Vyhrajte týdenní jízdu v terénu, ale i na okruhu

Ve spolupráci s motoškolou a autoškolou PŘIJĎTESEPROJET přinášíme soutěž, ve které můžete vyhrát poukaz na týdenní ježdění s mistrem republiky v trialu, na závodní motardové dráze a v terénu. Vítěz soutěže se bude moci celkově projet na 25 nových motocyklech značky KTM a trialových speciálech GAS GAS.

Ten, kdo již řidičský průkaz vlastní, tak se pouze pobaví, sveze na 25 motocyklech a zábavnou formou tak zlepší své jezdecké umění. Kdo řidičák nemá, tak jej zároveň i touto formou získá. Stejně zábavnou formou si lze i rozšířit kterékoliv skupiny řidičského průkazu. Převážná část výuky probíhá na uzavřených tratích, a proto si každý může vyzkoušet všechny motocykly bez ohledu na skupinu řidičského oprávnění. Autoškola zde netrvá pouhých 13 vyučovacích hodin daných zákonem, ale každý účastník zde absolvuje nejméně 20 hodin.

Systém výuky probíhá v několika krocích. Nikdo zde nikoho do ničeho nenutí, ale instruktoři se snaží nejprve každému ukázat výhody jízdy v terénu, kde při nepoměrně nižším riziku se člověk naučí ovládat motocykl, získá cit pro ovládání spojky, dávkování plynu a brzd a v neposlední řadě získá či zlepší cit pro rovnováhu. Samozřejmostí pro všechny účastníky kurzu je možnost vyzkoušet si krizové situace, a naučit se na ně správně reagovat. Hlavně je však jízda v terénu zábavná. Po získání základních dovedností si je každý může zdokonalit v jízdě na trialových speciálech GAS GAS, navíc pod vedením mistra republiky Martina Matějíčka.

Jako další krok následuje výuka na asfaltu, kdy první část výuky probíhá na závodním okruhu ve Vysokém Mýtě, který má škola pronajatý pro sebe. Každý se tak může projet se svým instruktorem v bezpečí závodního okruhu. Až když se uchazeč naučí ovládat motocykl, následuje výuka v provozu.

Motoškola zavedla dva prázdninové kempy, kde je zajištěno ubytování, stravování a celodenní zábavný program. Termíny jsou od 16. 7. do 24. 7. 2018 a od 6. 8. do 14. 8. 2018. Cena je 20.000 Kč za autoškolu a 6.000 Kč za ubytování a stravování v případě kempu. Každý má však možnost tuto částku neplatit a zajistit si ubytování a stravování individuálně. Komu se tyto termíny nehodí či potřebuje řidičské oprávnění v dřívějším termínu, tak není problém domluvit jakýkoliv jiný termín a přijet například na tři víkendy. Výherce soutěže získá školu včetně ubytování a stravování.

Pro účast v soutěži se prosím přihlašte

Pro účast v naší soutěži je nutné se přihlásit ke svému účtu (vpravo nahoře) nebo se zaregistrovat na stránkách www.motorkari.cz. Děkujeme.
  • Do jaké destinace lze jet na expedici s projektem „PŘIJĎTESEPROJET“?
    • Turecko
    • Ukrajina
    • Švédsko
  • Na jaké motocyklové značce se převážně v rámci motoškoly jezdí?
    • Suzuki
    • Ducati
    • KTM

František Hadt (Odebírat články autora) - Výška testovacího jezdce: 193 cm
Jarda Ducháček - (Odebírat články autora)

Související firma
  • PRIJDTESEPROJET

Jsme netradiční motoškola, která jde svojí vlastní cestou. Jsme parta kamarádů, kteří se baví svojí prací. Přijďte se také projet, pobavit a zábavnou formou zlepšit své jezdecké umění. - vyzkoušejte motocykly značka BMW, TM a GAS GAS včele s 1250GS. - nabízíme program pro celou rodinu, vět...