Výstava Mobil Salon České Budějovice

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Kirja (0) napsal 19.04.2010 v 20:38

tak počasí moc neovlivníte. Může to být klidně v červnu a být hnusně a kosa, nebo v březnu a teplo a sluníčko. Je pravda, že pravděpodobnost krásného počasí je v červnu větší.
Myslim si, že vstupný zadara je k ničemu. Mě osobně už jen protože sem nic neplatil se mi tam ani nechtělo být. Jen tak sem to prolítl. Známe tu českou povahu. Tak když už sem za to zaplatil, tak si to tam aspoň pořádně projdu I přes více věcí k moto mi přišlo, že byla celkově výstava nějaká chudší...

OndraCB (101) napsal 19.04.2010 v 20:06

Příště parkuj u Tesca, tam motorky pouští

Wilda69 (7) napsal 18.04.2010 v 20:21

Vím že si s tím organizátoři dali spousty práce a mrzí mne že takhle rýpu, ale osobně bych se vykašlal na ostatní moto výstavy ktere se tlucou mezi sebou a neni to k nicemu. Udelal bych vystavu v CB v pulce cervna pred dovolenyma. Bude teplo a kdyz bude parkovani pro motorky zadarmo, tak tam nebude k hnuti kolik prijede lidi.Taky kdo bude ještě chtít doplnit výbavu o něco tak je akorát čas. Na motosalon jezdim uz asi patym rokem a vzdycky je poloprazdne vystaviste. Vedeni vystaviste nechapu-ten termin je propadak, je zima a firmy spis ubyvaji (viz chybejici tunning aut a nakladaky Nissan). Lidem je to vcelku asi jedno kdy to bude, je mi jasne že se to musi svezt s autama, nebo neco co tahne lidi, takze samostatna moto vystava nepripada v uvahu. Je to problem. Jasně že přijedu přijedu příští rok znovu (už jen pro to že jsem zvedavy ) a radsi bych na moto abych mohl zaparkovat přímo v arealu a nemusel pěšky přes most (parkovani zdarma za řekou ) Ale stejně díky za to co děláte i když Vám blbci hážou klacky pod nohy...A mimochodem co jsem se bavil se stánkařema co jsem u nich baštil, tak nadavali taky-no bodejt ne-čumi tam cely den v zime a sotva to zaplati stanek, kdyz tam skoro nikdo neni a skoro nic si nekoupi.

Bazalka (34) napsal 18.04.2010 v 10:12

Posunutí termínu byla jedna z mých připomínek - ale bohužel když jsme dali dohromady termíny ostatních výstav, tak s tím nic moc nelze udělat. Nejde jen o naše výstavy, ale i ty na konkurenčních výstavištích. Je špatně, když se překrývají - viz. motocykl a motosalon. Věřím, že do dalších ročníků se mi podaří přesvědčit víc firem, které do toho prvního s motocyklovou tematikou jít nechtěly.

Wilda69 (7) napsal 18.04.2010 v 09:50

Ta výstava je moc brzo-byla zima jak svině-6 stupnu a poprchavalo! Proc to nejde dat treba na 10. kvetna kdyz je teplo. Puvodne byl plan motorka, nakonec plechovka a zaplat buh ze tak. Jinak k videni krome kaskaderu skoro nic, ruzny motodoplnky jen ve stanku čepice atd. V jednom pavilonu neco malo, ale třeba chránič na záda co jsem chtěl nikde nebyl. Za mně teda i kdyz vím že to organizátorum určitě dalo práci, ale ten termín je k ničemu(je kosa každý rok-jezdím pravidelne)

mike.46 (604) napsal 18.04.2010 v 00:34

Vystoupení Pepy Sršně byly fakt hoodně luxusní. Taky Martin Krátký se převedl se skvělými kousky Autogramiáda Michala Dokoupila alias Indiho byla také velice zajímavá.

Waldas28 (0) napsal 17.04.2010 v 15:46

ten modrej trabant je parádní