H-D Night Train Adventure II

petrsonn (5) napsal 16.01.2016 v 12:56

Pěkné za mne OK.

fidlimydli (320) napsal 28.12.2015 v 16:12

Na zdejší poměry je pravopis v normě. Až na pár vyjímek alespoň hned netahá oči.

Výlet to mohl být pěkný, ale chtělo by to alespoň průměrný foťák a pročíst zdejší fotoškolu, aby z toho měli něco i ostatní, když už to chceš někde prezentovat.

vilda_vrtule (19) napsal 27.12.2015 v 13:25+1

Před pár dny mi bylo 25. Bohužel už podruhý. A když jsem teď už ten velkej kluk, řekl jsem si, že si koupím motorku. Původně jsem chtěl až na jaře a úplně jinou... ale zašel jsem k prodejci, sedl si na jednu, kterou tam měl zastrčenou a už jsem z ní nechtěl slézt.
Takže zítra bych si jí měl jít vyzvednout.
Člověk si musí plnit sny a tyhle "cestopisy" jsou hlavně o tom. Za mně 10 bodů, příště lepší foťák s sebou a znovu do toho jít srdcem.

Pivko (85) napsal 25.12.2015 v 20:35

Za mě 10b.
Na rejpaly nemá cenu reagovat.

HONZAKK (12) napsal 25.12.2015 v 17:19-1+2

Hoši hoši hodnotící,tak kolikpak jste napsali vy cestopisů a vzpomeňte si jak jste ze školy dlouho vy a kolega. Já mu dávám protože má motorkářské srdce a to sem zkrátka patří.Foto beru jako orientační,pro někoho kdo plánuje cestu tímto směrem to může být prospěšné.
Ještě se pokusím poohlédnout po vašich cestopisech ať mohu srovnávat...
zzpol nenech se odradit!!!

tricetsest (39) napsal 25.12.2015 v 16:30-1+1

Asi takhle. Fotky jsou dost špatný, text má hrozný formát a chyb jak máku. Přečetl jsem to k fotce zřejmě na tajňačku focený slečny na pláži a dál je to pro mě ztráta času. Nechápu, že někdo investuje ten čas se sepsáním cestopisu, vložením fotek atd., ale pak si to po sobě snad ani nepřečte.

zzpol (212) napsal 25.12.2015 v 16:13+1

Zdravim a diky za upozorneni na chyby kterých se zcela urcite najde jeste mnoho vcetne vecnych. Cestopis pisu hlavne pro rychlou orientaci potrebnou k navsteve dane lokality kterou je diky laskavosti motorkarskeho webu mozno zverejnit pro ostatni zajemce. Jinak jsem docela rad ze jsem se dozil 57 letech a jiz nemusim byt zastupcem absolutne niceho Vesele proziti Vanocnich svatku vsem motorkarum a jejich rodinam. Vse nejlepsi v novem roce preje Mira

Hustokrut (-2) napsal 25.12.2015 v 10:50-5+3

V první větě cestopisu hrubka a dále pravopisná chyba . Ve druhé větě 3 chyby . Dál to nečtu .
Back to school . Jestli je tohle jeden ze zástupců harleyistů, pak se mi zdá , že jejich obecně
ignorantské vyvyšování se nad ostatní jednostopé lidi , je upoceně vytvářená a vyčpělá chiméra .