Mototrip No. VI: Balkán 2017

-Bad_Boy- (0) napsal 11.01.2018 v 12:06

Paráda pěkné čtení

maxpayne74 (12) napsal 04.01.2018 v 19:02

Tak koukám že SH20 je kompletně vyasfaltovaná inu pokrok nezastavíš.
Jinak super napsaný cestopis.
Z nostalgie ještě odkaz na starou SH20

MEK0TA (33) napsal 31.12.2017 v 12:13

rick: Tak asi jsme jim naletěli no...
Wejw: Zkus napsat na fórum, třeba někoho najdeš
majky72: Domácí nás uvítali docela vstřícně, sami na nás vytasili angličtinu. Je fajn, když ti někdo něco nabídne zdarma, obvykle jsem za to vděčný, ale nezlob se na mě, ta bečka tam stála v horku naražená nejspíš několik dní a "namrazený pohár" ani pípa s chlaďákem už to nespasí - i vděčnost má u mě své hranice. Za mravence nejspíš domácí nemůžou, to jsme měli holt smůlu. Příště bych se do kempu klidně vrátil, ale vím na co si dát pozor.
Ostatním děkuji, že mě uvedli do rozpaků, zda-li příště cestopis zkracovat či nikoliv

Bill22 (30) napsal 30.12.2017 v 21:32

Výborně napsáno, svěžím stylem a s hutnou dávkou sarkasmu i vtipu. Fakt jsem se pobavil. A mnoho míst i z fotek poznal - ze svých výletů. Délka cestopisu mi vůbec nevadila, naopak. Když se něco dobře čte, tak se člověk přeci netěší, až to dočte... Díky za cestopis, jeden z nejlepších, které jsem v letošním roce četl.

majky72 (131) napsal 23.12.2017 v 23:38

Škoda dočital som to po camp paradiso boli sme tam v roku 2015 v prvom rade nas prijemne prekvapilo ze na privitanie nam majitel doniesol v namrazenych poharoch paradne pivko Mostarsko dlho do noci sme sedeli v pri dalsich pivkach v družnom rozhovore z majitelom ponukol nas aj jeho červenym vinom a rakijov rano nam urobili kavu apropo rozpravali sme sa z časti srdsky a chorvatsky tiez slovensky a vpohode nik nemal potrebu vytahovat anglicstinu sme predsa slovania na rozlucku sme dostali od pana domaceho liter rakie na cestu bol to uzasny vecer a rano a ak budem mat cestu okolo rad sa tam vzdy zastavim alebo aj prespim a neviem ak ma niekto niečim nezištne ponukne tak si toho važim a nebudem nadavat a hanit. tot môj nazor

Wejw (6) napsal 20.12.2017 v 07:05

Super počteníčko, klidně by to mohlo být i delší a děkuju za inspiraci. Chci taky 2018 někam k Albánii, ale zatím se nenašel parťák

Kuba6 (13) napsal 18.12.2017 v 19:55

Cestopis skvělý . Tady mi ani délka nevadila, rád jsem si ho, skoro jako knížku, rozložil do tří dní a těšil jsem se na pokračování.
Video mě ještě čeká .

rick (6) napsal 18.12.2017 v 13:10

Cestopis delší,ale čte se to hezky.
U Ali Pašových pramenů jsme byli dvakrát a nic se tam neplatí.

ricardos (1) napsal 17.12.2017 v 22:59

fidlimydli (320) napsal 17.12.2017 v 21:23

MEKOTA:
Zkracování příjde samo s přibývajícími tripy. Po pár zájezdech Ti spoustu věcí zevšední a už Ti nepříjdou tak výjimečné, aby jsi o nich psal.
Talent máš a chuť se zdokonalit místo urážení se taky. Už se těším na další cestopis.

