sumoto_leden

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

M_o_m_a_n_e_k (35) napsal 30.11.2022 v 10:35

Paráda...
až na komenty typu proč nejedete po ose a to není na autora - je to přeci každého věc.
Jezdil jsem také vše po ose...ale představa, že pojedu 1.600 km po dálnici na motorce jen abych tam byl za 20 hodin jízdy...co to je za zážitek valit to rovně?

schwz (0) napsal 26.03.2016 v 17:55

Inspirace dokonala!

//www.motorkari.cz/video/?v=66823

MaxXZX10RR (0) napsal 25.03.2016 v 21:32

Super inspirace a počteníčko

Sati-GS (0) napsal 08.02.2015 v 11:17

Děkuji za super inspiraci. Rádi bychom naplánovali na květen něco podobného. Ještě jsem nic nezačal hledat a raději se dříve ptám, je velký cenový rozdíl mezi kempem a penzionem? Pokud byste plánovali znovu, udělali byste vše stejně? Děkuji za všechny informace

georgeCZ (1) napsal 19.12.2014 v 11:39-2

Cestopis pěkný a i já začínám pokukovat po vleku na převoz motorky. Ono někdy to má svoje kouzlo, protože upřímně říkám, že dálnice mě nebaví! Měl jsem i pár krizovek na dálnici, když se jede v kuse a chceš to na truc dojet do cílené destinace :) .Dokonce se mi podařilo i usnout na mašině, takže na to koukám z pohledu bezpečnosti, kde v autě si člověk může povídat a být víc uvolněnej. Pak mě auto při konstantní rychlosti s vlekem a naložený bere tak 6.5l .(to je hodně slušný, když to vezmete co to je za váhu)

Boro78 (51) napsal 17.12.2014 v 23:34

Ja jsem schvalne otevrel tuto uvahu. Tema tahat motorku na vleku je v podstate sekundarni. Byl jsem hlavne zvedav na argumenty. Ty mi potvrdili to co jsem chtel vedet. Je to napsano mezi radky. Kdo to chce videt a zamyslet se nad tim muze. Rozhodne jsem nikoho nechtel urazit ani pomlouvat, ale bez retotiky na hrane bych nedosah to co jsem chtel. Kdyby nekdo chtel vedet co jsem tim sledoval, tak jedine osobne pres zpravy. Nechci tady vzbuzovat zbytecne emoce.

maman (4) napsal 17.12.2014 v 17:14

Nechápu, proč tady dokola řešíte, jak se někdo dopraví do místa své dovolené. Ono: "rano v 4:30 vyrazim a 00:30 tam parkuji" je pro někoho taky dost nesmyslné.
Do Pyrenejí se taky chystám a kdybych měl tuto možnost, využil bych jí.
Cestopis inspirativní.

mardock (73) napsal 16.12.2014 v 09:14-1+2

spotřeba nespotřeba-vozit cestovní motorky na vleku Pochopím vozit supersporty někam na Korsiku, ale jinak je to jen pohodlnost

Boro78 (51) napsal 15.12.2014 v 18:24-1

Ja to tady pisi vsechno jen proto, ze kdyz vidim jak tahnou za sebou na motodovolenou "motorkari" lek s motorkama nevim co si mam myslet. Ta doba nejak utika jinym smerem. Kdyz jedu jen tu za roh do Pyreneji tak tam dojedu za 20hod po dalnici, prakticky na velke motorce rano v 4:30 vyrazim a 00:30 tam parkuji. 100km prumer se da udelat vcetne tankovani a čurani. Pak mam pred sebou celou dovolenou. Jenze ti motorkari dneska se nejak zmenili, zpohodlneli, clovek by si myslel ze jezdit na motorce je pomalu zatrest. Kazdy resi presun, misto toho aby nasednul a vyrazil. To radeji bude 2hod ladovat motorky na vlek, za ten cas jsem v nemecku :)... NEROZUMIM TOMU A TAKY NEPOVAZUJI TO ZA TO PRAVE MOTORKARSKE.

Boro78 (51) napsal 15.12.2014 v 18:07

mravenec, koukam ze si zbehly a zrejme taky zbehle umis pocitat. Z 8 litru jezdit...hmm ten Nisan + nakladny vlek. No jo ja znam 3 spotreby. 1. priznavam zene, 2. se chvalim na webe a 3. je skutecna

mravenec (11) napsal 15.12.2014 v 10:43+1

to Boro: Ty jsi asi mimo mísu. Původně jsem to ani nechtěl komentovat, ale nedá mi to. Každý ať si jezdí jak chce. A spočítáné to máme. Jen částečně pro tvou představu: autem jezdím s vlekem za 8 litrů (motorky při přesunu za 12l obě), poplatky např. do Slovinska kdy za Tauernský tunel zaplatíš jednou tolik než auto s vlekem a to samý je Karawanken tunel z Rakouska do Slovinska a to samé dáš při cestě zpět. To nemluvím o gumách které mi teď vydrží min. dvě sezony protože polovinu cesty se přesunuješ. A náročnost? Nenech se vysmát. Jasně že jezdíme i po ose, ale záleží na destinaci kam jedeme a kolik na to máme času.

