Jedem Kolem: Tádžikistán

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

erbe (22) napsal 27.01.2017 v 12:35

Super vdaka! Planujem tam tuto sezonu ist, a Bartang rozhodne bol v plane tiez. Ak budu teda okolnosti naklonene.

lafor (21) napsal 20.01.2017 v 22:29

Odpověď pro erbe
Na tuhle otázku jsme tam taky hledali odpověď.
Určitě se to na motorce projet dá. Bude záležet na aktuálním stavu vody, protože brodů je dost a některé dost nepříjemné(hlavně pro moto). Každopádně jen začátek je náročný a od půlky je to šotolinka. Naše stroje toho ještě měly a mají dost před sebou, tak to byla zpětně dobrá volba. Mirka prohlásila, že by nejednou v tomhle údolí brečela a neužila by si tu krásu kolem.
Když se někdo z vás nebude bát schytat pár šrámů, tak je to slušná výzva. Já jsem tam rozhodně nebyl naposled

Raisto01 (90) napsal 10.01.2017 v 13:40

Taky si nemyslím, že by to bylo nad Vaše síly, prostě jste se tak rozhodli a hotovo. Ono není od věci si od toho sedla na chvíli odpočinout a třeba i cestu ozvláštnit něčím jiným. Hlavně je to fajn čitelný, jako vždy.

erbe (22) napsal 08.01.2017 v 08:54

Mna by zaujimalo, ci po absolvovani Bartang Valley mate stale pocit, ze by to na motorke bolo nad vase sily?
Inak super clanok, len tak dalej!

Stanley78 (14) napsal 08.01.2017 v 08:16+2

Takže ode dneška se budou kritizovat všechny články, kde někdo: Zaparkoval motorku a šel pěšky, Použil motovlak, Dojel na místo srazu s vlekem nebo nedejbože uvnitř tranzitu nebo si jako vy Úplně proti celé motorkářské filosofii proboha půjčil AUTO!!! Jste vyvrhelové a buřiči! No ale hlavně BORCI! Dík za článek. Z letadla jsem párkrát místa, kde jste byli, pozoroval a říkal jsem si, že jen blázen by na takové bohem zapomenuté místa vyrazil. Zas na druhou stranu, ten klid Za mě super článek, hlavně kolama dolů, jestli dvěma nebo čtyřma na to xxxx pes

GeorgeGSF (3) napsal 08.01.2017 v 07:13

Je vidět, že někteří motorkáři jako SimplyGreen,FrogySkoky,ZombiRider mají asi už řidičák na velkou motorku , a tak všemu rozumí. I když si tím nejsem moc jistý. Pěkný článek

JiriBN (3) napsal 07.01.2017 v 17:06

Parádní článek, jen těch fotek mohlo být více, přeci jen se tam osobně málo kdo podívá

Kafi (27) napsal 07.01.2017 v 16:12

Ahoj, jsme teď s Jawou v Jižní Americe a výšky v pohodě, takže není potřeba ani moc trénovat. Byli jsme několikrát nad 4000m n. m. a žádný problém. Několik dní jsme spali i ve 3 500m n.m. vše v pohodě. Jinak koka se dá sehnat tady všude, snad ti to na tu výškovou nemoc pomůže. Držíme palce, ať cesta dál odsejpá. Kafi

majky72 (131) napsal 07.01.2017 v 14:37

Noooo, ono asi Vás tu mnoho ľudí za to auto ukameňuje. Za mňa aj tak super a aj na aute dobré, navyše myslím že kopec ľudí by to nedalo ani na tom aute. Je to cesta okolo sveta na MOTO a že si treba občas "oddýchnuť" to je jasne, nik z tých ufrflancov nesedí celý rok na motorke.
Inak cestovanie je krásne akýmkoľvek spôsobom aj na tom bicykli takže aj ty čo sa tým Pamírom plahočili na bicykloch si to určite náramne užívali.
...držím palce na pokračujúcej ceste a teším sa na ďalší cestopis aj keby bol prípadne z chrbta oslíka

lafor (21) napsal 07.01.2017 v 14:34+1

SimplyGreen: a ty si docti co je za teckou a bez kafrat k vam

SimplyGreen (7) napsal 07.01.2017 v 12:34+3

Este raz si precitajte nazov stranky MOTO...

Buellrider (79) napsal 07.01.2017 v 12:31+1

Díky Vojtovi za článek, i za to, že se nebojí jít s kůží na trh s tím, že nepotřebují za každou cenu všechno přetrpět na motorce. Je vidět, že cesta je to za poznáním a pro radost, nikoli jako generátor obdivu za dosažení různě absurdních cílů...

...a palec nahoru za kompozičně pěkné fotky bez přehršle dramatických grafických filtrů...

viszla296 (1) napsal 07.01.2017 v 11:43-1+2

Někteří motorkáři jako třeba FrogySkoky nebo Zombirider jsou tak kráásně primitivní
Další hezký článek do série.

lafor (21) napsal 07.01.2017 v 11:25+3

Je to jeden clanek z cele serie a ze jsme jeli tech par kilometru autem, no a co?
Nase cesta je o cestovani a poznavani co nejvice mist a zemi a kdyz se tam nedostanem na motorce, tak volime jakykoliv druh dopravy. To bychom nemohli ani chodit pesky treba, aby to nikoho nepopudilo

richardik (4) napsal 07.01.2017 v 11:23+1

Článek parádní, super zážitky. Vždycky, když čtu něco podobného, mám nekonečnou touhu jet do těch míst taky a zažít něco podobného. Hlavně jsem rád, že se nakonec všechny potíže vyřeší a že jsou hlavní hrdinové v pořádku. Připadám si, jako když jsem kdysi hltal romány Karla Maye - to berte jako můj obdiv, ne ironii. Držím palce a pište dál! A klidně nejen na motorce, ale autem, lodí, balónem, na bobech, bruslích, kočárem, je to Vaše cesta, Vaše dobrodružství!

FrogySkoky (132) napsal 07.01.2017 v 09:45-2+4

Až budu chtít číst o výpravách autem najdu si web o autech... Ještě jak je v tom logu na každé foto...Cesta na motorkách kolem světa...
Na Apríla bych to bral, ale takhle...

ZombiRider (29) napsal 07.01.2017 v 09:40-4

Hlavní článek na motorkářích je o cestování autem, to mě poser

Buža (0) napsal 07.01.2017 v 09:21

Paráda. Nádherné místo na zemi. S tou baterkou...pokud by jste čekali tři dny na pomoc,možná by jste si nějakého vyberciho poplatku v aute vymodlili a neřešili pár drobných