sumoto_leden

Budweisers on the SNOW, neboli Gesperrt Passe Tour 2009

Noc byla O.K. a po bohaté snídani vyrážíme na Nockalmstrasse. Využíváme naposledy karty, které se musí vrátit zpět do hotelu. Toho se ujímá Tomáš. Spěchá do práce na noční, a proto jede po dálnici. Chceme, aby Patricii vyřídil náš dík a pozdravy. Tomáš na to odvětí, že snad stihne i předporodní vyšetření. Loučíme se a nás čeká téměř 30 kilometrový úsek přes Eisenthalhöhe (2042 m.n.m.). Fakt, že je úplně prázdný, má za následek, že se „utrháváme z řetězu“. Na konci cesty se dáváme doleva. Přichází nejhezčí a motorkáři nejvyhledávanější úsek této oblasti, cesta do Predlitz. Čtyřiadvacet kilometrů zatáček podél řeky, zatím dostalo každého, koho jsme sem vzali. V cíli se odměňujeme za dosavadní „bezcrashový“ průběh pressíčkem.
Poslední úsměvná historka nás čeká v městečku Aich. Domů nám zbývá nějakých tři sta kilometrů a tak se domlouváme na krátké zastávce na polívku. Přestože v jídelním lístku Gulášsupe nevidíme, vznášíme dotaz, zda by náhodou nebyla. Servírka ochotně kýve. To, že ve stínu kaštanů čekáme třicet minut, nás nezaráží, jako to, že nám přináší vidličku a nůž. Tušíme, že naše dorozumívací schopnosti zaznamenávají opět trhlinu. Když po dalších dvaceti minutách přináší guláš s bramborem je jasno. Útěchou za neplánované zdržení, je absolutně nejlepší guláš jaký jsme kdy v životě jedli. Počasí stále přeje a tak bez jakýchkoliv potíží a dojíždíme v podvečer domů.