sumoto_leden

mater (0) napsal 27.12.2009 v 22:26

Klobouk dolů

jiřikgsr (24) napsal 16.12.2009 v 20:17

Jste borci já ještě loni jezdil na babetě a pionýru 555 protože jsem neměl řidičák nad 50 ccm Přitom jsem semtam jezdil na silných motorkách ale na černo Všichni se mi smály a přehlížely když jsem se tááááhnul na babetě.Ted´mám papíry mám suzuki gs 500e a jsem rád když můžu zamávat frajerúm jako jste vy Ono totiž na tom každý začínal a ted´se dívají s ůšklebkem

Hetma (0) napsal 25.11.2009 v 09:42

Kluc můžete si právem říkat motorkáři, protože to máte v srdci.Až si jednou koupíte silnější stroje bude už váš druh na vymření protože dnes si koupí mašinu každej zazobanec a přitom nemá ani zdání o čem to je.

boek (1) napsal 15.10.2009 v 16:55

Hoši super, je vidět, že nezáleží na čem jezdíš ale proč jezdíš. Vás to baví tak jen tak dál.. přeju hodně zdaru .. L

ALF-GS (0) napsal 04.09.2009 v 13:23

Máte mé uznání borci! Já se toho najezdil na pincku a taky naopravoval... ale tohle bych asi nedal. Jste dobří,hlavně opatrně a hodně šťastných km

Waldas28 (0) napsal 31.08.2009 v 19:21

paráda

Piiitr (1) napsal 21.08.2009 v 13:16

Právě jsme se vrátili z našeho dalšího vejletu kolem čech. Chystám se to zace sepsat.
Jarda z Úpice: Bez šroubováku se kterým se to všechno spraví by to snad ani nebyl pincek.
acALIEN: Voda sice není nejlepší zpusob chlazení, ale co nám zbývalo? Čekat hodinu než to vychladne? Vždyť je to jen pincek a náhradní díly mají všude za pár korun. S tím kolem to uz je horší... Vystavit příšpěvek se nebojím, policajti tu sice jsou, ale veřím že každej policajt není zárověn svině.
Jinak dík za komentáře a všem štastnou cestu.

marunma (0) napsal 16.08.2009 v 22:25

Jste fakt borci jet takovou dálu na těhle strojích. Já jel s kámošem na DT 125 X do brna na superbajky a spátky po okrskách a k tomu kámoš ještě píchnul tak jsem si mysle co jsme nezažili ale před váma všechna čest.Okolo jičína to docela znám tak pohodovej zbytek prázdnin a ČAU.

Jarda-z-Úpice (44) napsal 12.08.2009 v 08:32

Ahoj kluci. Takhle se rodí motorkáři. Nikoliv sprostým hanění čehokoliv. Já jsem na dvousicu začínal také a s drobnými potížemi najezdil spostu kilometrů. K odstranění závad vždy postačil jen šroubovák, mistrně zastrčený vpředu a vždy k pohotovosti.Jizvu od rozpáleného výfuku mám na noze dodnes. Až čas nazraje a sednete na velkou motorku, pak teprve uvidíte co to je motorkařit. Tak ať zůstanete stále motorkáři. A jezdíme bez nehod! Hodně pohodových kilometrů.

Chary (13) napsal 11.08.2009 v 12:05

Jste draci, jen tak dál

MedaSV (56) napsal 09.08.2009 v 16:18

Jednoznačně

Jimmi (0) napsal 08.08.2009 v 12:20

jičínští průmkaři

Franky (155) napsal 07.08.2009 v 22:41

Konečně nějací srdcaři mezi slečinkama. Nakonec celkem nedávno-asi tak 23 let(V době, kdy Matyjas Russt starý jako my prolétl nízko nad zemí a posadil na Rudém náměstí ukradenou cesnu. Protivzdušná obrana něvěděla, zda to prdítko sestřelit/očekávala nějakou provokace)měla naše tehdejší banda cíl=Rudé náměstí a na čem jiném než-li JAWA 50(1x 550 a 2x 20). Přestože jsme získali pozvání Moskvana(museli jsme slíbit dovoz videorekordéru Beta z Tuzexu)a díky naší neústupnosti absolvovali na pasovém oddělení Prešovské ulici v Plzni školení jak a kde se hlásit/kontrolní stanoviště, ohlašovací povinnost atd.. Nakonec nám bylo na pasovém sděleno, že do Ruska se létá, abychom se obrátili na CKM a požehnání cesty bylo zamítnuto.
A tak jsme - jako každoročně - objeli ČSSR = cca 2500km za týden. A vylepšili prázdniny "dvoutaktní velmocí" = DDR-skou Rujanou. A jak si na to dnes rád vzpomenu

Kasha (2) napsal 07.08.2009 v 22:35

mistrovskej článek. všechny klobouky dolů. máte fakt koule.

crowack (58) napsal 07.08.2009 v 12:34

Pánové, potěšilo mě, že si troufáte i na tenhle server
Jsem rád, že se najde někdo ve vašem věku, kdo nad touhle technikou neohrne nos, jak se říká, kdo chce jezdit jezdí, kdo nechce, hledá záminky
sám sem něco málo sjezdil na kejvačce i na mustangovi, tak tuším, jak se vám v tom dnešním provozu muselo jet...
ať vám to jede a čoudí

ottoson.k (3) napsal 06.08.2009 v 23:11

Jste šílenci.