Boro78 (51) napsal 14.12.2014 v 15:11

Mravenec, mam zato, ze nemas spocitany naklady ani narocnost na cas po ose VS na voziku. Jednou jsem se dal premluvit aby jsme udelali presun na voziku a vyslo to uplne stejne ak po ose. Casove taky. Protoze po 20hod presunu potrebujes se stejne vyspat a naskok se ti smaze. 2) Auto s vozikem zere kolem 11-14 litru coz je spotreba tech motorek + poplatky na dalnicich za auto + nakladny vozik. Amortizace te kary + vozik, nakldy na pripravu auta, voziku a motorky. Ucet za parkovani auta s vozikem. Ty vole vubec ani nemluv o levnejsi zalezitosti. Mozna jen kdyz to ten tvuj bohatsi kamarad zatahne z casti za tebe tak tebe to vynde levnej. :)

Boro78 (51) napsal 14.12.2014 v 14:51-1

Motorkari, který nejezdi na motorkách. Já ty nový módě opravdu nerozumím. REci o ušetření času jsou liché, ušetření peněz úsměvné a vůbec. To už si můžete pánové zajet rovnou tam do motopujčovny a letadlem si tam zaletet.

pepa1 (11) napsal 14.12.2014 v 10:35

Bubiku, udělal jsi mi radost, ... nádherné foto a tvé potvrzení, že silničky vybrané pohledem do mapy jsou hezké a klikaté i v realitě. Jezdíme s kamarádem už řadu let koncem června a v září, tak na týden...co rodina a práce dovolí . A pochopitelně začínáme mít problém s tím "kam jet". Jezdíme na kochačku, pohodu a chceme si to užít. Stejně jako vy. A když někdo popíše kudy jel a řekne že špatná a nebo super cesta... tak pro ostatní ušetřený čas a zklamání nad promarněným dnem. Letošní září bylo o Rumunsku a tak další cestu bych rád dal zase někam do civilizace s lepším asfaltem... pokud máš někde založený popis cesty, budu rád když pošleš, pokud ne..vyzobu to z textu, kde jsem čísla silnic přeskakoval. Každopádně cestopis pěkný a inspirativní. S vlekem jsme dosud nejeli, jen 1x pro pochroumanou motorku a kamaráda ve stejném stavu... ale zkusili jsme letos autovlak. Za prima cestu o kterou jsi se podělil máš a dávám za 1. Hodně šťastných km a nevšední zážitky.

Kov (23) napsal 13.12.2014 v 05:51

Krasny vylet. Mne osobne se v cestopisech nelibi vyjmenovavani cisel silnic a foceni jidla. Nevim proc je pro nekoho orisek pochopit,ze kdyz ma nekdo par dnu volna a pojede do Andory po ose,tak se tam jen otoci a pojede zpatky. Vysldek je mraky najetych nezazivnych kilometru po dalnici ci po mestech a poznani ciloveho mista skoro nulove. Mam varadero a lituji,ze nemam vozik.

mardock (73) napsal 12.12.2014 v 18:25+1

to mravenec: jo každýho věc, ale vlastnit BMW RT 1200 jakožto synonymum cestování a vozit ho na vleku, tak si pomyslím, že ho vezeš do servisu

mravenec (11) napsal 12.12.2014 v 14:47-1+2

Naprosto souhlasím, že kdo to nevyzkoušel tak neví o čem to je jezdit s vlekem. Od úspory času přes pohodlí a ekonomiku. Jezdíme tak již druhým rokem. Přesun je stejně o hltání kilometrů na dálnici a hoblování gum. Cestopis je další inspirací. Díky.

Pivko (85) napsal 11.12.2014 v 21:56+1

Pro ostatni co nezkusili vlek , je to o pohodlí, úspora času i v neposledni řadě finan. nákladů. Taky tak občas jezdim si zajezdit.

Chameleon (2) napsal 11.12.2014 v 17:15-1

Hezký výlet, krásná podívaná a hlavně zatáčky a vo tom to je

TwoWheels (31) napsal 11.12.2014 v 14:02-2+6

Je hezký, že si najdete čas v dnešní uspěchané době na výlet s tím, že si jedete jen tak zajezdit do Pyrenejských hor Pracovní doba a dovolená třeba jen na týden toho moc nedovolí. Jenom nechápu, proč jste tam jeli s vlekem Doufám a věřím, že příště pojedete po ose, protože kdykoliv vidím, jak někdo veze motorku na káře, tak mám chuť zastavit a jít mu pomoci to opravit (na káře se totiž vozí jen nemocné motorky). Vždyť i cesta je cíl.