sumoto_leden

Na skok do Estonska

...aneb sólo vstříc nepřízni počasí!

Napřed si povíme něco málo o tom, jak jsem se vydal napospas osudu, směr sever, a to až do nedalekého Estonska. To je ta země kousek za Polskem, Litvou a Lotyšskem... Vše to začalo asi tak, že jsem hedal (a pořád hledám) inspirci tu na motorkářích .Při pročítání jednoho zajímavého cestopisu, když jel pán kolem Evropy, jsem narazil na vesnici jménem Kunda. V tu chvíli bylo vymalováno. Kouknul sem na google a zjistil, že to opravdu existuje a že je to celkem profláklé místo. To byla ještě zima, a tak jsem se "dohókal se susedem", že bychom tam na otočku skáli, ještě před tím, než se ožení.

Čas plynul, sused se oženil a já trčel stále doma. Byl poslední týden v červenci a já si říkal „Pavle musíš!!!“ Byl pátek večer a já se pevně rozhodl. Založil jsem na fóru vlákno na toto téma a zjišťoval zajímavá místa po cestě, která bych mohl navštívit. Zároveň jsem začal hledat někoho, kdo by jel se mnou. Nicméně jsem stále nevěděl, jestli dostanu dovču, tak jsem netrpělivě přečkal "výkund" a v pondělí jsem slyšel od mistra to vytoužené "ano". Jelikož jsem si  při neodborném zapojování zapalovače na Fazeru spálil nabíječku od navigace, nevěděl jsem, jak se budu orientovat. No, půjčil jsem si nabíječku od Tonka Slabóčkýho (tímto ho zdravím) a taky sem mu ji od*ebal…. takže jsem to nakonec neřešil a říkal si, že ji ve středu ráno koupím v obchodě, ještě než vyjedu…
V úterý jsem si cestou z práce koupil v "Šakalově" v hospodářských potřebách pláštěnku i s kaltotama za 199,- a nejmenovaném motoshopu návleky na boty za 450,-(!). A dále pak brašny, ty mi dosud ve výbavičce taky chyběly. Opoledne jsem narychlo spíchl z kusu plechu, co zbyl z auta, přípravek na držení navigace a šel zjistit nějaké info za kámošem, co se z Estonska vrátil teprve před třemi dny...