Cesta na sněhu do Ostravy a zpátky

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Huny (6) napsal 09.05.2012 v 14:57

komentáře Didivlka a pod, neřešit :)

Alp_CZ (8) napsal 21.03.2012 v 22:21

Proc ne. Ale kdyz se poradne neobliknes, tak mas v padesati zadelano na revma.

Jinak bud uplne v klidu. Ja jezdim na skutru cely rok, letos jsem vynechal snad dva dny, kdyz byla souvisla ledovka. Jinak se zimnima gumama, dekou, plaxi a rukavicema jsme letos jeli i na Elefant Trefen a no problem.

Kdyz tu ctu nektery nazory, tak se fakt smeju

Preju mnoho stastnych kilometru.

Huny (6) napsal 21.02.2012 v 20:14

Dobrý cestopis

kopyr (8) napsal 21.02.2012 v 13:58

Mám kamaráda v tý době neměl již daleko do důchodu ,myslím že už mu tenkrát bylo přes 60let.Tento pán jezdil každý den přes Ještěd do Liberce do práce .Jezdil jsem taky sice nějakejch 8km,ale denně a nepřejtesi vědět ,co dokáží ty nádherný vločky když nemáte stěrače na přilbě.Prostě nohy na zem a jedem

sklepkous (0) napsal 17.01.2012 v 22:08

Děkuji všem, ať už za kladná či bohužel negativní hodnocení cestopisu. Ale ani bez těch špatných se to neobejde, vzhledem k tomu, že nás to posouvá stále výš. Jinak jsem rád, že nejsem sám kdo takto jezdí. Ovšem mám pocit, že moc "bláznu a nadšenců" v tomto ročním období nepotkávám...jinak co se týče té soli, tak je na to jediný recept...po každé jízdě dokonale umýt...je jen otázkou věci zda za to ta projížďka v zimě na nejistém povrchu stojí opravdu každému za to

Milan1963 (271) napsal 17.01.2012 v 17:50

Vzpomněl jsem si na své začátky...někdy v roce 1980 jsem jezdil za kamarádkou na pionýru 25 km tam a 25 zpět,v zimě, mrazu... dnes už bych to asi vzdal, mám auto.Jsi borec

mlynec998 (-6) napsal 16.01.2012 v 07:58

za mna
ja ked som mal 17,tak sme si spravili zimny rekord s kamaratom a to jazdu sice len 12km,ale pri -16...vtedy na JAWA 350 Bizon.neskor na XT500 to bola lepsia zabava.teraz jazdim v zime len ked je sucha cesta.to vis,draha oprava...

SPIJKER (93) napsal 14.01.2012 v 21:27

rezna: ..nevim jak véstrom, ale vyborny univerzalni celosezonni stroje jsou 4valcovy supersporty se vstrikovanim. Zadny problem se zimnim startem, relativne slusna hmotnost, ale motorka je velmi nizka.. diky vyrovananymu a hodnymu chodu ctyrvalce od volnobeznych otacek neseká řetězem a vykon lze velice jemne davkovat, kvalitne overeny jsou ZX10 a R1

SPIJKER (93) napsal 14.01.2012 v 21:23

Rezna: zas to neprehanej.. ony ty motorky nejsou z cukru.. a nakonec to neni tvoje holka, ani tvoje dite, abys ji nemohl vytahnout kdyz zrovna chces, nebo potrebujes..
Porad je to jen stroj kterej ma slouzit majiteli a ne majitel jemu! Dostane co potrebuje, nekdy neco navic, proc ne, urcite nic min.
Pravda je ze zošklivne vetsina sroubu a zkrati se zivotnost retezu..ale pokud menis retez 3x za sezonu tak se tvuj interval stejne nemeni..
Pri prodeji nikoho nesidis, kazdej vidi jaka motorka.

mag. (21) napsal 14.01.2012 v 19:40

Tohle není na nějaký uznávání to je na facku!

2stroke (63) napsal 13.01.2012 v 20:37

Ale jo, proč ne...hele, taky jsem jezdil v zimě na motorce - na J 350/639 v - 10 st. 30 km za kamarádem na návštěvu a dalších 30 km zase zpátky domů. I teď jezdím když je suchá cesta tak do 3 st. nad nulou - většinou "zavírám" sezónu koncem prosince (pokud nenasněží) a jezdit začínám v březnu - pokud to bíle Sheize roztaje a na cestě není moc štěrku. ...No, popravdě, až budeš mít auto, tak si necháš na nějaké zimní ježděni na ledu a sněhu zajít chuť . Samozřejmě jiná věc je kroska, ale s tou se po silnicí moc nejezdí.

JollyJoker (1004) napsal 13.01.2012 v 18:09

Je to zkušenost
To sklepous: vůbec na ně tady nereaguj,hlavně že sis to vyzkoušel. Koho nezajímá tvůj minicestopis,tak ať ho nečte

_lu-k-as_ (0) napsal 13.01.2012 v 13:23

Pobavils no..