Kufry viz. SZ

MEK0TA (33) napsal 17.12.2017 v 18:14

sly64: Ano, je to TomTom Start 20.
OndraF: Asi polovina "fotek" jsou jen vytažené snímky z videí, dal jsem je tam jako takové momenty, proto jsou horší kvality.
fidlimydli: A to už jsem to asi o 1/3 zkrátil Ale fajn, uznávám, že jsem se obával, jestli to nebude moc dlouhé, do příště budu vědět, že to mám zkrátit ještě víc. Taktéž se pak snažím nahlížet na to jako cizí osoba, ale pak je to dost časově náročné. A k těm kufrům - je to přesně tak, ještě je nemám dokončené (není na to vůbec čas) a už teď vím, že na druhý pokus bych zvolil úplně odlišný postup, nejspíš bych si dal tu práci a vymodeloval je na PC a nechal si někde vygravírovat negativní formy, ale to už je jiný příběh...
Všem děkuji za zpětnou vazbu

Finč (89) napsal 17.12.2017 v 14:06

Supeeer Pěkný čtení při zimních večerech Balkán plánuju na příští rok a silnici SH20 určitě zařadím do itineráře

Sema (20) napsal 16.12.2017 v 23:29

Bezva čtení. A fajn připomenutí navštívených míst.

fidlimydli (320) napsal 16.12.2017 v 19:12+1

Jo a málem bych zapomněl.
za ty kufry. Není nad tvrdě vydřenou domácí tvorbu u které na konci člověk zjistí, že to měl udělat úplně jinak. Ale koupené by to nebylo ono.
Alespoň já to tak mám.

fidlimydli (320) napsal 16.12.2017 v 19:03+1

Je to perfektně čtivé a umíš dobře popsat situaci , ale do konce jsem to nedotáhl díky nekonečné délce. Být to o 1/3 kratší, řadím to k TOP cestopisům roku.

Taky jsem se dříve dopouštěl sáhodlouhých popisů, ale při prezentaci kamarádům byli první čtvrtinu nadšení, pak se v půlce ošívali a ke konci už mne nevnímali. Podobné odezvy od čtenářů se mi dostalo i zde.

Dnes funguju takto: Napíšu cestopis, pak se snažím vžít do role čitatele a proškrtám vše, co by mne u cizích lidí nezajímalo. Tím se to o 1/3 zkrátí a po dalším přečtení zjistím, že to dostalo spád a že tam vlastně nic nechybí.
Ale vím, že pro takové psavce jako jsi Ty a já jsou zkracování muka.

Video je spíše vlog, což není můj šálek, tak nehodnotím.

OndraF (38) napsal 16.12.2017 v 18:05+1

Hezký trip i když na můj vkus trochu příliš ukecaný text a tak půlka zbytečných (opakujících se, nekvalitních...) fotek, ale zase naprosto super video

jawasy (56) napsal 16.12.2017 v 16:08

Pěkné čtení! Jen mě trochu zaráží přístup tvého kamaráda.Kdyby vás jelo cca pět,dá se pochopit že se nějak po cestě rozdělíte (i neúmyslně). O Balkánu toho tady bylo napsáno spousta. Je to prostě trochu jiná Evropa než na kterou jsme asi zvyklí.Nicméně je tu krásná příroda a pořád je tady co oběvovat. No a albánská doprava? Mohu jen potvrdit co píšeš. Když jsen poprvé přiekročil hranice do Albánie,byl jsem jak v Jiříkově vidění. Časem si ale na ten organizovaný chaos tak nějak zvykneš a nedivíš se ničemu. Přeji mnoho dalších zajímavých zážitků z cest!

sedlson (22) napsal 16.12.2017 v 11:53+2

Ležím si tak v nemocnici se zápalem plic, stav nic moc, po docteni je mi lip, dík

sly64 (9) napsal 16.12.2017 v 10:16+1

Paráda,moc hezky napsané a video taky super.Dokonce jsem díky čtení zapomněl na snídani .Mám za to,že ta navigace co používáš je tom tom 20,jak se osvědčila víc na jih.(vim,že Chorvatsko je ok.)Díky.

spike-cz (137) napsal 16.12.2017 v 09:52

Chlape máš u mne jedničku za provedení, cestopis mne dnes ráno opravdu osvěžil. Krásně! Video si nechám na klidnější chvilku. Jen tak dál a ať se daří na cestách