Jižní Čechy na tři dny

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

yuri13 (3) napsal 10.07.2012 v 09:09

Když už jste byli v Hluboké, kousek od ní je vesnička Pořežany a v ní obrovské auto-moto muzeum veteránů.. Je tam vše od Pionýha po Volhu, na kočáry, traktory a jiné předměty minulého století nehledě.. Moc pěkné, každý rok se tam stavím.. Tak pro příště..

jmmalda (0) napsal 02.07.2012 v 21:35

My se vrátili v sobotu z pětidenní cesty po jižních čechách(s přejezdy do Německa a Rakouska),počasí nádherné,ubytování slušné,najeli jsme bez pár km 2000 ,ale bylo to bezva,žádný deštík,jen to sluníčko nemuselo tolik hřát,musím ale souhlasit s go.play,že dovolená v čechách není nic levného,ale když to je jen jednou za rok...,zdravím všechny,kdo se chystají na cesty a přeji krásné počasí jako přálo nám

go.play (5) napsal 02.07.2012 v 14:25

My jsme se vrátili z Krumlova minulý týden, jeli jsme ve třech na mašinách ze severu, na tři dny a peněženku mi to provětralo slušně, ubytování + stravování + nezbytné doplňování tekutin a 4 litry v háji, dovolená v čechách není nic levnýho

Jarda-z-Úpice (44) napsal 02.07.2012 v 10:10

Výlety po krásných místech ČR jsou ty nejlepší, a už vůbec pokud narazíte na pěkné silnice. Ty lepší jsou většinou na jihu republiky. Nejhorší však je, že řada podnikatelů se zřejmě zbláznila a má dojem, že všichni jsou zaměstnáni v parlamentu, nebo senátu, přinejhorším že podnikají.Alespoň podle cen, které jsou mnohdy naprosto mimo realitu.Tak hodně šťasných kilometrů.

safulka (0) napsal 02.07.2012 v 09:55

fakt moc pekny!Asi by stalo za to,se tam podivat osobne