SumavaCZ (1) napsal 13.01.2012 v 13:18+1

Odvážných mladých hochů jsou plné hřbitovy.

mimo (20) napsal 13.01.2012 v 12:55

mě se to líbilo vcelku jsem se pobavil

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 13.01.2012 v 12:15

Rezna: zas to neprehanej v soli sem najezdil spoustu km a motorku sezranou nemam

Rezna (0) napsal 13.01.2012 v 11:34

To je vůůůůl... až si kopíš motorku za 170 klacků tak mi věř že ji v zimě nevytáhneš...nebo alespoň slušnou bazarovku za 100...teda pokud k ní budeš mít vztah a to mi věř že než našetříš tyhlke peníze že k ní vtah mít budeš...Sám jsem jezdil na 125ccm chopříkoj v jakýmkoliv počasí a praštil s tím na kruháči... a zajel do křoví a drhnul prdelí o ani ne asflat ale led... Dneska bych s V-Stromem nejel prostě je to vysoký (vzhledem k tomu že jsem prcek) těžký ... a co hlavně mám ji rád nechci aby mi ji žrala sůl...což na zrezlé MZ máš asi jedno...Pokud chceš jezdit v nějákých extrémních podmínkách vyraž do Maroka do dun do písku tam zažiješ v 50 stupních slušnej adrenalín až budeš dehydrovanej zvedat a tahat z písku naloženou motorku a nikde žádný stavení kde by se dala koupit voda nebo odpočnout...:D

bjaci (0) napsal 13.01.2012 v 11:15

Kurňa přiště to napiš dopředu, pojedu taky

Didivlk (9) napsal 12.01.2012 v 22:46

J myslim že se obejdeme bez Tvého cestopisu :D

sklepkous (0) napsal 12.01.2012 v 22:05

to Lu-k-as: nejak jsem neresil jestli tam je muj stroj nebo ne...jednalo se mi spise o fotografie samotne...do pristiho cestopisu se polepsim

Didivlk (9) napsal 12.01.2012 v 22:00

to Lu-k-as: On to jel na prskoletu :D jménem SIMSON

_lu-k-as_ (0) napsal 12.01.2012 v 21:38

Ať hledám jak hledám... nikde jsem na fotkách tu tvoji motorku neviděl... ani zrcátko, nic

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 12.01.2012 v 16:46

JonnyBC: kamos takle nemoh vytlacit GSXR750, o pulnoci, v lednu 2009, kdy sme se vraceli ze Spindlu do Prahy a napadlo tak 10-15cm snehu, ja svoji ZX10R nechal uz dole v Semilech u Penny marketu, on byl tvrdohlavej a ze dojede do Prahy, pak nam volal za 30min ze uz nemuze (meli sme doprovod autem, do kteryho sem si sednul) nevyjel ten kopec ze Semil na Zelezny Brod

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 12.01.2012 v 16:37

Mirlos: no pred 30 lety predpokladam ze si jezdil na Jawe 350 , to je asi srovnatelny jako s timto pripadem proste Jawa natoz Simson, se neda nijak srovnat se SBK co se tyce ovladani na kluzku

Baworak525 (0) napsal 12.01.2012 v 14:01

FiffiQ (19) napsal 12.01.2012 v 13:00

Jednou jsem jel v mrazu a vánici - "požitek" neskutečněj. Neměl jsem kuklu a mrzlo tak, že mi praskla cévka v nose. Když už nic, tak tekoucí krev z rypáku mě docela slušně zahřívala.
To, že my všichni magoři jezdící v zimě jsme největší adepti na endoprotézu je jasná věc. Někdy ty kolena dostanou slušnej záhul i v létě. Nadruhou stranu, tělo má jít do hrobu zhuntovaný,..

JonnyBC (0) napsal 12.01.2012 v 12:37

Já jsem loni jel z Jeseníku do Ostravy v mlze, v noci, nad Zlatýma Horama bylo mrznoucí mrholení, zamrzalo mi hledí, cesta na rozbředlém sněhu, prostě děs,který už nechci zažít. Naštěstí thundercat přežil bez újmy ... Před 14 dny jsem jel do práce na babettě a co čert nechtěl odpoledne nasněžilo 5 cm mokrého sněhu,po cestě z práce jsem s sebou seknul jako pytel hrachu. Bydlím na kopci a nebyl jsem schopen s babettou ani vyjet a ani ji vytlačit :)))

sklepkous (0) napsal 12.01.2012 v 12:21

tak co se tyka toho praskani tak jsi zjevne nemel kapotaz co?? jako kdybych nemel moznost kapotaze, ale ne takove jak to vidime na dnesnich strojich ale na te stare poctive, kterou uz dnes snad nikde nekoupis, jedine mozna na srotaku; tak bych taky v zime na to nesedl...jo tak to bych asi tez z toho vystrizlivel takto proletet pred busem, ale jsem typ ktery dokud si nenaryje sam cumak a nepresvedci se tak dela chyby...

kuzmič (15) napsal 12.01.2012 v 10:11

Zamlada jsem taky jezdil na Jawě aji v zimě, tenkrát to byla sranda, dnes, když chci udělat standartní dřep, práskání v kolenech je slyšet na celý barák A dnes bych to ani mojí motorce neudělal!!
Kámoš zase ze zimního ježdění vystřízlivěl, když i s motorkou proletěl po zemi těsně před autobusem...

Mirlos (54) napsal 11.01.2012 v 22:35

když čtu tyhle řádky, musím se považovat za megaborce a se mnou i další mnozí, jenž jsme jezdili motorkou coby dopravním prostředkem denně v zimě,v létě do práce za každého počasí. Bylo to naprosto normální, v mém případě 14km jedna cesta, pracovalo se od šesti, takže kdo má představivost tomu to dojde. Už je tomu třicet let, takže dneska jet v zimě na mašině není žádné hrdinství, ale pro někoho zřejmě nutná nezbytnost a v případě jízdy jen tak pro potěchu naprostá zhovadilost. Až to položíš před autem, tak to pochopíš, navíc posypová sůl je taky pěkný svinstvo, tak proč si svévolně ničit stroj. No je to každého věc. Hlavně to přežijte.