VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Dalos76 (4) napsal 22.04.2009 v 09:23

Nemáte někdo fotku (či video) projíždějící slečny na motocyklu autoškoly od Vrbovky? (projížděla tam v době odjezdů a prý ji někdo fotil i točil )

Rudýn (24) napsal 22.04.2009 v 07:05

Ta rozhledna je podle mě Zuberský vrch, Veselý kopec je spíš skanzen.

sharkis (6) napsal 21.04.2009 v 19:58

Jhoo ačkoli nejsem fanda mašin řady Er, tak jsem dneska ve městě právě Er-6n potkal ve městě v oranžový metle a musim podotknout, ž eje to fakt povedenej kousek

térapéra (0) napsal 21.04.2009 v 14:03

Skvěléééé, opravdu . perfektně vybraná trasa kolem komína abychom nezmokli,organizace super, moře zážitků a legrace. Jen s rozhlednou bylo málo upřesněné, neboť jen 5km před tou pravou , která je s vysílačem, je skutečná a nová rozhledna. Byli jsme tak natěšení , že tam jsem první a pořád hledali zadání úkolu než jsme pochopili, že jsme asi trochu jinde a že asi fakt stojí dvě rozhledny hned vedle sebe . škoda jen, že jsme nemohli nocovat a valili dom. příště i s ubytováním. možná mě to zlomí i na yamahu

Drobeček (-2) napsal 21.04.2009 v 12:46

Díky naprosto dokonalé organizaci a zajištění této akce je pro mne na 1. místě v celé motosezóně.
Zase skvěle prožitý víkend na dvou kolech s partou bezvadných lidiček.
Díky kluci a holky pořadatelský.
... a za rok zase na "Vymetačce 2010"