pajapaja (37) napsal 06.08.2009 v 14:57

tak pánové-tihle tří jsou páni motorkáři- Ono kdo chce,hledá způsoby,kdo ne,hledá důvody.Jen tak dál

YBR (18) napsal 06.08.2009 v 12:41

tomu rikam dobrodruzi :D

Moto_GP_ (0) napsal 05.08.2009 v 21:25

Wau, tak na to bych si osobně nikdy netrouf, tohle jsou největší zážitky taky jsem se najezdil na tomhle stroji, ale max mojí začátečnickou cestou ke kravínu a zpátky . Tak hodně štěstí v dalších případných cestách

Oli_sorrisi (0) napsal 05.08.2009 v 12:05

Dost dobrá akce, skoro jako TPC
Jinak gratuluju k takovému výkonu!
To mě pobavilo: "Já jsem přijel jako první s 10 minutovým zpožděním."

Rimmerak (-8) napsal 05.08.2009 v 07:40

Paráda kluci. Jeli jste skoro kolem mě Já se na 555ce najezdil po polňačkách strašně moc a ještě víc se natlačil a naopravoval Takže fakt obdivuju, že jste se odvážili na takovou štreku. acLIENe, nechceš si dát nějakou diskusní dovolenou nebo se jet projet? Jsi tu furt a pořád máš jen kritiku...

Radis130 (0) napsal 05.08.2009 v 00:48

Super článek a kloubouk dolů. Hned jsem si vzpoměl jak jsem taky absolvoval na začátku své motokariéry cestucca 300k na Aprilii ETX 50, vyskakovala mi dvojka a trojka, motor před smrtí ale dojel jsem a zážitky mám v paměti dodnes.

Rakosnicek. (14) napsal 04.08.2009 v 23:14

Super článek pánové, jsem rád že jsou ještě takový dobrodruzi jak vy, já jsem na mém můstangu co mám ještě v garáži jezdil s kámošema taky takové štreky a musím říct že na to teď zpomínám nejradši, je to prostě úplně o něčem jiném než na silném stroji, člověk když pak dojede do cíle tak si toho váží daleko víc

Gagle (0) napsal 04.08.2009 v 22:31

Mno na jednu stranu fakt klobouk dolů a nadruhou, asi nad váma stál anděl strážnej, že ste to ujeli celý

storeman (0) napsal 04.08.2009 v 20:21

No pánové? Smekám!
Já jsem jezdil na těchto strojích a ve vaších letech max. z Mníšku pod Brdy na plavečák do Podolí (Praha) a cejtil jsem se jako král! Moje trasa je na vaší mapce vidět. A je viděl kolika násobně jste lepší

CryingDragon (7) napsal 04.08.2009 v 19:06

tak vás někde potkat tak vás jisto jistě pozdravím a klidně bych jel kousek s vámy já na pinckovy nikdy nejel a proto by mně nikdo nedostal ani jet do vedlejší vesnice asi k tomu mám předsudky.
ps: lepší dva manici s kolem na fechtlovy než ožralý týpek v autě nebo nějaké prase na superbikovy co to má jak splašeného bejka neb chtěl kurva výkon a hned zkouší co to dá. Hoši klobouk dolů před vašim cestovaním, snad se příště někam zase vydáte a já si zase počtu a trošku pobavím. ps: možná mně teď jen napadá je krasné jezdit opatrně a bezpečně ale k čemu ti to bude když ti motorka na parkovišti spadne na nohu a přerazí ti ji vejpul jen proto že ji prostě neudržíš. (kdopak pozná z koho si dělám prdel)

hemy (0) napsal 04.08.2009 v 18:11

supeer vejlet

SHREK-CZ (0) napsal 04.08.2009 v 15:43

ja myslim ze dobry..slusnej adrenalinovej vejlet,cekat kde te ta 21 necha taky jsem se na nem neco najezdil ale tohle bych nedal takze

Paulo (2543) napsal 04.08.2009 v 15:24

acALIEN: no ale zase jsem se po dlouhý době zasmál

acALIEN (-4) napsal 04.08.2009 v 14:40

Nevim, jestli vam tleskat, nebo vas pokarat. Zacneme tim lepsim. Super kluci, parada, zavidim vam ten vejlet, mit nakou podobnou potvoru, zkusil bych to taky, treba pres celou CR, jen u me by byl problem, ze kdyby se neco porouchalo, asi bych to slozil do nejblizsi skarpy a nadelil to bezdomovcum, pac bych si neumel moc poradit : .
Co me uz trosku zarazelo, bylo vase nesmyslne a opakovane chlazini motoru, kompresor...ok, sice k nicemu, ale lepsi nez VODA ...ale co jsou to vase prditka, co me ale nas... bylo nakladani spolujezdce i s kolem...trosku dodrzovani bezpecnosti a pravidel silnicniho provozu, jste mladi, ja vlastne taky, 24 neni moc, ale to neznamena, ze musite delat p_coviny , ktere by vas mohli pozdeji mrzet. No a jeste ten prestupek takhle vystavit na netu... hehe, vite kolik je tu policajtu, mezi motorkarema ?