

Pěkné Akorát ti to poněkud trvalo. Takhle by jeden měl dojem, že jsi tam byl letos ...Díky spoustě fotek jsem se podíval i tam kde jsem ještě nebyl, a tak příští rok, stejně jako letos, zase můžu zůstat v Tortolli.

jednaminus (-2) napsal 17.12.2014 v 22:21

Na Richarda bacha, lepí se na něj déšť . Celý rok jsem nezmoknul a jen vyjedu s ním, už se musím schovávat pod mostem.

brok69 (0) napsal 17.12.2014 v 18:46

jednaminus - naprostý souhlas "není člověk ten, co by se zavděčil lidem všem", ale když jsem si to zpětně četl a prohlížel, tak toho bylo fakt dost. A kdyby měl někdo chuť mrknout na více fotek, není problém ty fotky dát někam jinam a tady to trochu zkrátit. Většina lidí nechce číst dlouhý (a třeba i nudný) články, to je fakt. Ať už se na to díváme jakkoli. A Richard byl v pohodě, vždycky jsme se nějak dohodli, i když zájmy byly různé On chtěl víc jezdit, já víc fotit. Je to o kompromisech a toleranci. Ale známe se dlouho a jsme přátelé.

jednaminus (-2) napsal 17.12.2014 v 17:46-1

Pěkný, nic nemaž, stejně se všem nezavděčíš. Buď svůj Richardovi jsem to hned bonznul že je tu už v druhém cestopisu.

brok69 (0) napsal 17.12.2014 v 17:15

valasek - pravda, je to trochu dlouhé a těch fotek taky moc, příště to promažu víc.
TomJim - taliáni se neozvali, naštěsí. A moře je tam fakt pěkný, ale na Peloponézu je prý taky pěkně. Snad příští rok.

TomJim (4) napsal 17.12.2014 v 15:13

Taky jsme letos byli na Sardínii. Bohužel nízkonákladovkou a potom půjčeným autem. Motka by byla asi jiná písnička. Ale i tak jsme si to s rodinou užili. Hezčí moře v Evropě asi nenajdeš. Jak jste dopadli s tou dálnici? Ozvali se taliáni?

valasek (153) napsal 17.12.2014 v 10:58+1

Určitě pěkná trasa i spousta skvělých zážitků. Ale taky názorná ukázka toho, jak všeho mnoho škodí. Textu i fotek.